heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
On toi Marin kyllä harvinaisen ilmeetön nainen
Et hauku mun Sannaa!On toi Marin kyllä harvinaisen ilmeetön nainen
Mahtaa naintihommissa sytyttää tuo seisova katse.Et hauku mun Sannaa!
Silmiäkö siinä naidaan?Mahtaa naintihommissa sytyttää tuo seisova katse.
Olis se nyt aika epäsoveliasta tuota hymyillenkään kertoa. Itkeminenkin vois olla vähän ylimitoitettua.On toi Marin kyllä harvinaisen ilmeetön nainen
Puhuin yleisesti, ei tolta kyllä ikinä irtoa mitään. Ymmärrän yhä vain paremmin nukke/robottivertauksen.Olis se nyt aika epäsoveliasta tuota hymyillenkään kertoa. Itkeminenkin vois olla vähän ylimitoitettua.
Mahtaa naintihommissa sytyttää tuo seisova katse.
Ja tuu tänne heti ni mäkin tuun.Ohisalo, pakkaa tavaras heti
He voi Kulmunin kanssa sitten perustaa kerhon.Ohisalo näytti hieman että rupeaisi itkemään.
Olen kyllä muhkimpien ystävä muutenkin. Erään toisen ministerin Kulmunit kiinnostaa elementtinä.Jos Sanna Marin ei sytytä naintihommissa, on väärällä alalla.
No mutta kun kansainväliset sopimukset. Ihan uskomatonta että tuollainen ihminen on Suomessa sisäministerinä.Eli kovat rajoitukset kakille muille paitsi turvapaikanhakijoille? Ymmärsinkö nyt oikein Ohisalon höpinän? Ihmisioikeudet missä pelaa, kun ikäihmiset suljetaan neljän seinän sisälle.
Aivan uskomatonta nähdä kerta toisensa jälkeen, kuinka jotkut ihmiset, käyttäisinkö termiä "kansan syvät rivit", vaikuttavat triggeröityvän pelkästä tietyn termin maininnasta.Hyvä Ohisalo! Ei saa polkea turvapaikanhakijoiden oikeuksia!
Mieluummin Tamminen. Siinä olisi loistava oppositiopoliitikko.Oppositiossa voisi olla vielä Atu Selin räyhäämässä.
On toi Marin kyllä harvinaisen ilmeetön nainen
Mieluummin Tamminen. Siinä olisi loistava oppositiopoliitikko.
Saatika Antti Rinne tuolla tärisemässä ja änkyttämässä. Olisi kyllä täysi paniikki päällä koko suomessa silloin.Vaikken demari olekaan, niin hyvin on pärjännyt tiukassa paikassa. Rauhallinen mutta päättäväinen. Esim. Halla-aho mumisemassa ja nieleskelemässä ei olisi kovinkaan uskottava.
Eri mieltä. Halla-aho nimenomaan on äärimmäisen taitava puhuja. Se että hän nieleskelee pakonomaisesti ei tee hänestä huonoa puhujaa.Vaikken demari olekaan, niin hyvin on pärjännyt tiukassa paikassa. Rauhallinen mutta päättäväinen. Esim. Halla-aho mumisemassa ja nieleskelemässä ei olisi kovinkaan uskottava.
Onhan tuo nyt ihan hirveän huonoa johtamista Ohisalolta. Lisää levottomuutta kansan keskuudessa kun pitää ajaa omaa ideologiaa vaikka kaikki ollaan samasssa veneessä.Aivan uskomatonta nähdä kerta toisensa jälkeen, kuinka jotkut ihmiset, käyttäisinkö termiä "kansan syvät rivit", vaikuttavat triggeröityvän pelkästä tietyn termin maininnasta.
Saatika Antti Rinne tuolla tärisemässä ja änkyttämässä. Olisi kyllä täysi paniikki päällä koko suomessa silloin.
Hieman kuin Kärnän monet tiedotteet. "Minä olin tässäkin oikeassa ja oppositio väärässä, mutta nyt ei ole aika politisoida tätä."
Kiuru on käsitämättömän huono viestijä.