Kyllä tosta tuli välillä mieleen Niilo22:n haastattelu. Takellellen toistaa toteamuksena toimittajan kysymyksen. Tajusin, että hirveän montaa haastista en Niku22:lta ole nähnyt ja tässä ehkä se syy.
Mua välillä muutenkin hävettää joidenkin huutelu hallilla omia kasvatteja kohtaan, viimeks kun HPK oli täällä pelaamassa, niin yks herrasmies huuteli O Ikoselle vittuilevaan sävyyn sen sairaudesta. Ei voi ymmärtää sellaista.
Edit. Lisäyksenä, että tuollainen huutelu jostain sairaudesta on sairasta myös muillekin, kun JYPin kasvateille.
Jotenkin vähän haisee näistä kyseisen asiantuntijan jutuista, että se on NättisTopi jolla on jäänyt hampaankoloon JYPiä vastaan. Onkohan yhtä vahva haju kuin siitä, että Antti Turunen ei tule jatkamaan JYP u20 päävalmentajana?Sami Niku otti vastuuta rajusta JYP-kohusta – Antti Pennaselta kuitti medialle
Tähtipuolustaja Sami Niku kertoi, miten uusi muutos vaikuttaa perhearkeen. Ylen asiantuntija Topi Nättinen antoi kovaa sapiskaa HIFK:lle.yle.fi
Sen sijaan Ylen asiantuntija, Topi Nättinen, arvelee, että Nikulle jäi pysyvät arvet, eikä tule pelaamaan JYPissä enää koskaan.
Joopa joo taas näille "asiantuntija" Topi Nättisen jutuille. Jos pelaaja, oli sitten kuinka suuri ja arvokas, saa ikuiset arvet siitä, että hänet penkitään niin kyllä on pääkopassa jotain vikana. Minulle pelaajana tuollainen penkitys olisi tuonut vaan lisää tahtoa näyttää ja parantaa otteita enkä olisi hypännyt kilpailevan jengin joukkueeseen kesken kriisin.Sami Niku otti vastuuta rajusta JYP-kohusta – Antti Pennaselta kuitti medialle
Tähtipuolustaja Sami Niku kertoi, miten uusi muutos vaikuttaa perhearkeen. Ylen asiantuntija Topi Nättinen antoi kovaa sapiskaa HIFK:lle.yle.fi
Niku myöntää, että varmaan molemmissa osapuolissa oli vikaa, kun asiat menivät solmuun, mutta penkitys tai mikään muu tässä saagassa ei ole ollut nöyryyttävä kokemus.
Sen sijaan Ylen asiantuntija, Topi Nättinen, arvelee, että Nikulle jäi pysyvät arvet, eikä tule pelaamaan JYPissä enää koskaan.
Ymmärrän toisaalta hyvin, koska JYP oli Topille SE juttu. Varmasti oli ajatuksissa pelata hieno ura kasvattajaseurassa. Ei saanut kuitenkaan koskaan kunnon näyttöpaikkaa ja sitten ura loppuikin todella aikaisin.Ei se ole mikään salaisuus että Topi Nättisellä jäi hampaankoloon mitä JYP hommiin tulee. Ainakin näin oon kuullut monasti mutta syitä en sen enempää tiedä.
Juuri näin Topi oli kova JYP kannattaja ennen ammattilaisuraa, olipa tuo myös fanimatkoilla mukana jos treenien ja omien junioripelejen puitteissa ehti. Ajatus oli varmasti pelata pitkään JYPissä, saada menestystä ja tulla vähintään jonkilaiseksi JYP ikoniksi.Ymmärrän toisaalta hyvin, koska JYP oli Topille SE juttu. Varmasti oli ajatuksissa pelata hieno ura kasvattajaseurassa. Ei saanut kuitenkaan koskaan kunnon näyttöpaikkaa ja sitten ura loppuikin todella aikaisin.
Harmi, että käsittelemättömät asiat voivat vaikuttaa noin paljon asiantuntijuuteen. Ei kovin uskottavaa analyysia tule koskaan ainakaan JYPin asioista. Tunne vetää edelle.
Juuri näin Topi oli kova JYP kannattaja ennen ammattilaisuraa, olipa tuo myös fanimatkoilla mukana jos treenien ja omien junioripelejen puitteissa ehti. Ajatus oli varmasti pelata pitkään JYPissä, saada menestystä ja tulla vähintään jonkilaiseksi JYP ikoniksi.
Pidän paljon Topin asiantuntija toimimisesta, mutta tosiaan JYP jutut aika suolaisia. Ymmärrettävää toki, ihmisiä me kaikki.
Käytännössä kyllä ja käytännössä ei, mutta joo vakavaa sairautta taustalla. Ei varsinaisesti kuitenkaan tuohon lopettanut vaan motivaatio loppui ja nuo tuli myöhemmin.Sekin puoli tässä että Nättinen menisi nytkin kokoonpanossa ihan kevyesti jos on vaan pelikykyinen. Lopettiko johonkin / joihinkin loukkaantumisiin?
Juuri päässyt koko Niku asiasta yli, niin tämän ketjun voisi haudata tai siirtää ilveksen puolelle.Niku haastattelussa tuoreimmassa liiga without a map podcastissa.
Valmentajasekoilut ja matto jalkojen alta joukkueelta sen myötä, ei tietoa valmennuskuvioista ja sitten nykyisen sakin kanssa nauhat solmuun.
Siinä nopea referaatti/tulkinta.
Kusetettu olo on siis ollut pelaajilla, kuten meillä kannattajilla. Kuvaavinta tuossa se, että pelaajilla ollut hyvä fiilis Rautakorven pelistä ennen potkuja ja sitten näin. Edelleen täältä Nikulle tässä tilanteessa täysi synninpäästö.Niku haastattelussa tuoreimmassa liiga without a map podcastissa.
Valmentajasekoilut ja matto jalkojen alta joukkueelta sen myötä, ei tietoa valmennuskuvioista ja sitten nykyisen sakin kanssa nauhat solmuun.
Siinä nopea referaatti/tulkinta.
Näinhän täällä itseni ja monien muiden suulla kerrottu, ei yllätä itseä ainakaan, että vahvistusta tulee.Kusetettu olo on siis ollut pelaajilla, kuten meillä kannattajilla. Kuvaavinta tuossa se, että pelaajilla ollut hyvä fiilis Rautakorven pelistä ennen potkuja ja sitten näin. Edelleen täältä Nikulle tässä tilanteessa täysi synninpäästö.
Asiaa spoilereineen![offtopic]Sanotaanko niin, että kun olen ollut töissä myös ulkomailla vapaammilla markkinoilla, joissa Irtisanominen helpompaa, mutta toisaalta työntekijän myös helpompi kilpailuttaa itsensä ja löytää sopiva työpaikka pidän siitä paljon enemmän kuin Suomen AY-mafian toimista. Toisaalta ilolla seurannut, että myös Suomessa liittojen valta näyttäisi olevan musertumispisteessä ja nyt mennään kuolonkorinoita/viimeistä tanssia.
Ehkä näemme vielä suomessakin työmarkkinat, joissa työpaikan vaihtaminen on normaalia js helppoa. Työnantajat joutuu kilpailemaan osaavista tekijöistä, kun molemmin puolin lähteminen on helppoa eikä sidottu irtisanomis tai irtisanoutumisen karensien taakse. [/offtopic]
Ei ymmärtääkseni tarvitsisi kuin yhden poistua ja tätä myös Vekekin lopulta puolti ja niin sanotusti naamiot on riisuttu. Herra Seppäselle tämä ei kuitenkaan käynyt.. Vielä kun häneltä nuo suomut silmien edestä tippuisi...
Varsin JYP henkinen maali tuo.Niku jatkaa dominointiaan Ilveksessä, Eka piste Ilveksessä, kun kakkossyöttäjä tyhjään maaliin. On se pelimies.
Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.Niku jatkaa dominointiaan Ilveksessä, Eka piste Ilveksessä, kun kakkossyöttäjä tyhjään maaliin. On se pelimies.
No en tiedä tekikö kauheasti viime aikoina "kaikkea".Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.
Mm. Istua kotona. Totta.Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.
Mua ei ainakaan haittaa istua kotona, kun palkka juoksee.Mm. Istua kotona. Totta.
Ei juokse kauan.Mua ei ainakaan haittaa istua kotona, kun palkka juoksee.
Kenellä juoksee, kenellä ei ;)Ei juokse kauan.