Katsooko joku vielä tätä Sarasvuon tv-sarjaa? Itse jaksoin katsella puolitoista jaksoa, sen jälkeen jäi seuraaminen kesken.
Oli tietyllä tapaa huvittavaa lukea muutaman päivän päästä lehdestä, kuinka Sarasvuo kertoi kohdeyleisönsä olevan "ajatteleva&sivistynyt ihminen". Olen pitänyt itseäni varsin sivistyneenä, minuun tämä sarja ei kuitenkaan iskenyt tuhannen salaman lailla.
Tämä paskan höpöttäminen on siitä erikoinen juttu, sillä tekee useampikin ihminen tilinsä. Miksi? Onko niin, että näitä paskan höpöttäjiä, jotka mm. firmojen tilaisuuksissa kiertävät ei tarvittaisi tuloksen tekemiseen?
Sarasvuon maine ainakin yritysten "henkisen valmennuksen" vätäjänä on kärsinyt kyllä kovia kolauksia viime vuosien aikana.
Olin reilu vuosi sitten kuuntelemass Sarasvuon pitämää esitelmää, jossa luennoitsija riitaantui yleisönsä kanssa, näiden esitettyä "vääriä" kysymyksiä.
Keskipäivän kahvitaukoon menneessä iso osa porukasta oli poistunut paikalta kokonaan, samanlaisia tarinoita olen kuullu monesta muustakin "keskustelutilaisuudesta".