No se että on ihan vitun tyhmä ameeba tai muuten vaan kiima sumentaa aivotoiminnan, ei ole mitään epäonnea.Tämä menee samaan sarjaan kuin Kankaanniemen härskit tekstarit, Halla-ahon lehtolapsi ja monet muut vastaavat. Toisten perheiden epäonnelle on vissiin hauska hymyillä.
En tiedä, ovatko Kankaanniemi, Halla-aho ja Marin vitun tyhmiä ameeboja vai kenties kiiman sumentamia, mutta heidän jokaisen tapauksessa tapahtumilla on vaikutusta myös heidän perheenjäseniinsä. Sitä kai voinee kutsua näiden osalta myös epäonneksi?No se että on ihan vitun tyhmä ameeba tai muuten vaan kiima sumentaa aivotoiminnan, ei ole mitään epäonnea.
Tämä oli vähiten yllättävä erouutinen vuosiin.
En iloitse yleisesti ottaen kenenkään eroista, mutta en myöskään niputtaisi Marinin & Räikkösen yhteistä eropäätöstä em. ameebojen kiimasooloiluihin.En tiedä, ovatko Kankaanniemi, Halla-aho ja Marin vitun tyhmiä ameeboja vai kenties kiiman sumentamia, mutta heidän jokaisen tapauksessa tapahtumilla on vaikutusta myös heidän perheenjäseniinsä. Sitä kai voinee kutsua näiden osalta myös epäonneksi?
Jospa Sanna yllättää ja uusi kumppani on Kiira Korpi.JUURI NYT! Olavi Uusivirta ja Sanna Marin - Yllätyskihlat!
Vaikken Marinin kannattajakuntaan kuulukaan, en kyllä tunne tästä uutisesta minkäänlaista iloa saati vahingoniloa, varsinkin kun some varmasti repeää setämiesten ja -naisten riemusta.
Tämä menee samaan sarjaan kuin Kankaanniemen härskit tekstarit, Halla-ahon lehtolapsi ja monet muut vastaavat. Toisten perheiden epäonnelle on vissiin hauska hymyillä.
Taisin ilmaista itseäni epäselvästi. Tarkoitin vain, että jotkut saavat iloa siitä, että jollakulla menee huonosti, ajattelematta lainkaan sitä, että tilanteissa on muitakin osapuolia, joille saattaa aiheutua ansaitsematonta kärsimystä. Tekoina nämä kolme tapausta ovat tietysti täysin erilaisia, kuten myös @BigRedBob totesi.No tuota, ei mene avioero "ihan" samaan kuin setämiesparlamentaarikon jollekin lähetetyt häirintäviestit.
Itse odotan sitä hetkeä, kun Mauri Pekkarinen vapautuu markkinoille.Varmasti joku teistä hyvän vaimon Sanna Marinista saa, mutta itse odotan sitä, kun Katri Kulmuni on sinkku!
Hänellä on appelsiinin kokoiset!Varmasti joku teistä hyvän vaimon Sanna Marinista saa, mutta itse odotan sitä, kun Katri Kulmuni on sinkku!
Itse taas tiedän miltä tuntuu kertoa noin viisi vuotiaalle lapselle isän ja äidin erosta. Se lapsen pelon ja surun näkemin oli musertavaa katsottavaa. Toki jokainen lapsi kokee tuon tavallaan.Tsemppiä Marineille ja erityisesti nuorimmalle. Avioerolapsena tiedän, että tilanne on haastava. Perheen aikuisilta toivon fiksua ja lapsen 100 % huomioivaa etenemistä jatkossa. Varmaan niin myös käy.
Oletko kiinnostunut hänestä?Itse odotan sitä hetkeä, kun Mauri Pekkarinen vapautuu markkinoille.
Veikkaan, että nyt vasta lähtee. Tolla IG päivityksellä missä mainostetaan että välit on hyvät ja ollaan yhä ystäviä varmistettin se että lapselle löytyy hoitaja jatkossakin.Villi sinkkukesä taisi olla jo vuosi sitten. Mitäs jännää seuraavaksi. Vai iskeekö morkkis, apatia ja tyhjyys?
Tottakai. Kukapa ei olisi.Oletko kiinnostunut hänestä?
Mä lyön rahani Toni Niemisen puolesta. Sitten muutama euro Valavuorelle myösJospa Sanna yllättää ja uusi kumppani on Kiira Korpi.