Varmaan kannattasi kerätä niin että jätetään tuo some tykkäilyt joskus taakse?Mielenkiintoista, että tiedät itsellesi täysin tuntemattoman (oletus) ihmisen voimavarojenkin tilanteen ja sen, miten hän niitä tarvittaessa kerää.
Varmaan kannattasi kerätä niin että jätetään tuo some tykkäilyt joskus taakse?Mielenkiintoista, että tiedät itsellesi täysin tuntemattoman (oletus) ihmisen voimavarojenkin tilanteen ja sen, miten hän niitä tarvittaessa kerää.
Varmaan kannattasi kerätä niin että jätetään tuo some tykkäilyt joskus taakse?
Jaa juu, siinä on kyllä harvinaisen ärsyttävän oloinen nuorimies, mutta kansanedustajahan se titteli on eli kohtalaisen kovan luokan julkimo eikä pelkkä perskärpänen.Siellä oli bile-Ilmari, eli Sannan perskärpänen.
Mutta muuten samaa mieltä, että en ymmärrä mikä tarve on yleisesti dissata Sannan juhlaporukkaa.
Miten tähän liittyy? Tosissasi väität ettei nykymeno ole some hakuista? Se tästä en myöskään enää voi uskoa tätä.Niin minä en tiedä mikä hänen tapauksessaan toimii. Some on kuitenkin nykyaikaa, enkä oikein tiedä miten se tähän liittyy.
Onhan se näinkin. Seura on mitä on, mutta Marin sentään suostuu käymään esim. Groteskissa, eikä juo oluttaan R-kioskin terassilla, kuten toinen hyvin vasemmistohenkinen Li Andersson. Jokuhan voisi luulla Anderssonilla olevan hyvä palkka, jos erehtyis trendipaikassa käymään :)Olen tämän ennenkin sanonut, mutten tajua, miksi Marin haluaa bilettää ö-luokan julkkisten kanssa. Sellaisten kanssa voi käydä juuri näin. Pääministerinä hänen pitäisi valikoida seuransa vähän tarkemmin...
Anderssonilla taisi olla tuo yksi kerta, kun lähti vähän lapasesta. Ja siitäkin on jo useampi vuosi. Jotain on ehkä opittu.Onhan se näinkin. Seura on mitä on, mutta Marin sentään suostuu käymään esim. Groteskissa, eikä juo oluttaan R-kioskin terassilla, kuten toinen hyvin vasemmistohenkinen Li Andersson. Jokuhan voisi luulla Anderssonilla olevan hyvä palkka, jos erehtyis trendipaikassa käymään :)
Miten tähän liittyy? Tosissasi väität ettei nykymeno ole some hakuista? Se tästä en myöskään enää voi uskoa tätä.
Mistä tuo kahden päivän setti nyt tuli?Vaikka puolustan sitä, että pääministeri saa vetää perseet olalle ja tanssia Tuiskun tahtiin, niin minun mielestä hölmöintä tässä on se että hänellä on varmaan pääministerinä aika vähän vapaa-aikaa ja hän ilmeisesti voi vetää kahdenkin päivän settejä (? ) radalla . Kotona kuitenkin pieni lapsi.
Menipä kukkahattuiluksi, vai menikö.
Anderssonilla taisi olla tuo yksi kerta, kun lähti vähän lapasesta. Ja siitäkin on jo useampi vuosi. Jotain on ehkä opittu.
Alman biisillä on Spotifyssä yli 140 000 000 soittokertaa. Siihen ei monikaan Suomessa kyllä pääse...Olen tämän ennenkin sanonut, mutten tajua, miksi Marin haluaa bilettää ö-luokan julkkisten kanssa.
Habitus nyt on edelleen varmaan parhaiten kohdillaan mitä suomalaisella pääministerillä* on koskaan ollut.Kelaa vaikka pari vuotta taaksepäin nykyhetkeen. En jaksa tuota uusinta nyt etsiä livenä tuli ja meni maanantaina. Onhan tuo habitus jotain aivan muuta kuin ennen. En tiedä mistä johtuu, mutta aivan muuta mitä PM haluasin näkevän mutta tämä ok jos sinulle on.
No eihän se nyt ole ollenkaan epäolennaista, jos koko spekulaatio on lähtöisin niistä hyvin hataralla pohjalla olevista lillukanvarsista.Seiskan päätoimittaja ampuu kovilla.
Päätoimittajan näkökulma: Sanna Marin, olette pääministeri ja perheenäiti – miksi haluatte olla osa kapakoissa sekoilevaa ”jauhojengiä”?
Seiskan vastaava päätoimittaja pohtii, veikö viina Sanna Marinin arvostelukyvyn.www.seiska.fi
On tuossa hyviäkin pointteja, mutta toki lipsutaan myös turhan dramatiikan puolelle, sillä onhan kyseessä Seiska. Erikoista nykyisessä mediakentässä on kuitenkin se, että joku Seiskan tyyppinen julkaisu sovittelee "vallan vahtikoiran" viittaa harteilleen, kun suuremmat mediatalot ovat nykyään pikemminkin vallan sylipuudeleita. Tälläkin kertaa uutisoinnissa on tartuttu lillukanvarsiin, kuten oliko kyseessä jauhojengi -vai jallujengi-huudahdus. Epäolennaista. Tuntuu ylipäätään absurdilta, että joudutaan spekuloimaan heiluuko pääministeri videolla piripäissään/mämmeissä vai keskikaljan voimalla. Ei tällaista keskustelua toivoisi kaikkien näiden yhteiskunnallisten kriisien keskellä.
No ei varmasti joudu.Toivivottavasti bile-Sanna ei joudu eroamaan tämän mitättömän kohun vuoksi.
Antaa mennä vaan. Tekee vaan hyvää puolueen kannatukselle.
Koska ei se parempi seura halua viettää aikaa ö-luokan pääministerin kanssa.Olen tämän ennenkin sanonut, mutten tajua, miksi Marin haluaa bilettää ö-luokan julkkisten kanssa. Sellaisten kanssa voi käydä juuri näin. Pääministerinä hänen pitäisi valikoida seuransa vähän tarkemmin.
On mutta Ylen pääuutislähetyksessä Paula Pokkinen tiivisti asian oikein hyvin: pääministeri-instituutti vs. yksityishenkilö, sukupolvierot, turvallisuuskysymys.Klo 19 uutisissa käsittelivät vartin tuota Marinin tanssia. Ehkä vähän yliampuvaa.
Se että PM on jatkuvasti selittelemmässä milloin on dokaamassa vaikka pitäisi olla karanteenissa, milloin vetelee lattialla Jallu kossuuuu ja kaljaa jauho jengi. Olettaisin että tämä olisi ok keskustelu jossain teinien bileissä kun faija tulee himaan, mutta en meidän pääministeriltä. Mutta ok. Kaikki julkisuus on hyvää sanna.
Mistä tuo kahden päivän setti nyt tuli?
Eikai kukaan ihminen vedä kännejä millään rapakaljalla? Se jos mikä on junttiaAika moni ihminen bilettää ihan oluen/siiderin voimin. Ainakin täällä kaupungissa, landella varmaan kossu on pakollinen
Siis millä tavoitellaan äänestäjiä. Some kanavilla Joo mutta kyllä mutta siis millä tavalla nyt on tavoiteltu tässä ja nyt? Mitä päätelmiä tässä ja nyt olen tehnyt. Eli kaikkea mitä kuvissa ja viesteissä ei nää ei tarvitse uskoa jos ei vaan halua? Saa uskoa mutta ei ole pakko?En minä sellaista väitä, vaan some on yksi viestintäkanava jolla tavoitellaan äänestäjiä jne. Pudonnee alle kuuskymppisille paremmin kuin paavoväyrysmukit. Mutta sinähän sen liitit voimavaroihin. Toisaalta olet tehnyt jo niin monia päätelmiä joihin ilmeisesti uskot, joten ei se keskustelu kovin hedelmällistä olekaan.
Miksi pitää olla koko aika selittelemässä? Koska paska lehdet kirjoittaa jälleen paskaa. Vai mitä hä. On kuunneltu. Mikä oli lopputulos ?Sulla ei nyt täsmää tuo jauhojengistä jauhaminen. Mee kuuntelemaan omilla korvilla mitä siellä sanotaan. Sen takia pitää olla selittelemässä kun paskalehdet alkaa spekuloimaan kaiken maailman huumejutuilla.
Eikä vain Venäjällä. Olen työni puolesta nähnyt aika rasvaista menoa Suomessakin. Monetkin todella isojen yritysten johtajat, suurten medioiden päälliköt ja todella vaikutusvaltaiset lobbarit bilettävät välillä niin, ettei mitään rajaa. Nämä Sannan bileet näyttävät lastenleikiltä noiden "äijäkemujen" rinnalla (toki siellä naisiakin on, mutta harvoin vaimoja ym.). Pari kertaa olen ollut yksityisissä "isojen herrojen" juhlissa, joissa puhelimet on kerätty pois ennen iltakahdeksaa, jotta bileistä ei jää tallenteita mihinkään. Ja nämä herrat ovat niitä, jotka Suomea oikeasti pyörittävät.Väitän että jossain Venäjällä Putinin sisäpiirikemut ovat paljon härskimpiä mitä nyt nähty Marinilta.