En lainannut koko viestiäsi, mutta siis sanot kuinka ollaan tehty virheitä logoja vaihtamalla jne. Ja kuinka se on tuntunut sinusta pahalta jne. Nyt kun ehdotetaan kaikkien näiden virheiden korjaamista, niin sitten et halua käydä peleissä? Mä en kyllä ymmärrä tuota logiikkaa.
Ymmärrätkö ollenkaan sitä, että hallilla käy ties kuinka monta ihmistä, jotka eivät käyneet hallilla Kiekko-Espoo -aikana? Osa ei edes tiedä, että seuran nimi on joskus ollut Kiekko-Espoo. Miten käy heidän kiinnostuksensa? Joo, saadaan osa vanhoista patuista takaisin, mutta kuinka moni nuorempi kannattaja kokee samanlaisen vihan, kun me silloin viimeksi nimeä vaihdettaessa?
Kiekko-Espoo ei ole näkynyt Espoossa enää pitkään aikaan millään tavalla. Itsekin luulin nimen kadonneen kartalta jo kokonaan, kunnes jossain ketjussa tule puhetta asiasta ja sain tietää, että nimi on edelleen käytössä. Eli ei voi ajatella, että 14 vuoden jälkeen voidaan "palata" takaisin samaan, vanhaan ja tuttuun nimeen. Siinä ajassa moni silloinen fani on siirtynyt taivaan kiekkokatsomoihin ja tilalle on tullut uusia sukupolvia, joiden seura on alusta alkaen ollut Blues.
Minulle Kiekko-Espoo ei tuo mieleen muuta kuin pikkuseuran, jolla oli liigan surkein halli. Hallissa oli ajoittain hyvä tunnelma, mutta siihen se sitten jäi. Joukkue taisteli liigan häntäpäässä ja mitaleista ei ollut tietoakaan. Yksi pronssipeli päästiin höntsäämään, that's it.
Jatkan samalla linjalla, vaikka saatankin sitten kuulostaa kiukuttelevalta pikkupennulta.. Nametuss olisi voinut tuoda jonkin oman näkökannan asiaan, jos minä kerta olen pikkupentu. 20 vuotta espoolaista jääkiekkoa seuranneena koen, että minullakin on oikeus avautua omista mielipiteistäni, ilman että minua sanotaan pinnalliseksi tai pikkupennuksi.
Aika omituinen näkökanta. Seura ei edusta mitään, mutta silti kannatat sitä.
En minä kannata Bluesia sen takia, mitä organisaatio edustaa. Olen syntynyt espoolaiseksi ja kokenut oman kylän jengin lähes heti omakseni. Sitä kannatan vaikka hautaan asti, kunhan touhussa pysyy jokin järki. Nyt tuo järki alkaa olemaan sen verran kadoksissa, että olen menettämässä uskoni. Tämän, jos minkä, pitäisi huolestuttaa tulevia omistajia! Virheitä on tehty niin paljon viime aikoina, että seuran kannattajana olo alkaa tuntumaan paskan syönniltä. Joukkueen vika tämä ei ole missään nimessä ja oikeastaan ainoastaan sen takia, olen ostanut kausarin vielä tällekin kaudelle.
Viimeksi muokattu: