Sanna Marin

  • 970 920
  • 8 491

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kontrasti on aivan älytön kun vertaa tätä keskustelua mitä maan sisällä tästä käydään ja sitä miten huumorilla about koko muu maailma tämän ottaa.

Niin, Sanna Marin ei olekaan päättämässä heidän asioistaan.

Menepä sanomaan briteille, että ihan turhaan vouhkaatte Boris Johnsonista, hassu ukkelihan se vain on, joka tuottaa kivaa juteltavaa meille suomalaisille.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kontrasti on aivan älytön kun vertaa tätä keskustelua mitä maan sisällä tästä käydään ja sitä miten huumorilla about koko muu maailma tämän ottaa.

Tämä nyt menee aina näin. Suurimmalle osalle eurooppalaisistakin Suomi on pieni maa tuolla jossain ja meille suomalaisille tietysti taas se maailman napa. Vastaavanlainen kohu jossain Slovakiassa, niin villi veikkaus, että maininnat Suomen mediassa tai asiaa koskevat viestit tällä palstalla olisivat laskettavissa yhden käden sormin.

Meillä oli juhannuksena amerikansuomalaisia yliopisto-opiskelijoita vieraina ja ei heillä hirveästi ollut tietoa Ukrainan sodasta tai kiinnostusta sitä kohtaan. Merkittävälle osalle suomalaisista sota taas näyttäytyy historiallisestikin merkittävänä tapahtumana.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Niin, tai edes harhaluulo siitä, että hiustesti kertoisi totuuden, koska illuminati. Typrerä lähteä tähän leikkiin mukaan. Ei Sanna voi voittaa tässä testejä vaatineiden silmissä mitään. Antaa vain nautiontoa ulkoparlamentaarisesta ohjauksesta.

Johan tässä veivattu jotain ääninauhoja edes takaisin ja saatu nimettömältä äänispektri-asiantuntijalta lausunto, että oliko jauhojengi vai jallujengi. Virallisen asiantuntijan videoanalyysia ei kai vielä olla tehty, mutta näkyihän sielläkin viivoja. Looginen jatkumo on siis mennä huumetestiin, joka ei kerro mitään. Huumetestiä ehdottivat kaksi kansanedustajaa, jotka tuskin edes tietävät mitä huumeseulalla näkyy tai mitä ei.

Seuraavaksi voitaisiin tutkia Marinin alkoholin käyttöä. Se ettei tule krapulaa lisää tutkitusti alkoholismin todennäköisyyttä. Lisäksi myös anoreksiaa on syytä epäillä ja Marin muutenkin näyttää yhdeltä eduskunnan sairaimmalta ihmiseltä tai ainakin jakaa ykkössijaa Anon kanssa. Kuolema tai sairaskohtaus on ihan nurkan takana. Myös lastensuojeluilmoitus olisi syytä tehdä Marinin perheestä ja harkita lapsen huostaanottoa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jos yöllä tapahtuisi joku äkillinen kriisitilanne ja pääministeri on jossain Teatterissa pelti kiinni, niin olisiko se noloa pääministerin kannalta?

Olisi, ihan jäätävän noloa.

Jos yöllä tapahtuisi joku äkillinen kriisitilanne ja pääministeri on jossain Teatterissa pelti kiinni, niin vaarantaisiko se kansalaisten turvallisuuden?

Ei todellakaan. Suomi ei ole mikään Pohjois-Korea tai Venäjä, jossa kukaan ei pysty, osaa ja uskalla tehdä mitään ilman Suuren Johtajan läsnäoloa. Meillä komentoketjut kyllä kestävät ongelmitta sen, jos joku tai jotkut avainhenkilöt sattuvat olemaan soosissa huonoon aikaan.

Tässä maassa ministerit tai vaikkapa pelastusjohtajat, poliisijohtajat, ja esim. PV:n komentaja voivat halutessaan olla viikonloppuna ympäripäissään esimerkiksi mökillä rapujuhlissa ilman pelkoa siitä, että äkillisessä kriisitilanteessa koko saatanan tivoli jäätyisi käsiin jos he eivät henkilökohtaisesti ole juuri silloin parhaassa pelikunnossa.

Ei, ei siellä kukaan mukaan avainhenkilö nuku joka yötä camo-puku päällä ja taistelumuonat pakattuna, vaan kaikilla on ihan normi vapaa-aika ja jokainen käyttää omaa harkintaansa siitä, miten sen käyttää.

Onko julkisesti vedetyt umpikännit ja levinneet videot nolo ja / tai harkitsematon juttu?

No minun henkilökohtaisesta mielestäni on, mutta tässä asiassa vastataan koko äänestäjäkunnalle seuraavissa vaaleissa. Minun ääntäni ei Marin ja demarit voi menettää, koska en missään olosuhteissa heitä muutenkaan äänestäisi.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Päätäheinää puran nyt. Mutta niin pääministeri ei tunnu enää niin kaukaiselta. Siitä pisteet Sannallem Tuo kiertely taas ärsyttää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sen takia selitykset ettei mitään kokousta keskiyöllä tule ovat aivan naurettavia, jos ollaan nakit silmillä tuhannen tupakeissa valomerkin aikaan yöelämässä.
Noh noh, ei se näin ole. Ei voida todistaa että Marin olisi ollut humalassa. Missään ei ole ollut alkometrin lukemaa, näin ne Marinin fanipojat sanoo ja ei voi olla silloin kännissä kun ei voi todistaa. Mitä väliä sillä nyt on että jokainen humalaisia nähnyt ihminen voi yhdistää Marinin käytöksen muutaman promillen humalaan, ei voida todistaa.
 

Animal

Jäsen
Eikös me kaikki olla persuja, jotka kritisoidaan Marinia? Näin tässä ketjussa aiemmin kerrottiin.
Näin se vähän näillä paremmilla ihmisillä menee. Jos ei pysty perustellusti syyttämään fasismista, rasismista, naisvihasta tai "demokratian vastaisuudesta", niin sitten olet persu eikä sitä tarvitse mitenkään perustella ja samalla olet vähän kaikkea noista ainakin light -versiona ja vähän juntti, kun et ymmärrä nykyaikaa ja "nuoria naisia"
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sanna ilmeisesti käsittänyt tuon vastaavan esikunnan väärin, koska siihen ei pitäisi kuulua Olavit ja Tinnit.

– Perustilanne on, että pääministerin ja hänen tilannekuvasta vastaavan esikunnan on pystyttävä olemaan ympärivuorokautisesti noin muutaman minuutin valmiudella tietoisena siitä, mitä tapahtuu, ja reagoimaan. On kyse mistä pääministeristä tahansa, Volanen sanoo.

Mikä on pääministerin rooli silloin, kun jotain yllättävää tapahtuu?

– Viime kädessä pääministeri vastaa.
 

Karra

Jäsen
Enemmän tuo tanssi näytti siltä, että Sanna ei hiplaillut vaan Sannaa yritettiin hiplailla ja hän jopa kädellään työnsi Olavia rinnasta.
Työns Olavia rinnasta :D

Kun Olavi nuolee Marinin kaulaa, laittaa Marin ihan käden Olavin selkäpuolella joka yleesä tarkottaa sitä et tilanne on hyvä ja ookoo. Sitten ku Olavi on lopettanu nii Marin tekee kädellää jotain liikkeitä rinnan eessä joka ei todellakaan oo työntämistä

Kaikissa suhteissa on omat säännöt mut kyllä minua käy Sannan puolisoo sääliks ja laittasin Räikkösen saappaissa Sannan kilometritehtaalle ettimään aviomiestä joka ei ota avioliittoo nii vakavasti


 
Suosikkijoukkue
Ässät
Noh noh, ei se näin ole. Ei voida todistaa että Marin olisi ollut humalassa. Missään ei ole ollut alkometrin lukemaa, näin ne Marinin fanipojat sanoo ja ei voi olla silloin kännissä kun ei voi todistaa. Mitä väliä sillä nyt on että jokainen humalaisia nähnyt ihminen voi yhdistää Marinin käytöksen muutaman promillen humalaan, ei voida todistaa.
Tavallaan vähän surullista, että näin moni kokee, että ihminen ei voi hassutella ja tanssia muuta kuin vähintään parin promillen humalassa.

Tämä siis henkilön suusta, joka ei ole koskaan äänestänyt demareita eikä varmaankaan tule äänestämäänkään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Työns Olavia rinnasta :D

Kun Olavi nuolee Marinin kaulaa, laittaa Marin ihan käden Olavin selkäpuolella joka yleesä tarkottaa sitä et tilanne on hyvä ja ookoo. Sitten ku Olavi on lopettanu nii Marin tekee kädellää jotain liikkeitä rinnan eessä joka ei todellakaan oo työntämistä

Kaikissa suhteissa on omat säännöt mut kyllä minua käy Sannan puolisoo sääliks ja laittasin Räikkösen saappaissa Sannan kilometritehtaalle ettimään aviomiestä joka ei ota avioliittoo nii vakavasti



Saako tollasen röntgenkatseen, millä näkee kaulan läpi tilattua jostain?
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanna ilmeisesti käsittänyt tuon vastaavan esikunnan väärin, koska siihen ei pitäisi kuulua Olavit ja Tinnit.

– Perustilanne on, että pääministerin ja hänen tilannekuvasta vastaavan esikunnan on pystyttävä olemaan ympärivuorokautisesti noin muutaman minuutin valmiudella tietoisena siitä, mitä tapahtuu, ja reagoimaan.
Siis päinvastoin. Tarvittiin kyytiä niin Tinni hoiti Yangon pihaan, juomat oli loppu niin Ilmari oli jo baaritiskillä ja kun iski miehen kaipuu niin Olavi tarjosi auttavan käden. Osoittaa hyvää reagointikykyä Marinin esikunnasta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jos yöllä tapahtuisi joku äkillinen kriisitilanne ja pääministeri on jossain Teatterissa pelti kiinni, niin olisiko se noloa pääministerin kannalta?

Olisi, ihan jäätävän noloa.

Jos yöllä tapahtuisi joku äkillinen kriisitilanne ja pääministeri on jossain Teatterissa pelti kiinni, niin vaarantaisiko se kansalaisten turvallisuuden?

Ei todellakaan. Suomi ei ole mikään Pohjois-Korea tai Venäjä, jossa kukaan ei pysty, osaa ja uskalla tehdä mitään ilman Suuren Johtajan läsnäoloa. Meillä komentoketjut kyllä kestävät ongelmitta sen, jos joku tai jotkut avainhenkilöt sattuvat olemaan soosissa huonoon aikaan
Vähän viestiä lyhentäen tässä on sanottu kyllä tärkeät faktat. Eli sikäli jos bile-Sanna nyt juhlii niin juhlikoot, hyvä jos koskaan mitkään pääministerin työtehtävät eivät ole sen takia jääneet hoitamatta, kuten hän itse eilen tiedotustilaisuudessa sanaili

Tässä on enemmän kyse Marinin tilannetajun ja jotenkin toimintaympäristön tuntemuksen puutteesta. Jos ollaan pääministerinä yksityisissä kreisibailuissa, niin ei saa olla niin tyhmä että luulee ettei siellä kuvattu videomateriaali muka vuonna 2022 vuotaisi mihinkään. Eikä sille kameralle nyt herranjumala saa ainakaan itse lähteä oikein esiintymällä esiintymään!!

Ja toinen juttu on sitten kommentti eilisessä lehdistötilaisuudessa, että hän kyllä saa ennen puolta yötä tiedon, jos siinä seuraavan vuorokauden puitteissa on tapahtumassa jotain valtiohallinnon ja/tai kansallisen turvallisuuden kannalta oleellista. Tämä on juuri sitä toimintaympäristön tuntemuksen puutetta, ja sen puoleen siis kenties uskomattominta soopaa mitä minä olen elinaikanani kuullut poliitikon suusta! Se on aivan sama jos minä sanoisin ekaluokkalaiselle pojalleni, että tässä sinun koulureitillä on tällainen paha autotien ylitys, mutta onneksi tuolta ei ole koskaan tullut yhtään autoa. Ja jos sieltä joku päivä auto tulee, niin minä saan siitä kyllä tiedon ennakkoon puoleen yöhön mennessä..
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Kontrasti on aivan älytön kun vertaa tätä keskustelua mitä maan sisällä tästä käydään ja sitä miten huumorilla about koko muu maailma tämän ottaa.
Juu, Suomi on niin pieni ja vaikutusvallaltaan vähäinen maa, että Marin on kallis nainen vaan suomalaisille. Muille keski-ikää kolkutteleva, teinin lailla käyttäytyvä pääministeri, on helkutin hyvää viihdettä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kohu on laantunut, Suomi on vissiin yöllä voittanut jotain. Toki Iltalehdessä varmaan nähdään Liskin satasivuinen tutkielma illan kulusta ja kaiken vaikutuksesta kaikkeen, mutta eiköhän tämä ollut tässä. Ei kaatunut Sanna tälläkään kertaa.
 

redpecka

Jäsen
Kaikkea jännää tähän biletykseen mahtuu, mutta huumetestiin suostuminen on mielestäni normaalia nykymaailman standardeilla. Se Italian euroviisuvoittaja kävi mukisematta kun oli epäilys. Sanna kertoo menevänsä, jotta huhut lakkaa jauhojengistä. Tuskin sinne testeihin nyt tästä lähtien kehotetaan jokaista rokkaria tai poliitikkoa menee. Mikä show olisi syntynyt jos näistä vaikka jompikumpi ei olisi suostunut.

Mulla ei ole vieläkään ihan selkeää omaa kantaa tähän keissiin, yritän peilailla fiiliksiäni miten suhtautuisin jos vaikka Ano tekisi vastaavaa. Käytän aina Anoa peilinä kun en tiedä muita tyhmiä poliitikkoja (tai se joku Oinonen jos on vielä kuvioissa). Sen verran tiedän fiiliksiäni tässä keississä, että toivon ettei nyt joutuisi eroamaan tämä Sanna.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin suurta töppäilyä ei ole olemassa eikä tule olemaan, mihin suomalainen vasemmisto ei viittaisi kintaalla, kun kyseessä on jumaloitu Sanna Marin.
Minä vain totesin asian. Sanna Marin kestää tämänkin. Kestävyys tällaisessa ryöpytyksessä on yksi meriitti poliitikolle. Tosin ei Sannakaan tällaisia loputtomiin kestä, joten nyt tämä pääministeripestin loppuaika pitää olla tarkkana. Kotona vaan Emman ja Markuksen kanssa ja muutama pullantuoksuinen haastattelu naistenlehtiin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sanna Marin kestää tämänkin.
Totta vitussa, koska tässä maassa on niin suuri Marinin trolliarmeija, joka hyökkää kuin hyenalauma päälle, jos kritisoi heidän pyhimystä.

Miten itse Marin sitten kohut kestää? No, niin korona-aikana kuin muutenkin, niin tiukan kysymyksen edessä alkaa teinityttömäinen äksyily ja 'get over it, twiitit.

Minä, minä, minä, minä, minä vain, joka ei ikinä koe tehneensä mitään väärää ja on aina oikeassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikkea jännää tähän biletykseen mahtuu, mutta huumetestiin suostuminen on mielestäni normaalia nykymaailman standardeilla. Se Italian euroviisuvoittaja kävi mukisematta kun oli epäilys. Sanna kertoo menevänsä, jotta huhut lakkaa jauhojengistä. Tuskin sinne testeihin nyt tästä lähtien kehotetaan jokaista rokkaria tai poliitikkoa menee. Mikä show olisi syntynyt jos näistä vaikka jompikumpi ei olisi suostunut.

Punapekka hyvä, sinne testiin mennään yleensä vain silloin, kun ollaan varmoja, ettei sieltä löydy mitään. Harvoin myös kerrotaan, miten testi on tehty.

Juu, Damiano David kävi siellä, ja voi olla, ettei oikeasti vetänytkään mitään silloin viisuiltana. Mutta kyllähän mediassa on pyörinyt kuvia, joissa Måneskinin jäsenet jännästi polttelevat samaa tupakkaa jossain Rooman kadulla. Eikä siinä mitään, loistava bändi ja kyllähän jatsitupakkaa saa polttaa.

Sannan huumetestin informaatioarvo on pyöreä nolla. Ei sieltä tule löytymään mitään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No @heavy eikö löydy niitä Purran vaatimuksia vai mikä kestää? Hyvähän se on nimitellä oudoksi, jos itse persupsykooseissaan keksii jotain vaatimuksia vaikka toinen on nätisti vain kehoittanut Marinia menemään testeihin.
Kuvittelet että normaalit ihmiset päivystävät täällä keskustelupalstalla 24/7? Olet tosi outo.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikä niin pientä pisaraa meressä, etteikö öyhöosasto kiljuisi naama punaisena ”vasemmistoa” kuin vastasyntynyt maitoa.
Jos seuraava Pääministeri löytyy oikealta ja samalla tavalla seilailee kohusta toiseen, niin ihan varmana naama punaisena huudan samalla tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös