Sanna Marin

  • 942 033
  • 8 446

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vaikka en todellakaan Marinin kannattajiin kuulu, niin olihan tämä erouutinen ikävä uutinen, tosin varsin odotettu sellainen.

Toivottavasti saavat hoidettua asiansa (lapsen tapaamiset ym.) yhteisymmärryksessä. Eikä tätä lähdettäisi kenekään taholta revittelemään mihinkään lehtien palstoille.
 

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin sanoa, että ei ole helppoa kotona olevalle osapuolelle odottaa toista kotiin ja kolmen viikonlopun putken ulkomaanmatkojen ja tapaamisten jälkeen maistuukin baari ja kaverit perheen sijaan. Tätä kun riittävän kauan jatkuu, niin saattaa tulla ero.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eikä tätä lähdettäisi kenekään taholta revittelemään mihinkään lehtien palstoille.
Tämä nyt lienee valitettavasti mahdottomuus. Iltapäivälehdillehän tuossa on kirjoitettavaa pitkäksi aikaa ja sitten Seiska hoitaa loput. Muutenkin noiden haaskalintujen kirjoittelut ovat jotenkin niin alhaisia, mutta toisaalta hehän kirjoittavat siitä mitä kansa haluaa lukea. Poliitikkojen täytyy kestää arvostelua työhönsä liittyen, mutta yksityiselämä pitäisi ihannemaailmassa jättää rauhaan varsinkin, kun tässä Marininkin tapauksessa siihen liittyy pieni lapsi, jolla ei ole osaa eikä arpaa vanhempiensa päätöksiin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämä nyt lienee valitettavasti mahdottomuus. Iltapäivälehdillehän tuossa on kirjoitettavaa pitkäksi aikaa ja sitten Seiska hoitaa loput. Muutenkin noiden haaskalintujen kirjoittelut ovat jotenkin niin alhaisia, mutta toisaalta hehän kirjoittavat siitä mitä kansa haluaa lukea. Poliitikkojen täytyy kestää arvostelua työhönsä liittyen, mutta yksityiselämä pitäisi ihannemaailmassa jättää rauhaan varsinkin, kun tässä Marininkin tapauksessa siihen liittyy pieni lapsi, jolla ei ole osaa eikä arpaa vanhempiensa päätöksiin.
Näinhän se taitaa tässäkin tapauksessa mennä, valitettavasti. Eihän näistä muuten kirjoitettaisi, mutta kun osa kansasta sitä vaatimalla vaatii, niin tottakai "skandaalilehdet" tekevät sitten jatkojuttuja, enemmän ja vähemmän värikynää käyttäen, näistä eroista.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Voin sanoa, että ei ole helppoa kotona olevalle osapuolelle odottaa toista kotiin ja kolmen viikonlopun putken ulkomaanmatkojen ja tapaamisten jälkeen maistuukin baari ja kaverit perheen sijaan. Tätä kun riittävän kauan jatkuu, niin saattaa tulla ero.

Jeps, lehtitietojen perusteella Sanna on ollut radalla ainakin neljä kertaa pääministerinä toimiessaan, ei tuollaista kestä yksikään parisuhde.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näinhän se taitaa tässäkin tapauksessa mennä, valitettavasti. Eihän näistä muuten kirjoitettaisi, mutta kun osa kansasta sitä vaatimalla vaatii, niin tottakai "skandaalilehdet" tekevät sitten jatkojuttuja, enemmän ja vähemmän värikynää käyttäen, näistä eroista.

Totta kai. Pääministeri on julkisuuden henkilö, joka kiinnostaa ihmisiä. Pääministerin avioero ei koskaan ole yksityisasia.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jeps, lehtitietojen perusteella Sanna on ollut radalla ainakin neljä kertaa pääministerinä toimiessaan, ei tuollaista kestä yksikään parisuhde.

Eikä nuo Sannan sekoilut mitään aivan normaalia 37-v pienen lapsen äidin touhuja olleet. Ainakaan minusta, enemmän sellaista parikymppisten sekoilua ja biletystä. Tämä siis kuvien ja videoiden perusteella.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Eikä nuo Sannan sekoilut mitään aivan normaalia 37-v pienen lapsen äidin touhuja olleet. Ainakaan minusta, enemmän sellaista parikymppisten sekoilua ja biletystä. Tämä siis kuvien ja videoiden perusteella.

Mitä Sanna on tarkalleen ottaen sekoillut? Ottanut soppaa, tanssinut, ollut päissään. Hirveätä sekoilua, varsinkin 37 vuotiaalta pienen lapsen äidiltä!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämä nyt lienee valitettavasti mahdottomuus. Iltapäivälehdillehän tuossa on kirjoitettavaa pitkäksi aikaa ja sitten Seiska hoitaa loput. Muutenkin noiden haaskalintujen kirjoittelut ovat jotenkin niin alhaisia, mutta toisaalta hehän kirjoittavat siitä mitä kansa haluaa lukea. Poliitikkojen täytyy kestää arvostelua työhönsä liittyen, mutta yksityiselämä pitäisi ihannemaailmassa jättää rauhaan varsinkin, kun tässä Marininkin tapauksessa siihen liittyy pieni lapsi, jolla ei ole osaa eikä arpaa vanhempiensa päätöksiin.
Tässä tapauksessa lienee hyvä ettei lapsi taida vielä olla kouluikäinen, ei tule se mediamylläkkä niin pahasti kasvoille vanhempien eron konkretian lisäksi. Ihan varmasti kaikki mahdollinen paska tullaan superjulkkiksen statuksen vuoksi kaivamaan esiin vaikka väkisin.

Vaikka Marin on mielestäni erittäin vastenmielinen tapaus ja olen hänen tekemisiään kärkevästi kritisoinut niin tämä avioero menee niin syvälle yksityiselämän ytimeen pääministeryydestä huolimatta etten halua edes tietää enempää enkä ole kiinnostunut tähän aiheeseen jatkossa ottamaan palstalla kantaa millään muotoa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä Sanna on tarkalleen ottaen sekoillut? Ottanut soppaa, tanssinut, ollut päissään. Hirveätä sekoilua, varsinkin 37 vuotiaalta pienen lapsen äidiltä!

No kuten sanoin, jonkun muun mielestä tuo on aivan normaalia käytöstä pian nelikymppiselle. Itse näen enemmän nuorten sekoiluna, enkä täysin ymmärrä miten vajaa 40-v jaksaa edelleen bilettää parikymppisten kanssa.


 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miesministerin kohdallahan on ihan normaalia että nainen vahtii kotona lasta ja mies on kotona kun ehtii. Hiukan paistaa täällä kommenteista se paljon puhuttu misogynia.

Henk koht uskon että eropäätös on tehty jo paljon aiemmin, mutta koska ovat hyvissä väleissä niin on ajateltu että hoidetaan se pääministerikauden jälkeen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Todella ikävä uutinen.

Mutta, itse myös eroperheen lapsena olen usein kiittänyt isääni ja äitiäni lähes täydellisestä (onko sellaista?) erosta, joka ei aiheuttanut meille kolmelle lapselle mitään jälkiä ja väitän, että meitä lapsiakin vain helpotti, kun se iänikuinen riitely loppui kotona. Tässäkin tilanteessa, jos ero hoidetaan hyvin, kärsii lapsi mahdollisimman vähän.

Toki sen verran kuitenkin iski omien vanhempien ero, että omasta vaimostani en tule perkele helpolla eroamaan, vaikka mitä tulisi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikä nuo Sannan sekoilut mitään aivan normaalia 37-v pienen lapsen äidin touhuja olleet. Ainakaan minusta, enemmän sellaista parikymppisten sekoilua ja biletystä. Tämä siis kuvien ja videoiden perusteella.
Nyt on kyllä sekoilun määritelmä kokenut inflaation pahemman kerran.

Muutenkin aika kovaa jatsia tehdä tällaisia päätelmiä jostain Seiskan kohuotsikoista ja tanssivideoista, kun ne "biletyskerrat" taitaa tosiaan pystyä laskemaan yhden käden sormilla, vaikka kohuja Seiska (ja miksei muukin keltainen lehdistö) osasikin taitavasti ripotella pidemmälle ajanjaksolle. Mahtaakohan Marin tuolla saldollaan yltää edes keskiverron suomalaisvanhemman tasolle, mää vähä epäile, kuten eräskin turkulainen valmentajasuuruus shanoisi.

Ikävä uutinen. Voimia perheelle. Toivottavasti saisivat edes suhteellisen rauhassa olla tämän asian suhteen.

Ja kolme lampaanpersettä keskustelupalstojen ja kommenttiosioiden ilkkujille. Ei se Sanna enää ole kuin toimitusministeristön pääministeri, ja pian ei sitäkään. Kohta helpottaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt on kyllä sekoilun määritelmä kokenut inflaation pahemman kerran.

Muutenkin aika kovaa jatsia tehdä tällaisia päätelmiä jostain Seiskan kohuotsikoista ja tanssivideoista, kun ne "biletyskerrat" taitaa tosiaan pystyä laskemaan yhden käden sormilla, vaikka kohuja Seiska (ja miksei muukin keltainen lehdistö) osasikin taitavasti ripotella pidemmälle ajanjaksolle. Mahtaakohan Marin tuolla saldollaan yltää edes keskiverron suomalaisvanhemman tasolle, mää vähä epäile, kuten eräskin turkulainen valmentajasuuruus shanoisi.

Ikävä uutinen. Voimia perheelle. Toivottavasti saisivat edes suhteellisen rauhassa olla tämän asian suhteen.

Ja kolme lampaanpersettä keskustelupalstojen ja kommenttiosioiden ilkkujille. Ei se Sanna enää ole kuin toimitusministeristön pääministeri, ja pian ei sitäkään. Kohta helpottaa.
Mäkään en varmaan saa enää mennä baariin. Mistä lähtien 37v on ikäloppu joka ei saa tanssia? Mun ikäiset naiset kaikki kyllä tanssii baarissa.

EDIT: Mä toki en koska olen rajoittunut ihmisraunio.
 
Viimeksi muokattu:

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mäkään en varmaan saa enää mennä baariin. Mistä lähtien 37v on ikäloppu joka ei saa tanssia? Mun ikäiset naiset kaikki kyllä tanssii baarissa.

EDIT: Mä toki en koska olen rajoittunut ihmisraunio.
37-vuotias perheellinen voi käydä häpeilemättä kiinni parikymppisiin opiskelijoihin, toki se herättää hieman ihmettelyä mutta ei muuta. Setämiesten, Danny, Ike, Fred-Erik, kohdalla asia muuttuu jo jonkinlaiseksi fetissiksi
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mitenköhän kun ensin 18 vuotta styylailevat, menevät järkiavioliittoon ja vuoden kuluttua ero? Onko tuosta jotain hyötyä jommalle kummalle osapuolelle tai kenties lapselle, että erotaan vasta kun ollaan menty naimisiin? Jokin avioehto saatu kirjattua papereihin ja omaisuus halvempi jakaa kuin vain avoliittolaisten kesken?

E: vissiin kolme vuotta olivat naimisissa

Itse joskus menin ostamaan talon silloisen mieheni kanssa, vaikka jonkinlaiset vaikeudet näkyi jo. Sitä piti kokeilla liiton parannuskeinona kuitenkin. Alle vuosi tuosta, ja erosimme. Näin ihan tavan tallaajana tiedän siis, että vaikeuksia voi oikeasti haluta parantaa tällaisin keinoin, ei siinä järki aina ääntä pidä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Villi sinkkukesä taisi olla jo vuosi sitten. Mitäs jännää seuraavaksi. Vai iskeekö morkkis, apatia ja tyhjyys?

Veikkaan, että nyt vasta lähtee. Tolla IG päivityksellä missä mainostetaan että välit on hyvät ja ollaan yhä ystäviä varmistettin se että lapselle löytyy hoitaja jatkossakin.
Meikä veikkaa jonkinnäköistä välimallin ulospuhallusta.

Kultainen häkki ei enää ole niskassa, voi ottaa iisimmin ja alkaa suunnitella tavallisia keski-iän juttuja. Korkkia en suosittelisi avaamaan heti ensimmäisellä kesälomaviikonloppuna.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Minä puolestani Bile-Ilmarin,

Bile-Ilmari on ylipelannut tuota "herkkä runopoika bestis"-rooliaan ja ajautunut todennäköisesti liian syvälle "friends zonelle". Eiköhän sieltä joku Konna Kontiola/*insert vapaa sopivanikäinen urheilija/korkean tason julkkis tähän* korjaa potin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bile-Ilmari on ylipelannut tuota "herkkä runopoika bestis"-rooliaan ja ajautunut todennäköisesti liian syvälle "friends zonelle".
Bile-Ilmari taitaa olla homo, joten senkin puolesta kortit taitaa olla aika huonot.

Kaikkea hyvää Sannalle ja Markukselle. Jos Sanna joskus eksyt Kuopioon ja kaipaat seuraa, niin soittele.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Bile-Ilmari taitaa olla homo, joten senkin puolesta kortit taitaa olla aika huonot.

Nääh, se on ollut vain rooli jolla on päästy kenenkään epäilemättä "sisäpiiriin".

Harmi tietysti että Olavi "mestari" Perkiömäki poistui juuri keskuudestamme, hän olisi ollut myös yksi ehdokas.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin tavallisesta avioerosta riittää reviteltävää muutaman päivän uutissykliä pidempään. Tästä eteenpäin Marin (ja Räikkönen) pystyvät pitkälti hallitsemaan lehtijuttuja omalla toiminnallaan. Räikkönen varmaan voi elää aika normaalisti, en tiedä, ja Marin puuhata ja peuhata hänkin, kunhan tajuaa tehdä sen suljettujen ovien takana ilman kameroiden läsnäoloa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä karsastan sitä, että jos arvostelee jonkun käyttäytymistä, se lokeroidaan välittömästi misogyniaksi, rasismiksi tai kukkahattuiluksi. Joillain yksilöillä arvostelu voi näihin syihin pohjautuakin, mutta väitän, että valtaosa arvostelijoista ei hyväksyisi huonoa tai arvelluttavaa käytöstä muiltakaan. Ainakin mun oma arvosteluni on kohdistunut Marininkin kohdalla aina hänen toimiinsa, ei siihen, onko hän nainen. Marinin kohdalla ei vain voi jättää huomioimatta sitä faktaa, että hän on ollut Suomen pääministeri. Enkä esim. ole näissä bailausasioissa kritisoinut sitä, että hän välillä irrottelee, vaan sitä, miten, missä ja minkälaisissa olosuhteissa se on tapahtunut.

Tilannetaju on oikea tärkeä ominaisuus. Ja ihminen, jolla on tilannetajua, pääsee usein itsekin helpommalla. Jos tanssii julkisella paikalla tuhannen päissään pöydillä ja nuuskii miespuolisen ystävän korvantausta ja siitä syntyy keskustelua ja ihmiset sitä paheksuvat, ihan turha uhriutua. Jos Petteri Orpo toimisi samoin, paheksuisin sitäkin. Tai Sauli Niinistö. Julkisuuteen kuuluu paljon miinuksia, se on ihan selvä. Se on rankkaa ja väsyttävää, mutta se on sitä myös kaikille muillekin julkkiksille. Omilla toimillaan voi vaikuttaa siihenkin, kuinka paljon puhetta jälkikäteen syntyy. Minä suon siis pääministerillekin vaikka kunnon kännin silloin tällöin, mutta sen pitää tapahtua oikeanlaisessa ympäristössä ja sellaisten ihmisten kanssa, joilla on myös tilannetajua, eli ovat luotettavia. Kyllä esim. munkin pitää miettiä, miten käyttäydyn julkisilla paikoilla, vaikken julkkis olekaan. Ja jos käyttäydyn huonosti tai väärin, joku kuvaa sen aivan varmasti. Ja pahimmassa tapauksessa päätyy jonnekin someen meemiksi. Ja aivan varmasti sitä aiheutuu mulle jälkiseuraamuksia, vähintään omassa päässäni. Ja tuskinpa mun miehenikään, lapsistani nyt puhumattakaan, suhtautuisi asiaan niin, että "hyvin vedetty, jatka samaan malliin!" Riippuen asiasta siinä voisi käydä niinkin, että yksi insidentti ajaisi avioliittomme kriisiin, eikä vähiten sen vuoksi, että ulkopuolelta tulee palautetta. Kyllä sellainen käy raskaaksi, vaikka liitto olisi ollut miten kunnossa ennen tapahtumaa.

Jatkossa Sanna Marinilla on suurempi vapaus kuin pääministerinä ollessaan, mutta julkkisstatuksestaan hän ei eroon pääse. Ja kun on itse oikein erityisesti huomiota halunnut, sitä tulee myös vaikeina hetkinä. Vain hyvien asioiden ottaminen ei useinkaan ole mahdollista, eikä Marin ole tässä mikään poikkeus. Itse toivon, että heidän annetaan nyt olla ihan rauhassa ja sopeutua tulevaan. Selkeästikään toinen tai molemmat eivät ole olleet tyytyväisiä liittoon ja sen mukaan on tehty sitten ratkaisuja. Asia ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle, joten ihan turha kenenkään tonkia mitään paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös