Mikä Pavelskin tilanne on?
Mukana! Aiettä
Mikä Pavelskin tilanne on?
Jep, toinen jalka edes muutama sentti keskelle päin niin olisi riittänyt... Hienoo duunii Gabriel! :)Varsin koominen tilanne toi hylätty tasoitusmaali,että pitikin jäädä pönöttää siihen viivan väärälle puolelle... :D
OKTuurivoitto Sharksille ja siitä onnittelut.
Lännen finaali on kyllä mahdollisimman tylsä enkä toivo kummallekaan voittoa. Canes voisi mennä tappiin ja Bostonkin on mieluisampi voittaja kuin kumpikaan näistä lännen joukkueista.
[Kertoja] Hän sanoi, yksinäisen kyynelen valuessa poskella. Puolen vuoden ajan päällimmäisenä olleiden tunteiden pettäessä alta, haaveiden haihtuessa ilmaan elämän savimajassa, hän ymmärsi kuitenkin nyt koittaneen vapauden. Ne lapsuuden kesät jolloin kirmattiin nurmikolla, ne olisivat jälleen edessä.Tuurivoitto Sharksille ja siitä onnittelut.
Lännen finaali on kyllä mahdollisimman tylsä enkä toivo kummallekaan voittoa. Canes voisi mennä tappiin ja Bostonkin on mieluisampi voittaja kuin kumpikaan näistä lännen joukkueista.
Anteeksi kun tiputettiin El Miro, jumalasta seuraava ylöspäin. En vain kykene ymmärtämään, miksi se olisi tylsä. Blues on joukkueiden joukkue, porukka joka on raahannut itsensä vuodenvaihteen täydellisestä jumista tänne asti. Se on vieläpä tehty ilman suomalaisia. Vähän kuin Carolinan tarina, mutta ilman Teukkaa ja Sepeä. Ilmankos on saatu vetää tutkan alla täällä härmässä... Nyt on hyvä vastus, koska Thornton on jääkiekon Juha Mieto ja kohta vedetään mämmiä. Dallas oli hyvä, helevetin hyvä, mutta imperfekti. Blues soi nyt.Lännen finaali on kyllä mahdollisimman tylsä enkä toivo kummallekaan voittoa.
Jep, toinen jalka edes muutama sentti keskelle päin niin olisi riittänyt... Hienoo duunii Gabriel! :)
Voi kylläpä on kamalaa, että minua ei kiinnosta Sharks eikä Blues joukkueina tippaakaan. Koettakaa kestää.
Ei asiat aina mene niinkuin pitäisi. Minun Taivaassani joka kevät Stanleyta nostelisi Devils, ja siellä olisi aina Brodeur, Stevens, Niedermayer ja Elias messissä. No, onneksi ne on tehneet sen. Jopa useasti.Voi kylläpä on kamalaa, että minua ei kiinnosta Sharks eikä Blues joukkueina tippaakaan. Koettakaa kestää.
Sama vika. Tosin kun sanoo että Blues ollut mulle aina hmv niin on automaattisesti "karjalalippis" koska se tietty johtuu siitä että siellä ei ole suomalaisia. Oikeasti esim Philadelphia ollut aina itselle tylsä joukkue, vaikka siellä pelasi mun suurimmat suosikit Kapanen ja Timonen.Voi kylläpä on kamalaa, että minua ei kiinnosta Sharks eikä Blues joukkueina tippaakaan. Koettakaa kestää.
Tämä sarja taas osoitti, että tasoerot ovat todella pieniä sarjassa. Villi kortti -joukkue, jolla ei (omaan silmään) ole kovin paljon leveyttä, tiputtaa (omaan silmään) leveämmän Flamesin ja vie kahden Norris-pakin Sharksin Game Seveniin. Tuohan tulee olemaan aivan karmea nippu kun Makar saa pari kautta alle taalajäillä ja kun ensi kesän draftin nelospick nousee parissa kaudessa kärkirooliin. Rantanenkin on aivan helvetin kokonaisvaltainen pelajaa. Onneksi Avs harvemmin tulee tulevaisuudessa tippumaan villi kortti -paikalle ja sitä kautta kiusaamaan Pacificia.
Avsilla terävä hyökkäys, näköjään myös kohtuu leveät alakentät, sekä kuuma vahti. Kova Norris-pakki puuttuu vielä mestaruuskandidaatista. Ehkä Makar sellaiseksi kasvaa.