Hei täähän on oikeasti hyvä ketju, infosta ei ole tietoakaan mutta hauskaa oli. L4E, mirasane, Lapanen, Tormentori, Senior, rakastan teitä, toitte elämääni hädän hetkellä valoa tämän ketjun myötä!!!
Ja kyllä, rakastan itseäni, olen sentään Jatkoajan komein kirjoittaja ja jäsen.
Viestin lähetti L4E
Ihmettelen kyllä syvästi miksi moinen kirja on ylipäätänsänsä pitänyt tehdä. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään merkittävä suomalainen kiekkoilija ja varsinkin kun pelurin urakaan ei vielä ole ohi. Eipä luulisi kirjalla kauheasti olevan annettavaa lukijalleen.
Loistava älynväläytys!!! Suomessa on julkaistu sen verran paljon kirjoja siitä, millaista elämä on farmissa, kaukalossa ja sen ulkopuolella, kiekkoilijoiden ongelmat aineiden kanssa, keskustelut kaukalossa & jäähyaitiossa... 10 pistettä!
Viestin lähetti mirasane
Ihan kiva, että kirja ilmestyy, mutta itse en pidä aihetta järin kiinnostavana. 150 NHL-ottelun mies, joka on pelannut keskimäärin 4 minuuttia per ottelu on siis saanut koko urallaan NHL-jääaikaa vähemmän kuin Toni Lydman 30 ottelussa.
Eri asia olisi, jos Helenius olisi tappelijana edes legenda, mutta hän kun sattui silläkin osastolla olemaan NHL:ssä rivimies.
Ahhh..... eihän aihetta voi pitää kiinnostavana kun ei minun lisäkseni kuin 4 muuta ihmistä vielä tiedä koko kirjan sisältöä. Mitä tulee "legenda" statukseen - who cares? - on monet "vähemmän arvoisetkin" tehneet oman kirjansa. Ja kirja on suomalaisille faneille ja suomessa alansa ensimmäinen poliisi on ainakin vuonna 2264 legenda.
Viestin lähetti L4E
Kirjoittajan ansiot ovat parin kiekkoilijan kotisivujen tuotanto(Nielikäinen, Helenius), jotka eivät sisällöllisesti niin kummoisia ole ja kirjan päähenkilö taasen ei ole mielestäni tehnyt mitään suurta suomalaisen kiekkoilun eteen. En usko millään, että tuota taustaa vastaan kirjalla olisi niin kauheasti annettavaa lukijalleen.
Faktat on taas niin kohdallaan. Ei kai sinne "provinssiin" uutta/muuta tietoa tule, ellei sitä itse hae. Jos ei kiinnosta hakea niin ok, suu vain kiinni sitten jos et tiedä asioiden oikeata laitaa. yhtä hyvin voin sanoa sinun olleen luokkasi jälkeenjäänein oppilas, kuka tietää, en minä ainakaan, ei ole tietoa tänne valunut.
Jatkan myöhemmin, pitää mennä Matlockin pariin.
Aijuuniin, sen verran olen L4E:n kanssa tangonnut Jatkoajassa että jos herra joskus ilmestyy näköpiiriini niin lahjoitan yhden ilmaiskappaleen kirjaa ja laitan vielä omistuskirjoituksen sydämillä perään. Ei tää ny nii vakavaa oo... vielä?