Jágrmeister
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp
Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.Niku jatkaa dominointiaan Ilveksessä, Eka piste Ilveksessä, kun kakkossyöttäjä tyhjään maaliin. On se pelimies.
Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.Niku jatkaa dominointiaan Ilveksessä, Eka piste Ilveksessä, kun kakkossyöttäjä tyhjään maaliin. On se pelimies.
No en tiedä tekikö kauheasti viime aikoina "kaikkea".Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.
Mm. Istua kotona. Totta.Kaikissa joukkueissa ei tarvii tehdä itse kaikkea.
Mua ei ainakaan haittaa istua kotona, kun palkka juoksee.Mm. Istua kotona. Totta.
Ei juokse kauan.Mua ei ainakaan haittaa istua kotona, kun palkka juoksee.
Kenellä juoksee, kenellä ei ;)Ei juokse kauan.
Niku ei ilmeisesti tänään Ilveksen kokoonpanossa, joko pääsi vilttiin?
Taitaa olla ne kuuluisat hautajaiset kyseessä.Niku ei ilmeisesti tänään Ilveksen kokoonpanossa, joko pääsi vilttiin?
TodennäköisestiTaitaa olla ne kuuluisat hautajaiset kyseessä.
Juuri näin. Pelaajat ovat valmentajia varten eikä toisinpäin, eli hypätään vaikka kaivoon (ikkunasta), kun käsketään. Tämä ns. venäjän malli on osoittanut toimivuutensa itänaapurissa.En Nikun podcastia kuunnellut, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyseessä on ammattiurheilijat ja on aivan sama kuka on penkin takana, niin jokainen kerta pitäisi tehdä parhaansa, koska siitä vielä rahaakin maksetaan. Vähän tulee piipityksen oireita jos vielä syyllistelee muita.
No kyllä se pikkusen kuuluu pelaajillekin, jos joukkuekaveri vetää pultit ja poistuu KESKEN ottelun kotiin. En oo ikinä tollasta kuullu tapahtuneen MISSÄÄN. Silloin ymmärrän kyllä täysin, että joukkueen sisäisenä rangaistuksena voi Nikun penkittää seuraavasta pelistä. Josta ilmeisesti Niku sitten taas suuttui siitäkin ja sen jälkeen alkoi tuo siirtopyörä pyöriä.Ei pelaajat ohjaa joukkueen toimintaa. Ei kotiin menemällä eikä vaatimalla jonkun pois olemista. Alkaa menemään pohja toiminnalta jos komentoketju ei toimi.
Mutta jos pelaajat ilmaisevat tahtonsa niin mikä despootti valmentaja sitten on kun ihan korvaansa lotkauttamatta tekee oman päätöksensä?Toki. Mutta se on valmennuksen päätös, ei pelaajien.
Siis Nikuhan on nimenomaan haastattelussa sanonut, että hänessäkin ollut vikaa. Tää tilanne on täysin Nikun ja Hämäläisen välinen asia ja joukkueenkin kannalta oli parempi, että toinen lähtee ja tämä ei ollut negatiivisessa mielessä sanottu.Kyl tässä nyt alkaa vähän paljastumaan, et paljon oli myös Nikussa vikaa tässä sekoilussa. Ei oo kyllä muutenkaan aina vaikuttanut ihan siltä että Niku olisi se paras joukkuepelaaja.
Noniin. Menepäs omalle hiekkalaatikolle siitä. Saitte jo mitä halusitte. Turha tulla kääntämään veistä haavassa yhtään enempää.Niku on NHL-statuksen pelaaja ja jos huhuin on uskomista niin pelasi teillä aikas halvalla. Kasvattajaseura ja rakkaus kotiseuraan. Pitää myös nähdä tämä puoli, joku neverhööd valmentaja alkaa leikkiin seuralegenda kanssa. Ymmärrän täysin tuon ratkaisu, pitäkää tunkkinne.
Eikös tämä ollut keskutelupalsta? Varmasti oli oikea ratkaisu kaikille ja Niku jatkaa uraansa sveitsissä ensi kaudella, arvaus.Noniin. Menepäs omalle hiekkalaatikolle siitä. Saitte jo mitä halusitte. Turha tulla kääntämään veistä haavassa yhtään enempää.
Toki on se ymmärrettävää, että tilanne on varmasti ollut hankala, mutta luulen, että tämä ratkaisu oli kaikista mediaystävällisin sekä myös taloudellisesti kannattavin joukkueelle. Yhdessä tuuminhan nuo kuulema oli asiat neuvottelleet ja tulleet tuohon nyt nähtyyn lopputulokseen.
Tuo kommentti seuralegendasta oli pakko olla vitsi. Niku ei ole lähelläkään seuralegendan asemaa JYPissä eikä välttämättä sitä tule koskaan olemaan. Hyvähän se on toki pelaamaan jääkiekkoa.Niku on NHL-statuksen pelaaja ja jos huhuin on uskomista niin pelasi teillä aikas halvalla. Kasvattajaseura ja rakkaus kotiseuraan. Pitää myös nähdä tämä puoli, joku neverhööd valmentaja alkaa leikkiin seuralegenda kanssa. Ymmärrän täysin tuon ratkaisu, pitäkää tunkkinne.