Omaan silmään ei hyppyä ja täysin puhdas töötti.Iltalehti tuossa otteluraporteissaan maalailee Lähteenmäen taklausta "hyppytaklaus kyynärpää edellä" heitoilla, itse en tilannetta nähnyt joten joku viisaampi vois selventää asiaa miten tuo tilanne meni?
Jos näin on niin mahtaa tulla muutama peli kakkua, sepäs helpottaisikin kummasti nykytilannetta loukkien keskellä..
Video: Nyrkit heiluivat SM-liigan ottelussa – molemmat tappelijat lensivät suihkuun - SM-liiga - Ilta-Sanomat Tuosta voit päätellä. Itse en sellaista näe.Iltalehti tuossa otteluraporteissaan maalailee Lähteenmäen taklausta "hyppytaklaus kyynärpää edellä" heitoilla, itse en tilannetta nähnyt joten joku viisaampi vois selventää asiaa miten tuo tilanne meni?
Jos näin on niin mahtaa tulla muutama peli kakkua, sepäs helpottaisikin kummasti nykytilannetta loukkien keskellä..
Toimittaja näyttää olevan Antti Wennstöm."Kolmannessa erässä tapeltiin. Sami Lähteenmäki taklasi hyppäämällä kyynärpää edellä Otto Paajasta."
Mielenkiintoinen näkemys. Siihen mitä itse näin videolta, niin tuohan on vale. Luulisi toimittajallakin olevan joku vastuu siitä mitä kirjoittaa.
Aika vaarallista, kun toimittaja alkaa kirjoittamaan omiaan, jotka eivät perustu faktoihin! Hänen mielipidettään lukee väkisinkin useampi tuhat ihmistä, koska on valtakunnan mediaan päässyt runoilemaan (muuten en olis yhtään varma lukisivatko edes hänen sukulaisensa tuon tason juttuja)."Kolmannessa erässä tapeltiin. Sami Lähteenmäki taklasi hyppäämällä kyynärpää edellä Otto Paajasta."
Mielenkiintoinen näkemys. Siihen mitä itse näin videolta, niin tuohan on vale. Luulisi toimittajallakin olevan joku vastuu siitä mitä kirjoittaa.
Nopeasti katseltuna sekä Karjalainen että Lähteenmäki kyllä osuvat päähän, kumpikaan ei kyllä kohdista osumaa sinne mutta tämän kauden tulkinta voi hyvinkin tuoda pelikieltoa tuosta.
Samista sen verran, että on kyllä ollut loistava hankinta. Yksi hyvä osoitus pelisilmästä, miten löydetään muualla epäonnistuneet pelaajat edullisesti Poriin.
Lähteenmäki repii, riistää ja taistelee illasta toiseen ja tämän lisäksi vielä tekee pisteitä kiitettävästi. Hyvä Ässät, Korppi ja Jyrki!
Iltalehti tuossa otteluraporteissaan maalailee Lähteenmäen taklausta "hyppytaklaus kyynärpää edellä" heitoilla, itse en tilannetta nähnyt joten joku viisaampi vois selventää asiaa miten tuo tilanne meni?
Harmi juttu, onneksi jatkaa täällä ensi kaudellakin ja epäilisin, että pidempäänkin.Nyt koetellaan. Paras maalintekijä sivussa 2-4 viikkoa.
No oli kyllä melkoinen uuitsankka, ettei tämä mies muka olisi kunnossa. Siellä painaa Lopen Lafontaine ihan yhtä terävänä, työteliäänä ja 1vs1 tilanteissa vaarallisena kuin aina ennenkin.. ja hyvä niin
No oli kyllä melkoinen uuitsankka, ettei tämä mies muka olisi kunnossa. Siellä painaa Lopen Lafontaine ihan yhtä terävänä, työteliäänä ja 1vs1 tilanteissa vaarallisena kuin aina ennenkin.. ja hyvä niin
Onko taas pelurilla jotain polyyppejä nenussa? Vai mikä voi olla? Tai no kai esim.kastraatiopäivän voi sopia etukäteen ja lyödä kalenteriin päivä kiinni. Siitä onkin jo aikaa kun varsinaisia kastraattilaulajia on pallon päällä kävellyt, ainakaan siis länsimaissa..Eikös joku heittänyt juuri "tietona" toisessa ketjussa että pelaa tän viikon pelit ja jää sitte 2-4vk sivuun. Sitä en tiedä että onko totta ja vähän oudoltahan se kuulostaa...