Minua taas ei kiinnostaisi KHL:ssä pelaava palkkasoturijoukkue kun ei pahemmin kiinnostanut 2000-luvun alussa liigassa pelaava palkkasoturijengikään. Sitä tarjouslippumatsia "markkinoitiin" sille porukalle joka sinne normaalistikin olisi saapunut.
Mietippäs viime kautta vielä hiukan. Duunarityylillä sääleistä finaaliin lähes junnujoukkueella. Käsittämätön, siis aivan käsittämätön suoritus oikeasti. Ei tuosta olisi voinut mitenkään parantaa, muuten kuin voittamalla vielä se finaali. Okei, tappiota tuli viime kaudella oliko se nyt jotain 2 milj. euroa, mutta sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä kannattajalle. Mitä siis haluat parantaa?
Junnut pelaa lähes ateriakorvauksella, markkinoida ei kannata, kun ketään ei ne junnut edelleenkään kiinnosta, nimi/logo on hirveätä teinipaskaa (Blues, nyt ollaan Suomessa eikä missään Facebookissa!!)
Mutta...! kukaan ei oikeasti muista mitään viime kaudesta, jos mennään siis tiiveimmän faniytimen ulkopuolelle. Ei suurta yleisöä kiinnosta tuollainen duunarijunnuskeida, vaan mieluummin katsotaan vaikka Sergei Fedorovia tuolla kaartelemassa 2,5milj euron liksalla, vaikkei olisikaan kuin varjo parhaista ajoistaan.
Tarjouslippupelistä oli ilmoitus Bluussin nettisivuilla ja sillä perusteella itsekin halliin löysin. Peli vaan oli jälleen kerran ihan karmean tasoista yleisellä tasolla ja tunsin suurta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka olivat ostaneet normaalihintaisen lipun otteluun. En todellakaan olisi mennyt katsomaan tuota peliä normaalihinnalla. KalPakin kiinnostaa vastustajana suunnilleen saman verran, kuin vessapaperirullan pyöritteleminen kylppärin laattalattialla. Ja ei, en kirjoita tätä vessasta käsin.