Sanna Marin

  • 959 725
  • 8 479

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tästä turhakkeesta on annettu rikepiste.
Marin on kyllä mielenkiintoinen hahmo, kun saa provosoitua aikuiset miehet lähtemään tuollaiseen juoruämmähenkiseen kommunikointiin.
Toden totta. Minulle eka ajatus oli, että firman piikkiin mennään, kun vielä voidaan. Eiköhän ne kevätjamboreet virka-asunnollakin vielä nähdä. Tovi kuitenkin menee, ennen kuin on pakko muuttaa omilleen.
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Totta tämäkin. Kuitenkin vertailua tulee mielestäni tehdä aiempiin hallituksiin. Ei ole helppoa todeta kokoomuslaisena, että Kataisen hallitus sai aikaiseksi vielä enemmän velkaa. Kataisella luokkaa 46-48 mrd ja Marinilla luokkaa 41-43 mrd, jos luvut oikein muistan.
Sen verran korjaan, että itse Kataisen hallitus ei ottanut tuota määrää velkaa, vaan saldo on Kataisen tulos sekä Vanhasen valtionvarainministerinä, että sittemmin pääministerinä. Tässäpä tämä somessa paukuteltu uutinen, jolla ratsastetaan.


Vaan kun katsoo valtion velan kehitystä vaikkapa täältä, niin Kataisen hallituskauden saldo onkin "vain" 15 miljardia. Who knew.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sen verran korjaan, että itse Kataisen hallitus ei ottanut tuota määrää velkaa, vaan saldo on Kataisen tulos sekä Vanhasen valtionvarainministerinä, että sittemmin pääministerinä. Tässäpä tämä somessa paukuteltu uutinen, jolla ratsastetaan.

Totta ja tämä korjattiin jo aiemmin. Kuten kommentissani siihen totesin, kirjoitin ulkomuistista ja tuollainen kuva minulle oli jäänyt uutisten perusteella. Kuva oli virheellinen.
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Totta ja tämä korjattiin jo aiemmin. Kuten kommentissani siihen totesin, kirjoitin ulkomuistista ja tuollainen kuva minulle oli jäänyt uutisten perusteella. Kuva oli virheellinen.
Itsellänikin näköjään oli enemmän intopiukeutta juosta korjaamaan tämä asia kuin jatkaa ketjun lukemista eteenpäin. Jatketaan harjoituksia!
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta ja tämä korjattiin jo aiemmin. Kuten kommentissani siihen totesin, kirjoitin ulkomuistista ja tuollainen kuva minulle oli jäänyt uutisten perusteella. Kuva oli virheellinen.

Kataisella oli vaalituloksen takia vaikea saada hallitusta muodostettua. Mukaan piti ottaa demarit, kd, rkp, vasemmistoliitto ja vihreät. Vihervasemmisto näytti hallituksessa parhaan osaamisensa eli osasi olla jämäkkänä jotta asiat saadaan päin ##ttua. Vasemmistiliito vielä lähti hallituksesta Arhimmäen johdolla.
 

444

Jäsen
Tästä turhakkeesta on myös annettu rikepiste.
Toden totta. Minulle eka ajatus oli, että firman piikkiin mennään, kun vielä voidaan. Eiköhän ne kevätjamboreet virka-asunnollakin vielä nähdä. Tovi kuitenkin menee, ennen kuin on pakko muuttaa omilleen.
Kuulin kanssa juttua, että Purra on perustamassa pedofiilirinkiä Kirkkonummelle ja Orpo ajaa ihmiskaupan sallimista vaalineuvotteluissa. Olen ymmärtänyt, että tähän ketjuun voi satuilla mitä tahansa omasta päästään ilman seuraamuksia. Koska näin nämä asiat koetaan.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joottei menisi ihan offtopiciksi, täytyy sanoa että Sanna on osoittanut todeksi vasemmiston ikuisen jatkumon. Vasemmistolla on ruskean Midaksen kosketus, kaikki pystytään muuttamaan paskaksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kataisella oli vaalituloksen takia vaikea saada hallitusta muodostettua. Mukaan piti ottaa demarit, kd, rkp, vasemmistoliitto ja vihreät. Vihervasemmisto näytti hallituksessa parhaan osaamisensa eli osasi olla jämäkkänä jotta asiat saadaan päin ##ttua. Vasemmistiliito vielä lähti hallituksesta Arhimmäen johdolla.
Eikös Vihreätkin lähtenyt tuosta hallituksesta ennen loppua?
 

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Totta, mutta se oli vasta Stubbin hallituksesta. Ympäristön vaalimiseen spesialisoitunut puolue ei hyväksynyt ydinvoimaa. Tämä tehtiin populistien kruunaamattoman kurkon Ville Niinistön johdolla.
Jos sallitaan pieni täsmennys, niin Vihreät eivät hyväksyneet Rosatomin ydinvoimalan rakennuslupaa. Joku voisi vähän jälkiviisastella tuosta enemmänkin
 
Hei,

Taas voisi olla hyvä palata asiaan ja asiallisuuteen. Sisällöttömät one-linerit ja muu tauhka on edelleen kiellettyä tässäkin ketjussa ja ketjun äärimmäisen tiuhan nootitustarpeen takia oletamme, että kirjoittajat tuon myös tiedostavat. Sääntöjen tietoinen rikkominen huomioidaan mahdollisissa kurinpitokäsittelyissä.

Terkuin,

Modet
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

”Pääministeri Marin muisti yhtäkkiä toukokuussa 2022 – juuri ennen Suomen Nato-hakemusta – kannattaneensa Suomen Nato-jäsenyyttä jo vuosia. Asia palasi Marinin mieleen silloin, kun jo 76 prosenttia kyselyyn vastanneista kannatti jäsenyyttä Taloustutkimuksen mittauksessa.”

Jari Tervolta partaveitsen terävä kirjoitus, jossa osansa saa Marin ja Niinistö. Näinhän siinä kävi, kansa vei Suomen NATOon ja poliitikot järkyttyneenä vikisivät. Vaalitkin tulossa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika tyhjänpäiväistä paukutusta Tervolta. Tarve tarinallistaa demokraattista ja ripeää päätöksentekoa toteuttajia väheksyen, ja kirjoittaa se vieläpä kummallisesti kansan pitkäaikainen NATO-kanta unohtaen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika tyhjänpäiväistä paukutusta Tervolta. Tarve tarinallistaa demokraattista ja ripeää päätöksentekoa toteuttajia väheksyen, ja kirjoittaa se vieläpä kummallisesti kansan pitkäaikainen NATO-kanta unohtaen.

Pääsääntöisesti oon pitänyt Tervoa ihan pätevänä ukkona. Jokin häntä on kyllä närästänyt ja mennyt ihon alle tässä viime aikoina. Jos teksteistään ja twiiteistään voi jotain päätellä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pääsääntöisesti oon pitänyt Tervoa ihan pätevänä ukkona. Jokin häntä on kyllä närästänyt ja mennyt ihon alle tässä viime aikoina. Jos teksteistään ja twiiteistään voi jotain päätellä.
Ehkä hän uumoilee Mika Aaltolan tavoin pääsevänsä presidenttikisaan? Yhtä kaikki, outoa todistelua päättäjistä, jotka hoitivat homman himaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet

”Pääministeri Marin muisti yhtäkkiä toukokuussa 2022 – juuri ennen Suomen Nato-hakemusta – kannattaneensa Suomen Nato-jäsenyyttä jo vuosia. Asia palasi Marinin mieleen silloin, kun jo 76 prosenttia kyselyyn vastanneista kannatti jäsenyyttä Taloustutkimuksen mittauksessa.”

Jari Tervolta partaveitsen terävä kirjoitus, jossa osansa saa Marin ja Niinistö. Näinhän siinä kävi, kansa vei Suomen NATOon ja poliitikot järkyttyneenä vikisivät. Vaalitkin tulossa.
Ei se kyllä tosiaankaan noin mennyt - Niinistö vilahti Washingtoniin kuin hauki rannasta ennen mitään gallupeja kuten myös Marin ja Haavisto Tukholmaan. Ei tuolla tasolla ja tuollaisessa kriisissä lueta seuraavan päivän mielipidettään aamun lehdistä. Mutta varmaan tästä taas tulee uusi kansanviisaus ennenkuin tutkimus paljon myöhemmin perkaa asian paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä hän uumoilee Mika Aaltolan tavoin pääsevänsä presidenttikisaan? Yhtä kaikki, outoa todistelua päättäjistä, jotka hoitivat homman himaan.
Hyvä, että nostit Aaltolan esiin. Hänenkin taannoinen kolumni oli tätä samaa sarjaa, jossa tarinallistetaan jatkumoa Ukrainan sota ja Suomi Natoon joksikin uudeksi kansataisteli-tarinaksi. Identiteettipolitiikkaa ei historiaa tämmöiset kolumnit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös