Sanna Marin

  • 970 711
  • 8 491

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kun toimittaja mikki kädessään suorassa lähetyksessä kysyy "oletko käyttänyt huumeita", se on aivan sama kuin epäily huumeiden käytöstä

Ja oppositiopuolueen vaade huumetestistä samaa
Eli on toimittajien tai opposition syy, että jotkut ihmiset Suomessa saattaa epäillä, että Marin olisi voinut käyttää huumeita? Vai onko hän aikuisena ihmisenä itse asettanut itsensä siihen asemaan?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Simppauskuoro taas vauhdissa.

Hyi ******* mikä henkilökultti.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
On. Ihan löytyy videokuvaa. Erilaisiakin. Olen erittäin harjaantunut känniläisten analysoija ja videokuvan perusteella totean: Sanna Marin oli aivan naamat. Ei siis missään hiprakassa, vaan hän oli vetänyt aivan totaaliliiskat. Vähän (paljon) kade, ettei hänelle tule edes krapulaa. Itse olisin ollut toimintakyvytön noin neljä päivää sellaisten kännien jälkeen.
No viteot tiskiin, ettei tarvi spekuloida.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vastasin jo sinulle, hölmö esimerkki, ei liity mitenkään ketjun aiheeseen.

Tiedätkö, että sinun kanssasi on aivan mahdottoman raskasta keskustella, kun valikoit vain itsellesi sopivat kysymykset joihin vastata?

Tiedustelen sinun yleistä mielipidettäsi siihen, onko ok bilettää alkoholin vaikutuksen alaisena työaikana, vaikka mahdolliset sijaistukset olisikin hoidettu?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Siis minä pelkään, että nyt on avattu ovi muutokselle politiikassa, jossa ministereitä voi vaatia pelkän epämääräisen videon perusteella lääketieteelliseen kokeeseen.

Ihminen on syytön, ei syyllinen kunnes toisin todistetaan. Marin taipui tämän edessä ja osoitti siten heikoutta.

Yksityisellä ja kunnallisella puolella huumeseulat useissa tilanteissa ja tehtävissä on jo arkipäivää. Ne perustuvat lakiin. Työnantajalla on yös oikeus rajattuun tietoon tuloksesta. Jos lakia ei muuteta, en näe ongelmaksi pääministerin ja ministerienkään testejä.

Toki en näe ongelmaa huumeiden osalta eduskunnassa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Eli on toimittajien tai opposition syy, että jotkut ihmiset Suomessa saattaa epäillä, että Marin olisi voinut käyttää huumeita? Vai onko hän aikuisena ihmisenä itse asettanut itsensä siihen asemaan?
Lue Long Playn juttu.

Yksityisellä ja kunnallisella puolella huumeseulat useissa tilanteissa ja tehtävissä on jo arkipäivää. Ne perustuvat lakiin. Jos niitä ei muuteta, en näe ongelmaksi pääministerin ja ministerienkään testejä.
Sinä sekoitat nyt rutiinin ja syytöksen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis minä pelkään, että nyt on avattu ovi muutokselle politiikassa, jossa ministereitä voi vaatia pelkän epämääräisen videon perusteella lääketieteelliseen kokeeseen.
No ehkä Pääministerin kannattaa valita paremmin joko A) kaverit kenen kanssa pyörii B) Mihin lärvinsä tunkee kun joku kuvaa.

Video ehkä oli epämääräinen, mutta samalla selkeästi siinä vihjailtiin huumeista.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos seuraisit aiheita, joita kommentoit, tietäisit että Purra sitä vaati...

Hallituspuolue keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä ehdottaa Twitterissä, että pääministeri Sanna Marinin (sd) olisi viisasta käydä omaehtoisesti huumeseulassa.

Puolueen puheenjohtaja Riikka Purra sanoi HS:lle pitävänsä vapaaehtoista huumeseulaa hyvänä vaihtoehtona pääministerille

En löytänyt kummaltakaan "vaatimista", vain hyviä ehdotuksia
 
Suosikkijoukkue
Ässät
On. Ihan löytyy videokuvaa. Erilaisiakin. Olen erittäin harjaantunut känniläisten analysoija ja videokuvan perusteella totean: Sanna Marin oli aivan naamat. Ei siis missään hiprakassa, vaan hän oli vetänyt aivan totaaliliiskat. Vähän (paljon) kade, ettei hänelle tule edes krapulaa. Itse olisin ollut toimintakyvytön noin neljä päivää sellaisten kännien jälkeen.
Mää oon varmaan liikkunut vähän eri piireissä, ko mun piireissä tuo ois näyttänyt vasta alkulämmittelyltä. Aika skarpin näkösessä kunnossa kuitenkin. Jotain hassuttelu ilmeilee, mutta se nyt ei välttämättä kerro mitään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi.

Mikä sinun näkemyksesi on, mistä mahtaa johtua, että itsenäisen Suomen 105-vuotisen historian aikana tässä tilanteessa ei olla koskaan oltu aiemmin, että pääministeriä epäiltäisiin huumeidenkäytöstä?

Eli on toimittajien tai opposition syy, että jotkut ihmiset Suomessa saattaa epäillä, että Marin olisi voinut käyttää huumeita? Vai onko hän aikuisena ihmisenä itse asettanut itsensä siihen asemaan?
En minä tiedä kenenkään muiden mottiveja
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hallituspuolue keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä ehdottaa Twitterissä, että pääministeri Sanna Marinin (sd) olisi viisasta käydä omaehtoisesti huumeseulassa.
Tämäkö kumoaa sen Purran sanomisen? Olet outo...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tämäkö kumoaa sen Purran sanomisen? Olet outo...

Vielä toistoa kun ei näköjään ymmärtäminen enää tässä vaiheessa iltaa onnistu

Puolueen puheenjohtaja Riikka Purra sanoi HS:lle pitävänsä vapaaehtoista huumeseulaa hyvänä vaihtoehtona pääministerille
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiedätkö, että sinun kanssasi on aivan mahdottoman raskasta keskustella, kun valikoit vain itsellesi sopivat kysymykset joihin vastata?

Tiedustelen sinun yleistä mielipidettäsi siihen, onko ok bilettää alkoholin vaikutuksen alaisena työaikana, vaikka mahdolliset sijaistukset olisikin hoidettu?

Ei meidän tarvitse keskustella, tämä sopii minulle ihan hyvin. Eikä minun tarvitse sinun hölmöihin kysymyksiin vastailla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiedätkö, että sinun kanssasi on aivan mahdottoman raskasta keskustella, kun valikoit vain itsellesi sopivat kysymykset joihin vastata?

Tiedustelen sinun yleistä mielipidettäsi siihen, onko ok bilettää alkoholin vaikutuksen alaisena työaikana, vaikka mahdolliset sijaistukset olisikin hoidettu?
Yhtä ok kuin illallistaa alkoholin vaikutuksen alaisena?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei meidän tarvitse keskustella, tämä sopii minulle ihan hyvin. Eikä minun tarvitse sinun hölmöihin kysymyksiin vastailla.

Eli tulet keskustelemaan Sanna Marin-ketjuun, mutta et sitten kuitenkaan halua keskustella.. (?)

Omituista minun mielestäni, mutta niin se varmaan sitten on.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö sinua tosiaan yhtään ihmetytä se, että kukaan muu Marinin asemassa oleva ei ole joutunut järjestämään tiedotustilaisuutta, jossa kertoo ettei käytä huumeita, jos ministerin omassa toiminnassa ei ole mitään vikaa..?

Marin järjesti mediatilaisuuden, vastaili median kysymyksiin, PM ei tiedottanut mitään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen kerran ilmoittanut Seiskaan uutisen, jonka näin tv:stä. Vastasivat vielä ”pitääkö tämä paikkansa?”. Sanoin, että joo-o. Maksoivat 300€ tilille. Tämä näin ot:na siitä paskaläpyskästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös