Mites kuluttajansuoja viime vaalien jälkeen? Kun PS:n älyköt Laura ja Teuvo lähti EU-parlamenttiin.Olisiko äänestäjän kuluttajansuojan kannalta,
Tai Väyrynen kaikkien vaalien jälkeen.
Mites kuluttajansuoja viime vaalien jälkeen? Kun PS:n älyköt Laura ja Teuvo lähti EU-parlamenttiin.Olisiko äänestäjän kuluttajansuojan kannalta,
Tästä kolumnista keskusteltiinkin jo eilen ja nyt uutiskynnys rikkoutui myös suomalaismediassa... Hyvä esimerkki siitä, että ulkomailla ei toden totta automaattisesti tiedetä paremmin. Itse en ole törmännyt ainoaankaan suomalaiskommenttiin, missä olisi Demarien kolmossijasta syytetty naisvihaa.Huh, onneksi ulkomailla tiedetään asioiden oikea laita. Patriarkaatin vika.
Ei politiikka vaan misogynia.
Brittikolumnisti: Naisviha kampitti Marinin
Onko se rakkaus tai ei, mutta jos Keskusta on ollut viimeiset neljä vuotta ajamassa vihervasemmistolaista politiikkaa niin onko sellainen vallankumouksellinen ajatus mahdollista että äänestäjä on miettinyt ettei Keskusta ajaisikaan heidän asiaansa?
Huh, onneksi ulkomailla tiedetään asioiden oikea laita. Patriarkaatin vika.
Onko Purraan tai Valtoseen kohdistuneessa kritiikissä yhtä paljon sukupuoleen sidottua vähättelyä ja halventamista? Ei minustakaan.Aika paksua, kun katsoo vaikkapa Marinin ja Purran äänimääriä tai sitä, että edelleen enemmistö puolueiden keulakuvia ovat naisia
Huh, onneksi ulkomailla tiedetään asioiden oikea laita. Patriarkaatin vika.
Mutku Persut? Suhtaudun samalla tavalla, jos puheenjohtaja ja keulakuva Riikka Purra ilmoittaa, että ei sittenkään napostele muu kuin pääministeriys.Mites kuluttajansuoja viime vaalien jälkeen? Kun PS:n älyköt Laura ja Teuvo lähti EU-parlamenttiin.
Tai Väyrynen kaikkien vaalien jälkeen.
No nyt tuli melkoinen viesti sieltä. "Naisvihaa ei ole, koska se ei kohdistu kaikkiin naisiin".Eli ongelma ei olekaan misogynia vaan...
Niin, se politiikka itsessään.
Marinin ilmoitus sopii täydellisesti siihen epäilemääni kuvioon, että hänet kikkaillaan mepiksi. Saa siellä tehdä rauhassa muutaman vuoden nimeä itselleen ja sitten neljän vuoden päästä takaisin Suomen politiikkaan.
Marin tajusi itsekin kuinka mahdotonta, epäuskottavaa ja raskasta olisi opposition ykköstykkinä seuraavat neljä vuotta huutaa ja syyttää seuraavaa hallitusta toimista jotka johtuvat hänen oman hallituksensa tekemisistä.Orpo istui Sipilän hallituksessa valtiovarainministerinä ja istui sen jälkeen 4 vuotta oppositiossa. Ei siis luikkinut karkuun toisin kuin Marin.
Eiköhän hän hakeudu sinne ihan normaalia tietä pitkin ensi vuoden europarlamenttivaalien kautta, jos tie on siihen suuntaan.
En ihmettelisi, vaikka Marinilla pestiin olisikin kiinnostusta. Veikkaisin toisaalta, että kolmatta pohjoismaalaista peräjälkeen ei välttämättä valittaisi.Meinaat ettei lähde Naton pääsihteerikisaan?
Siinä olisikin urakehitystä kun reipas vuosi sen "minun kaudella ei Natoon haeta"- kommentin jälkeen patsastelisi Naton pääsihteerinä.En ihmettelisi, vaikka Marinilla pestiin olisikin kiinnostusta. Veikkaisin toisaalta, että kolmatta pohjoismaalaista peräjälkeen ei välttämättä valittaisi.
Meinaat ettei lähde Naton pääsihteerikisaan?
En ihmettelisi, vaikka Marinilla pestiin olisikin kiinnostusta. Veikkaisin toisaalta, että kolmatta pohjoismaalaista peräjälkeen ei välttämättä valittaisi.
Vaalien tulosillassahan oli puhetta että yksi nykyinen SDPn meppi tuli valituksi eduskuntaan, jos ottaisi paikan vastaan niin tilalle tulisi mepiksi henkilö eri puolueesta koska kerennyt vaihtaa puoluetta tässä vuosien välissä. Eri asia sitten onko mikään kikkailu mahdollista että Marin menisi tilalle jos tämä SDPn meppi ottaa eduskuntahommat vastaan?Eiköhän hän hakeudu sinne ihan normaalia tietä pitkin ensi vuoden europarlamenttivaalien kautta, jos tie on siihen suuntaan.
Meinaat ettei lähde Naton pääsihteerikisaan?
En ihmettelisi, vaikka Marinilla pestiin olisikin kiinnostusta. Veikkaisin toisaalta, että kolmatta pohjoismaalaista peräjälkeen ei välttämättä valittaisi.
Äläkäähän nyt... ei mopolla moottoritielle!Siinä olisikin urakehitystä kun reipas vuosi sen "minun kaudella ei Natoon haeta"- kommentin jälkeen patsastelisi Naton pääsihteerinä.
Viiskymppiset läskit jatkavat kuitenkin hänen mollaamistaan, se on varma. Onhan se harmi kun joku saa jotain aikaiseksi elämässään.Äläkäähän nyt... ei mopolla moottoritielle!
Sanna löytää itsensä hyvin todennäiköisesti seuraavaksi EU-parlamentista, jos kansainvälistä urakehitystä mietitään. Mitä jatkossa, jää nähtäväksi...
Äläkäähän nyt... ei mopolla moottoritielle!
Sanna löytää itsensä hyvin todennäiköisesti seuraavaksi EU-parlamentista, jos kansainvälistä urakehitystä mietitään. Mitä jatkossa, jää nähtäväksi...
Viiteen sanaan mahtui kaksi virhettä...Siinä olisikin urakehitystä kun reipas vuosi sen "minun kaudella ei Natoon haeta"- kommentin jälkeen patsastelisi Naton pääsihteerinä.
Joo, ihan vapaasti vain, be my guest! Itse en henk.koht. tunne mainittua ihmisryhmää, mutta kun kerran tuosta olet niin varma, olkoon menneeksi.Viiskymppiset läskit jatkavat kuitenkin hänen mollaamistaan, se on varma. Onhan se harmi kun joku saa jotain aikaiseksi elämässään.
Kannattaa vilkaista peiliin jos viestit ovat poikkeuksetta katkeraa nillitystä. Niin kuin sanontaa menee, kannattaa olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, mutta teikäläisiltähän loppuisi tällöin se ainoa olemassa oleva harrastus.Joo, ihan vapaasti vain, be my guest! Itse en henk.koht. tunne mainittua ihmisryhmää, mutta kun kerran tuosta olet niin varma, olkoon menneeksi.
Mitä tulee Sannan pestiin NATO:ssa, minä taas olen siitä varma, ettei sellaista ole tarjolla.
Btw - kuka nyt sinun harmiksesi on jotain saanut aikaiseksi, Purrako?