San Jose Sharks (1) - Detroit Red Wings (5), Playoffs 2010, Länsi, 2.kierros

  • 36 525
  • 186

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Lukko-janari riehuu Sharks-Wings ketjussa, kun omiin suosikkijoukkueisiin ei voi enää purkaa masennusta...

Ei mun suosikkijoukkueet kuulu tähän ketjuun ollenkaan. Ne on jo lomilla.

Ja niin, ihan vinkiksi, ei sun ole pakko Detroitin pelejä katsoa.

Ei pakko mutta kun kerran tykkään katsoa jääkiekkoa ja tuo Nelosen Sport Pro noita pelejä näyttää, niin kyllä ne on vähän niin kuin pakko katsoa. Netistä en ala niitä pelejä tiirailemaan.

Ja Detroit on vaan ärsyttänyt mua jo monen monta vuotta. Ihan tuolta -90 luvun alkupuolelta. NHL.n Porin Ässät. Tai Jokerit.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
huh, olipas jännä matsi. Tuli katsottua vasta tuossa aamulla arkiston kautta kun ei tuntunut yöllä toimivan ei sitten millään.

Vauhtia oli paljon ja molemmat maalivahdit pelasivat hyvin. Etenkin Nabokov ottelun loppuhetkillä oli loistava!
Kakkosketju jatkoi siitä mihin Avs sarjassa jäi ja pelasi hienosti. Mistä Pavelski on löytänyt nuo tehot nyt? Viime vuonna aivan kujalla. En valita. Kiitos Pavs jo etukäteen kirouksen murtamisesta!
Erikoistilanteissa Sharks vei tänään peliä hienosti. 5vs5 pelissä mielestäni Wings oli hienokseltaan niskanpäällä.

Tästä ei kyllä playoffs-sarja parane. Molemmat joukkueet pelaa todella viihdyttävää kiekkoa ja ennakkoasetelmat on muutenkin hienot.
Voittamisen kulttuuri vs Häviämisen kulttuuri. Vain yksi voi voittaa ja tällä hetkellä Sharks johtaa 1-0. Toivotaan että taso pysyy korkealla koko sarjan kävi miten kävi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse kannatin jo 80-luvun lopussa, jolloin ei edes haaveiltu pudotuspeleistä. Ja pataan tuli suhteellisen säännöllisesti, onneksi siihen aikaan ei ollut nettiä...

Täällä oltiin 80-luvun lopulla (ja osin 90-luvun alussa) kahden joukkueen faneja. Kumpikin oli tuolloin osastoa "mikki hiiret" eli toinen joukkue oli rämejengi New Jerseystä ja toinen autokaupunginjoukkue, lähinnäkin erään Bob Probertin ansiosta. 90-luvun alussa (vuonna yksi muistaakseni) Devilsit katosi kuvioista ja sen jälkeen tavalla tai toisella on tullut seurattu Red Wingsejä. Viimevuosina tosin rauhallisemmalla sykkeellä. Mutta kyllä ne olivat katkeria vuosia 90-luvun alussa, jolloin pudotuspeleissä tuli kuokkaan säännöllisesti.

vlad.
 
Eipä olisi sitäkään korkeaa mailaa tullut ellei tuo ihmisperse olisi ensin kampittanut Setoguchia. Pidä siinä itse tasapainoa yllä kun joku vetää jalat alta selän puolelta. Siis itse luistelet takaperin ja toinen lyö mailalla nilkoille.

On kyllä melkoinen epeli tämä Setoguchi, kun näkee näköjään takaraivollaan/selällään lähestyvät vastustajat ja osaa täten suojautua takaapäin tulevaa iskua vastaan nostamalla jo ennen osumaa mailan varoiksi pään korkeudelle. Luulisi, että syöttöpörssin voitto irtoaisi tuollaisen yliluonnollisen kyvyn avulla mennen tullen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itse kannatin Sharksia jo 80-luvun alussa, muistaakseni 82 lähtien. Meno oli silloin aika kylmää mutta pakko oli pyöriä internetissä kuuntelemassa miten pelit etenee ja seurata joukkueen tapahtumisia keskustelupalstoilla.

Jos korkkais toisen.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Itse kannatin Sharksia jo 80-luvun alussa, muistaakseni 82 lähtien. Meno oli silloin aika kylmää mutta pakko oli pyöriä internetissä kuuntelemassa miten pelit etenee ja seurata joukkueen tapahtumisia keskustelupalstoilla.

Jos korkkais toisen.

Kippis!

Myönnät siis olevasi gloryhunter pahimmasta päästä. Oliko se juuri kausi 82-83, jolloin Sharks eteni sensaatiomaisesti konferenssin finaaliin? Thorntonhan oli tuolloin sivussa päihdeongelmiensa takia, mutta Douglas Murray maalilla seisoi päällään. Valitettavasti Quepec eteni finaaliin. Hieman muovinen maku jäi silti tuosta kaudesta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kippis!

Myönnät siis olevasi gloryhunter pahimmasta päästä. Oliko se juuri kausi 82-83, jolloin Sharks eteni sensaatiomaisesti konferenssin finaaliin? Thorntonhan oli tuolloin sivussa päihdeongelmiensa takia, mutta Douglas Murray maalilla seisoi päällään. Valitettavasti Quepec eteni finaaliin. Hieman muovinen maku jäi silti tuosta kaudesta.
Tuota vuotta väritti myös Galcaryn ja Chigacon epäonnistumiset runkosarjassa. Wayne Gertzky oli aivan maaginen tuohon aikaan. Laajenikos muuten liiga tuolloin Tamba Payhyn?

Tuo Thorntonin päihdeongelma tuntuu niin kaukaiselta nyt, aivan kuin siitä olisi lähes 30 vuotta. Kukaan ei ole enää vuosiin edes haukkunut THC-Thornttoniksi.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tuo Thorntonin päihdeongelma tuntuu niin kaukaiselta nyt, aivan kuin siitä olisi lähes 30 vuotta. Kukaan ei ole enää vuosiin edes haukkunut THC-Thornttoniksi.



Sorry ot, mutta aika todellakin rientää kuin siivillä. Ghicacon kannattajaksi ryhdyin heti rintamalta palattuani syyskuussa 1944. Pullopostein sain ottelutulokset ja kausihan itsessään oli täysi pannukakku, poffsit jäivät haaveeksi ja maalinteossa onnistuttiin vain 141 kertaa. Sentään Detroit voitettiin viimeisessä pelissä 5-3. Yes!
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Tuota vuotta väritti myös Galcaryn ja Chigacon epäonnistumiset runkosarjassa. Wayne Gertzky oli aivan maaginen tuohon aikaan. Laajenikos muuten liiga tuolloin Tamba Payhyn?.

Repesin. Muistatko, monta raitaa oli silloin Sharks-lippiksessa?
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Repesin. Muistatko, monta raitaa oli silloin Sharks-lippiksessa?

Mun Starterissa on 8. Helvetin hieno lätsä.

Isäni on kannattanut Sharkseja 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Thornton-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Sharkseja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Detroitia.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Sharks on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Sharks on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
 

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Mun Starterissa on 8. Helvetin hieno lätsä.

Isäni on kannattanut Sharkseja 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Thornton-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Sharkseja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Detroitia.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Sharks on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Sharks on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Futisforumille nämä kiitos! On kyllä taso tässä ketjussa laskenut ei voi muuta sanoa.

Noh oli miten oli niin saas nähdä tuleeko ensi peliin mitään kokoonpano muutoksia. Ainakin Marleaun luulisi palaavan SJ:n kokoonpanoon. Detroit tulee aika varmuudella täysin samalla kokoonpanolla kuin 1 pelissä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tässä Pavel Datsjukista pätkä.

Videon loppulause on kyllä yksi parhaista.
Viilataan sen verran pillua, että tuo oli oman tulkintani mukaan pätkä Datsyukista JA Zetterbergistä.

ja kyllä tänne hauskoja juttuja mahtuu. Itse sympatiseerasin nuorempana Sharksia, mutta sitten kyllästyin siihen joka keväiseen playoffs-hyytymiseen. Tämä siis tapahtui tietenkin jo silloin 70-luvun alussa kun joukkue pelasi vielä WHA:ssa ja sen nimi oli vielä Los Angeles Sharks. Homopääkaupungin kupeeseen muutto ja rumaan turkoosin vaihtaminen eivät tietenkään nekään auttaneet asiaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Futisforumille nämä kiitos! On kyllä taso tässä ketjussa laskenut ei voi muuta sanoa.

Noh oli miten oli niin saas nähdä tuleeko ensi peliin mitään kokoonpano muutoksia. Ainakin Marleaun luulisi palaavan SJ:n kokoonpanoon. Detroit tulee aika varmuudella täysin samalla kokoonpanolla kuin 1 pelissä.
Ehkä säälittävintä ikinä yrittää kitkeä ihan hyväntahtoista huumoria pois keskustelupalstalta. Ainoa selitys sille on, tietysti, että jutut liippaa vähän liian läheltä kotipesää.

Toivottavasti Marleau palaa täysikuntoisena kokoonpanoon. Jos Marleau on Mitchellin tilalla ykkösessä ja laukaukset osuvat maalia kohden, on Detroitilla ongelmia, kun Pavelskin ketjukin on niin tulikuuma. Marleau myös parantaa alivoiman tasoa.

Katsoiko joku muuten viimeisimmän South Park-jakson, jossa hai raiskaa punapaitaisen, ylimielisen mutta vammaisen kaverin? Parker ja Stonehan ovat Avs-faneja, tiedäppä sitä minkälaisia viestejä siinä läheteltiin, heh. Stanley's Cup-jaksossakin Red Wings esitettiin varsin kyseenalaisessa valossa =D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Katsoiko joku muuten viimeisimmän South Park-jakson, jossa hai raiskaa punapaitaisen, ylimielisen mutta vammaisen kaverin?

Ei vammaisia saa raiskata, siitä Itä-Suomen hovioikeus voi antaa penalttina yhdyskuntapalvelua, ja hain tapauksessa hänelle syötetään Matti Vanhasen uuniperunat, jotka tämä on muistamattomuuttaan unohtanut uuniin.

vlad.
 

steve-y19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Ilves,Arsenal
Eipä olisi sitäkään korkeaa mailaa tullut ellei tuo ihmisperse olisi ensin kampittanut Setoguchia. Pidä siinä itse tasapainoa yllä kun joku vetää jalat alta selän puolelta. Siis itse luistelet takaperin ja toinen lyö mailalla nilkoille.

Filppula oli todella surkea koko pelin ajan kuin myös Bertuzzi. Datsyuk ja Zetterberg oli hyvällä ilmeellä pelissä, mutta eipä auttanut kun Sharksin "muovijoukkue" ja "muovifanit" otti voiton.

Nabokov pomputti kiekkoja aika pahasti mutta hoiti hommansa silti ihan mallikkaasti. Howard toisessa päässä oli mielestäni ihan samalla tasolla ellei jopa heikompi. Muutama tuuri torjunta kolmannessa erässä piti Wingsit pelissä mukana. Lue tuuritorjunta niin, että Howard ei nähnyt yhtään mistä kiekko tuli.

Monta peliä olen Detroitilta nähnyt tällä kaudella ja peli peliltä se joukkue vituttaa enemmän ja enemmän. Holmströn, Franzen, Bertuzzi, Ericsson, Kronwall... Kuka tuollaista joukkuetta edes haluaa kannattaa? Detroitin fanit vittuilevat Sharksin faneille, että ainoa syy kannattaa joukkuetta on sikamakee lippis tms. ja puhuvat muovifaneista. Itse ovat valinneet suosikkijoukkueensa menestyksen perusteella. Nii mutku Detroit on voittanut niin paljon mestaruuksii hei.

Toivottavasti Sharks pudottaa Detroitin suoraan neljässä pelissä ettei tarvi enää pilata öitään katsomalla niiden peliä.

Voi jumalauta näitä pellejä!!!

Oma wings fanitus alkoi kahdeksankymmentäluvun alkupuolella, jolloin menestys ja ruotsalaispelaajien edustus oli valtavaa... Ai niin ja sellaisesta seurasta kuin sharks kukaan ei ollut koskaan edes kuullut...On näitä kaikenlaisia turisteja täälläkin liikkeellä.. Hoh hoijaa
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ehkä huvittavinta ikinä on se, kuinka joidenkin Red Wings-fanien pitää oikein esittää internetin keskustelupalstalla pitkään omaa suosikkijoukkuettaan fanittanutta kestofania ja tätä kautta saada ikäänkuin validointi omalle fanitukselle, samalla psykologisesti invalidoiden huomattavasti uudemman vastustajajoukkueen fanien kiinnostuksen kohde, koska on selvää, että joku kannattaa joukkuetta lähes 20 vuotta hienon lippiksen vuoksi. Ette välttämättä edes sataprosenttisesti ymmärrä mitä teette, mutta valittu käyttäytymismalli tuntuu sisuksissa jotenkin voimakkaalta, selittämättömästä syystä. Se on tietysti se, että alitajuisesti sisään on hiipinyt ymmärrys siitä, että Red Wings-fanina on ollut aika pirun helppoa, ikäänkuin ruusuilla tanssimista fanituksen puolesta. Sitten kun vastassa on keskustelupalstalla jotain Sharks-faneja, joilla on ollut viime vuosina vähän tukalampaa, pitää koittaa esittää paksunahkaista fania joka kestää kaikki, ettei vain näyttäisi pehmofanilta, gloryhuntterilta. Siinähän on oma jääkiekkoasiantuntemuskin vaakalaudalla, jos ei kestä tappioita!

Kaikista tuoreinta olisi, jos jostain ilmestyisi ihan rehellinen kaveri joka myöntää ihan suoraan, että aloitti fanituksen vaikka 2005. Ottaen huomioon, ettei tässä ketjussa kirjoittaneista kovin montaa nähty Jatkoajan keskustelupalstoilla 2001-2002, uskoisin noita viime vuosikymmenen puolen välin faneja olevan aika paljon. Se on miehekästä, kun on ihan rehellinen.

Pitäisiköhän vaihtaa taloushallinnosta psykologiksi.

Niin joo, Patrick Marleau pelannee tänä yönä.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Nyt löyty oikee ketju :)

TSN:n mukaan Logan Couture oli luistellut harjoituksissa Thorntonin ja Heatleyn kanssa, ja Marleau Malhotran ja Mitchellin kanssa. Iha hyvä muutos mielestäni, Heatley kuitenkin tarvitsee Marleuata enemmän Thorntonin tyyppistä playmakeria viereensä.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mainio viesti Vilperiltä.

Olen muutaman Red Wings -fanin kanssa jutellut sarjasta ja seuraavasta pelistä. Kummatkin olivat niin ylimielisiä, ettei mistään spekuloinneista tahtonut tulla mitään. Ensimmäinen peli oli kuitenkin niin tiukka, että kaikki Detroitin fanit ja lähes kaikki mediakin uskoo Sharksin häviävän seuraavan pelin (ja tietty koko sarjan). Wingsin kokenut joukkue paranee vain mitä pidemmälle playoffit etenevät, joten vielä aikaisissa peleissä uskallan uskoa Red Wingsin päihittämiseen. Ensimmäisessä ottelussa Wingsillä oli ollut peli pari päivää ennen, joten jalat eivät välttämättä olleet kaikista tuoreimmat. Filppula pelasi paskasti ja jopa Z oli jotenkin näkymätön, joten jos nämä kaverit saavat pelinsä normaalille tasolle niin luulisi Wingsin ottavan tasakentällisin hallinnan, kuten tekivät paikoin ensimmäisessä ottelussa.

Pattyn palaaminen kokoonpanoon on hienoa, ja yhtälailla hienoa on se, ettei McLellan kokoa olympiaketjua taas yhteen. Kolmosesta löytyy (jos Patty sinne tosiaan sijoitetaan Mitchellin ja Malhotran kanssa) maalintekovoimaa, joten ainakaan hyökkäyspään kapeuteen homma ei kaadu. Harmi vain, että Wingsin puolustus on Sharksin vastaavaa leveämpi.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Ei vammaisia saa raiskata, siitä Itä-Suomen hovioikeus voi antaa penalttina yhdyskuntapalvelua, ja hain tapauksessa hänelle syötetään Matti Vanhasen uuniperunat, jotka tämä on muistamattomuuttaan unohtanut uuniin.

vlad.

Hah hah. Olinkin jo unohtanut Itä-Suomen hovioikeuden "parhaimman". Senkin muistan, että raiskaaja tuomittiin Itä-Suomen hovioikeuden toimesta lievemmän rangaistusasteikon mukaisesti, koska "oli työssä käyvä henkilö". Vanhanen muuten tuskin myöntäisi uunin olemassaoloa.

Mielestäni myös Vilpertin ensimmäiset vitsiviestit 70-luvusta ja Thortonista olivat hauskoja, vaikka itse lippiksestä pilkkasinkin. Thc-Thornton olisi kova.
Älä kuitenkaan Vilpertti ryhdy psykologiksi. Taloushallinnon osaajista on kysyntää tulevaisuudessa.

Mennään tärkeysjärjestyksessä seuraavaan, eli asiaan:

- Howardin on skarpattava Coytes-sarjasta, jos Detroit meinaa jatkaa. Nabokovikaan ole täysin vakuuttanut.

- Sharks pelaa rännien kautta syvään hyökkäysalueelle ja on kulmissa todella vahva => riittääkö Detroitin fysiikka kulmaväännöissä? Eriksson ainakin on ollut jo pitkään pihalla.

-Clowe-Pavelski-Setoguchi -ketjun kanssa helisevät jopa Detroitin laatupuolustajat

-Marleau - Thornton - Mitchell => jos hait meinaavat jatkaa, pitää tehoja tulla lisää. Toisaalta Detroitin profiilipelaajien on tehtävä sama kuin tekivät viimeisessä kojootit-pelissä.

- "en ole se jarmo, joka viestissä mainitaan". T:Lasse

Ps. Murray on ollut tällä kaudella hyvä. Mainettaan parempi.
 

Andrew

Jäsen
Aika paljon tässä ketjussa on haukuttu Red Wings faneja ylimielisiksi. Ehkä osittain aiheesta ja osittain aiheettomasti. Eiköhän meidänkin porukkaan mahdu monenlaista kaveria, löytyy vanhoja faneja, uusia faneja, gloryhuntereita jne.

Itse näen San Josen joukkueessa paljon samoja piirteitä mitä oli ennen 90-luvun puolivälin Red Wings joukkueessa. Ikuinen valitus siitä, että Steve Yzerman ei kestä paineita ja Nicklas lidström on liian pehmeä koviin peleihin mutta niin vaan yhtenä keväänä -97 mentiin loppuun asti ja seuraavana keväänä -98 samoin.

Samalla tavalla Sharks jonain keväänä menee päätyyn asti tai sitten ei. Stanley Cup on äärettömän vaikea voittaa ja sen voittaminen vaatii myös onnea.

Suoraan sanottuna mitä tulee tämän vuoden Sharks ja Red Wings miehistöön niin en usko, että Nabokov tai Howard maalilla nostellaan Stanley Cuppia. Valitettava tosiasia mutta finaaliin menee Läntisestä konferensista Vancouver Canucks, jos ei ihmeitä tapahdu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mainio viesti Vilperiltä.

Olen muutaman Red Wings -fanin kanssa jutellut sarjasta ja seuraavasta pelistä. Kummatkin olivat niin ylimielisiä, ettei mistään spekuloinneista tahtonut tulla mitään. Ensimmäinen peli oli kuitenkin niin tiukka, että kaikki Detroitin fanit ja lähes kaikki mediakin uskoo Sharksin häviävän seuraavan pelin (ja tietty koko sarjan). Wingsin kokenut joukkue paranee vain mitä pidemmälle playoffit etenevät, joten vielä aikaisissa peleissä uskallan uskoa Red Wingsin päihittämiseen.

Ehkäpä se kuuluu tällaiseen keskustelupalstahenkeen olla toisinaan jopa ylimielisiä (tosin jos olet irl jutellut niin tuolloin ehkäpä minäkin ihmettelisin pilvissä leijumista) mutta itse olen ainakin huomannut aiempina vuosina sen, että kyllä sitä seuraan kuin seuraan katsomatta kyetään, tai osa kykenee, tarvittaessa tunnustamaan omat heikkoutensa ja myöntämään vastustajan paremmuus. Toki Wingsien menestys tällä vuosituhannella voi pistää (ja pistää) päitä pyörälle, mutta silti aina löytyy heitäkin joiden jalat pysyvät maassa kun tosiasioista ryhdytään keskustelemaan. No, keskustelupalsta on keskustelupalsta ja sen henkeen kuuluu ehkäpä se omien yliarvioiminen ja vastustajan tietynlainen dissaaminen - itse hyväksyn tämän ainakin tiettyyn rajaan saakka ja siksipä on suorastaan mukava lukea muidenkin joukkueiden fanien tuulettelua ja omien jalustalle nostamista. Ja jos tänä keväänä käy siten, että Sharksit voittaa Wingsit niin sille ei mahda mitään, parempi voitti ja turha sitä on sen jälkeen koettaa muuksi muuttaa. Minusta siinä vaiheessa on turha ruveta muistelemaan jotain epäonnistunutta vetoa tai maalivahdin pomputtelua, josta kiekko meni maaliin. Pelejä on monta ja lopulta se parempi kuitenkin voittaa, enkä usko siihen, että loputtomiin tuurin avulla eteenpäin päästään.

Tulevaan otteluun. En ennustele, että Sharksit häviää sen sijaan olen sitä mieltä, että Wingsien on pakko voittaa koska otteluvoittojen ollessa Sharksille 2-0, tiestä voi tulla liian raskas jotta ottelusarjasta Wingsit selviäisi voittajaksi. Ei se mahdotonta ole mutta pelaajien aseman kannalta voitto tulevassa ottelussa lisää epäilemättä luottamusta ja vähentää paineita harteilla. Joukkueella on kyllä kokemusta, mikä varmasti edesauttaa selviytymään vaikeiden paikkojen yli mutta riittääkö sekään loputtomiin? Toisaalta jos Sharksit lähtee vapautuneessa asemassa Detroitiin, maila voi jopa tutista kokemattomampien Wings-pelaajien käsissä. Paljon vartijana on myös Howard maalilla. Hän on osoittanut niin runkosarjassa kuin myös pudotuspeleissä hyviä otteita mutta ottaako jossain vaiheessa kokemattomuus vallan? Jos ottaa ja jos hän menettää itseluottamuksensa niin tilanne on tukala koska en jaksa uskoa, että siinä vaiheessa Osgoodista on pelastajaksi jos Howard on totaalisen solmussa itsensä kanssa. Mutta toistaiseksi luotto Howardiin on kuitenkin kova.

vlad.
 

Alejandro

Jäsen
Kaikista tuoreinta olisi, jos jostain ilmestyisi ihan rehellinen kaveri joka myöntää ihan suoraan, että aloitti fanituksen vaikka 2005.
Hyvä on, tunnustan! Se kaikki lähti NHL 06-pelistä, kun etsin sopivaa joukkuetta millä pelata Dynasty modea. Sen kiinostus joukkuetta kohti kasvoi ja etsin pelaajista sekä joukkueesta tietoa internetin kautta.

Mutta siis ensimmäistä eeppistä taistelua en kerennyt näkemään vappuasioiden vuoksi. Maalikoosteen ja topicin viestien perusteella ihan oikea joukkue voitti, ei siinä mitään. Katsotaan sitten illemmalla, että mikä on vireystilani. Tekisi kyllä mieli katsoa matsi.

Ja ai niin; Hyvä kun saatiin huumoriakin todella vakavahenkiseen keskusteluun mukaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hieno mies, tuo Keksisti.

Vaikka Marleau on esiintynyt harjoituksissa kolmosessa, ei se välttämättä tarkoita sitä, että hän pelaa kolmosessa kun kiekko tipahtaa jäähän. On noita kokoonpanoja rustattu uusiksi tällä kaudella harjoitusten jälkeen heti harjoituskaudesta lähtien. Hitto, Dan Hinoten piti olla aika varma kaveri Sharksin neloseen ja McLellan piti Mathieu Dandenaultia erinomaisena lisänä joukkueeseen monipuolisuutensa ansiosta!
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
BlackBerryn pregamessa mainittiin mm. Malhotran tärkeys joukkueelle sekä se, että McLellan vaikuttaa ainakin realistilta mainitessaan Sharksilla olevan tätä sarjaa vielä kuusi peliä jäljellä. Damn! Olisin toivonut, että konfrenssifinaaliin riittää kuusi peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös