Itse kun Lähteenmäen peliä katselen niin ei mun mielestä näytä normi Lähteenmäeltä, jotenkin on vaisua, ei luistele niin paljon kuin normaalisti eikä taklaa niinkuin normaalisti. Varooko loukkaantumisia vai eikö vain ole fyysisesti kunnossa kokonaan.
Lähteenmäellä on ollut noita loukkaantumisia pariin viime kauteen melkoisesti, kyllä se vähän aikaa vielä kestää, ennen kuin peli on sillä vanhalla tasolla, Kyllä Sami vielä parantaa, uskokaa vaan, kunhan pysyy ehjänä.
Totta on se, että ihan oma itsensä Lähteenmäki ei selvästikään ole. Ihan hyvä ja pätevä, mutta ei oma itsensä. Mutta sehän on elämässä niin, että se ensimmäinen avioero tekee usein aika varovaiseksi, ettei ihan suinpäin syöksy uudestaan naimisiin. Niin kyllä tuo loukkaantumishistoria samalla tavalla varmasti tekee varovaiseksi, vaikka mies onkin ihan lehdistöä myöten julistettu virallisesti täysin terveeksi..
Jos ajatellaan mitä erilaisia hyökkääjätyyppejä on, niin Lähteenmäki ei edusta niistä puhtaasti mitään, vaan hän on oikeastaan sellainen kaiken mahdollisen sekoitus. Hänessä voi nähdä sekä kahden suunnan pelaajan, pelintekijän, snaipperin että jopa voimahyökkääjän (poislukien tämä syksy) piirteitä. Eli hän on yleispelaaja sanan parhaassa merkityksessä, joka paikkaan ja tilanteeseen sopiva valinta kentälle. Mitä nyt hän on tehnyt maaleja onnistuneemmin kuin keskiverto yleispelaaja (hänellä olisi myös se yksi 20 maalin kausi ilman loukkaantumista, eli 13-14). Olen aina nähnyt hänessä myös tietynlaista johtajuutta, sen mitä nyt ulkopuolisena mistään mitään päätellä voi, mutta hän kuitenkin silti tarvitsee ympärilleen hyvin pelaavan joukkueen jotta hänestä saadaan maksimit irti. Hän ei kuitenkaan pysty kantamaan joukkuetta tiukoissa paikoissa ihan vain omalla tekemisellään
Lähteenmäki on pyörinyt maakunnassa jo niin pienen ikuisuuden ettei erikseen asiaa katsomatta edes tajua, että hän täytti kuukausi sitten vasta 30v. Eli on mies mitä parhaassa iässä. Hän onkin nyt yhdessä Salmion kanssa varmaan se vaikein tapaus kun mietitään, että mitä ihmettä hänen kanssaan tehdään tämän kauden jälkeen.. toki nyt ensin on odotettava rauhassa, tuleeko tästä nyt taas sellainen suunnilleen täysi kausi vai ei