Minun mielestä kaikki nämä ryhmät ovat väärässä, ja osa myös muuten vain säälittäviä.
Minä taidan onnistua siinä, että olen kaikkien mielestä ainakin jossain asiassa väärässä. Hienoa, mitä kaikkia lahjakkuuksia ihmiselle suodaankaan.
Uskon, että huumetesti valikoitiin epäkelvoksi tarkoituksella. Marinin kannattajat voivat nyt julistaa, että testi on puhdas, ja myös tiedotusvälineille tämä testi on kelvannut enemmän kuin hyvin. Vastustajat voivat sitten yrittää tuoda esiin sitä faktaa, että valittu testi ei kerro bileillan päihteiden käytöstä yhtään mitään, mutta se on tietysti vain pettyneiden selittelyä.
Ja näin on päähuomio saatu siirrettyä huumetestistä väittelyyn. Ihan kaikki ei enää muista, että pääministeri oli työaikanaan humalassa, ja tiedotustilaisuudessa puhui osin ristiin. Eikä edes muistanut ihan kaikkea. Eihän pääministeri tehnyt mitään väärin, koska huumetesti oli puhdas.
Jos sitten nuo Kesärannan kuvat ovat aitoja, ja TikTokilla kuvattu, niin kyseessä on virhe, jonka suuruutta harva taitaa ymmärtää. Siinä on tarjottu eräälle hyvin ystävälliselle maalle täysin suora lähetys pääministerin työpaikalta, tarkoitan siis ainakin tuota videohuonetta, eli kaikki siellä esillä oleva materiaali sekä kaikki koko talossa käyty keskustelu on ollut suorassa seurannassa, sekä todennäköisesti myös tallennettu. Hienosti toimittu. Rivivirkamies tekee tuollaisen virheen tasan kerran.
Pääministerin arvovallasta ja instituution kunnioittamisesta ei taida enää kannattaa kirjoittaa mitään, koska olen tullut siihen käsitykseen, ettei sillä ole mitään merkitystä.