Sarasvuo

  • 47 755
  • 214

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No aika väsynyt kokonaisuushan tämä ohjelma oli. Sinänsä harmi, koska Sarasvuon kaltaisen narsistin vetämällä ohjelmalla olisi ihan huikea potentiaali, jos se saataisiin ulosmitattua oikein, mutta tämä konsulttimiehen show ei tarjonnut muuta kuin ajoittaisia väläytyksiä siitä, mitä se voisi olla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nelonen lopettaa Sarasvuon ohjelman huonojen katsojalukujen takia.

Eli Sarasvuon huutelema "älykäs väestönosa" olikin varsin pieno porukka, katsojia ei riittänyt tarpeeksi.

Itse jaksoin katsoa ekan jakson + sen jakson, jossa Johan Bäckman oli vieraana. En ilmeisesti kuulukaan Suomen sivistyneeseen kansanosaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikki jaksot olen katsonut, ihan niin kuin silloin joskus Hyvät, pahat ja rumatkin tuli aina katseltua. On tuonut positiivista lisäarvoa ohjelmistoon, sellaista mitä muut eivät tuo. Harmi, kun loppuu.

Vai olisiko tämä pitänyt kirjoittaa humble brag-ketjuun.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei noussu lähellekään YLE Puheen radiokuunnelmien tasolle, mutta olihan tälläkin hetkensä ja erottu joukosta. Ei muuta ku lisää Elcrew'ta ja Vesa Keskistä eetteriin!
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Käsittääkseni Sarasvuo on oikeasti älykäs mies, tuossa ohjelmassa Sarasvuo tuntui sanovan mitä kansa haluaisi kuulla ja muutenkin keräsi mielestäni irtopojoja hieman kyseenalaisin keinoin. Karismaattinen esiintyjä, mutta itse ohjelmassa ei vakuuttanut ainakaan itseäni. Mennään aina helpointa reittiä ja vieraista riippuva "uskon vaihto". Välillä uskotaan ufoihin ja nauruterapiaan, välillä ei uskota mihinkään jne.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kenelle tuli yllätyksenä, että tämä narsku tulee avutumaan ja puolustelemaan itseensä, IS: - Minulle tuli heti syksyllä aikalailla selväksi, että me emme sovi yhteen. Emme ammatillisesti, emmekä arvomaailmoiltamme. Meillä oli erilainen näkemys, mikä on sisällön arvo.

- Esimerkiksi Saturday Night Live tai Oprah Winfrey eivät hänen mukaansa olleet heti hittejä.

Asetan tämän omalle boikottilistalle ja en ole enään klikkaamassa uutisia tai nostattamassa minkään ohjelman katsojalukuja, missä tämä narsku on.
Ei käyttöä, lähe meneen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On tuonut positiivista lisäarvoa ohjelmistoon, sellaista mitä muut eivät tuo. Harmi, kun loppuu.

Kyllä mä olen samaa mieltä. Yllättävän paljon Sarasvuo niitti paskaa niskaansa vaikka paikkana oli torstai-ilta. Nämä arvostelijat kuitenkin katsoivat jokaisen jakson ja sitten täälläkin länkytettiin siitä kuinka paska jätkä Sarasvuo on. Ilta toisensa jälkeen. Miksei jengi löydä positiivisuutta yhtään mistään? Ehkäpä Jari on vaan liian äveriäs ja siitä johtuu kateus jne.
 

kovalev

Jäsen
Hyvää settiä Jari "paskanheittäjä" Halosen ja kuningas Loirin kanssa. Batmanin haastattelukin oli mielenkiintoinen.

Minulle jäi ohjelmasta sellainen käsitys, että Sarasvuo pyrki - ainakin ajoittain - älylliseen keskusteluun pelkän mukahassuttelun sijaan.

Ei napannut karjalalippiksiä.

Käsi ylös, yllättyneet?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minulle jäi ohjelmasta sellainen käsitys, että Sarasvuo pyrki - ainakin ajoittain - älylliseen keskusteluun pelkän mukahassuttelun sijaan.

Olisikin pyrkinyt, mutta tuomatta itseään esiin / kehumatta itseään. Ylimielisyys ja itsekeskeisyys vie huomion muilta hyviltä vahvuuksilta.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minulle jäi ohjelmasta sellainen käsitys, että Sarasvuo pyrki - ainakin ajoittain - älylliseen keskusteluun pelkän mukahassuttelun sijaan.

Ei napannut karjalalippiksiä.

Käsi ylös, yllättyneet?

Samoilla linjoilla. Kaipa se on niin, että tätä katajaista kansaa kiinnostaa enemmän Vesa Keskisen, Tauskin tai BB-tähtien haastattelut kuin tolkulliseen keskusteluun pyrkiminen.

Näkyyhän tämä suuntaus lätkän puolellakin. Joku betsijonne Aleksi Valavuori vetää maan johtavan kiekkosarjan studioita, vaikka ei tunnu ymmärtävän lajista juuri mitään.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näkyyhän tämä suuntaus lätkän puolellakin. Joku betsijonne Aleksi Valavuori vetää maan johtavan kiekkosarjan studioita, vaikka ei tunnu ymmärtävän lajista juuri mitään.

Niin kuin Nelosen ketjuun juuri kirjoitin, niin ironisesti samalla Valavuori tviittailee ja paasaa Sarasvuon ohjelman puolesta ja opastaa meitä miten katsojalukuja pitää mitata ja miten huonot katsojaluvut eivät kerro mitään. Mukana myös paskan ELCrewn hehkutus.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, haikeana muistelen itsekkin niitä vanhoja hyviä aikoja, kun älyköt kokoontuivat pyöreän pöydän ääreen keskustelemaan rakentavassa hengessä jääkiekosta, jokaisen intellektuellin suosikkilajista ja vapaa-ajan henkireiästä.

Mitä taas Sarasvuohon tulee, niin se ohjelma olisi toiminut paremmin, jos sen konseptia olisi yksinkertaistettu. Saarnaaminen ja kohun hakeminen kärsivät liikaa tarpeesta tuottaa samanaikaisesti salonkikelpoista tv-ohjelmaa, jonka lopputuloksena koko ohjelma jäi puolitiehensä ja siksi hyvinkin mitäänsanomattomaksi kokonaisuudeksi. Ensimmäisellä tuotantokaudella oli vielä ihan hyviäkin juttuja, mutta tällä toisella kaudella mentiin liikaa trash-osastolle, jota koitettiin verhoilla jonkun syvemmän huuhaan asuun. Paskaa.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Kyllähän JS:n tapa olla itse keskipisteenä haastateltavan sijaan paistoi tämän tästä läpi ja monen sinällään mielenkiintoisen vieraan mukanaolo vesittyi Jarin oman egon esilletuomiseen. Muutama jakso tuli katsottua ilman ennakkoluuloisuutta mutta Sarasvuon omahyväisyys sieltä kyllä puski pahasti vaikka sitä ei olisi halunnut edes noteerata.
Onneksi osin samaan aikaan saa katsella Enbuskea ja Linnanahdetta, kyllä heillä on selvästi paremmin tasapainossa kunnon keskusteluohjelman tekeminen kuin Sarasvuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös