Todella harhainen kommentti tämä 3000€. Joko täysin käsittämätöntä ja vastuutonta populismia pääministeriltämme, tai sitten hän vain on jo melko täysin irtautunut todellisuudesta. Veikkaan ensimmäistä.
Minä taas olen sitä mieltä, että tuo kommentti on myös jälkimmäistä. Sen verran "vakuuttavat" näytöt tämä pääministerimme on antanut, kun joskus on talousasioista jotain suostunut kommentoimaan.
Olen ihan samoilla linjoilla jäsen
Timbit kanssa, että Marin ei todellakaan ymmärrä talousasioista yhtään mitään ja sen takia välttelee viimeiseen saakka kommentoimasta taloutta koskeviin kysymyksiin.
Mutta juuri tällaisilla, todellisuudesta irti olevilla heitoilla, saadaan suosio pysymään korkealla, kun luvataan kaikille kaikkea kivaa, välittämättä yhtään siitä onko se edes, vähää alusta, talouden puolesta mitenkään mahdollista. Velkaa vaan lisää, sitähän tämä "vastuullinen" vasemmiston talouspolitiikka on ja tulee olemaan jatkossakin. Toivon vasemmistolle ensi vaalien jälkeen todella pitkää oppositiotaivalta, niin saadaan taas jotain rotia näihin talousasioihin.
Ja sitten ihan ilman minkäänlaisia värilaseja:
Kaikki muutkin puolueet ovat epäonnistuneet Suomen valtiontalouden hoidossa, kuka enemmän ja kuka vähemmän, jos kerran velan ottaminen on sen ainoa mittari, niin kuin täällä tuntuu olevan vallitseva mielipide.
Nyt pitäisi kuitenkin ottaa joka puoluessa tämä tilanne vakavasti ja vähentää velanotto niin minimiin kuin mahdollista ja aika pirun äkkiä, mutta en ole kovinkaan optimistinen, että näin tulisi tapahtumaan.