Niin no Ilmarin homoudesta löytyy varmasti paljonkin näyttöä, mutta Marinin koksubileissä pyörimisestä taas ei mitään näyttöä. Etkö muuten ite huomaa ristiriitaisuutta sen suhteen, että syytät ihmisiä jostain sokeasta Marinin puolustelusta, mutta itse olet 100% varma ja vakuuttunut Sannan koksubileistä pyörimisestä ja perustelut on tasoa "olen dokannut stadissa"? Taidat ite olla aika äärimmäisen puolueellinen koko henkilön suhteen.Niin, ei ne kemut varmaankaan mitkään Wolf of Wall Street -leffan polttareiden tyyliset jauhobileet olleet, mutta kuten sanottua - olen 100% varma, että noissa kekkereissä, joissa Marin on ollut mukana ei ole bailattu pelkän miedon keskioluven ja jaloviinan voimalla. Marinista itsestään en osaa sanoa. Samalla tavoin uskon Ilmari Nurmisen homouteen, vaikken ole koskaan nähnyt tätä tositoimissa. Se, mitä muut uskoo ja pitää perusteltuina tai perusteettomina syytöksinä on heidän oma asiansa.
Toi sun postauksen viimeinen lause voisi olla suoraan foliohattujen pelikirjasta.