Salibandyketju

• 191 224
  • 1 220
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Peter Kotilainen oli uusimmassa Urheilucastissa vieraana kertomassa elämästään, riippuvuuksista ja masennuksesta. Vahva suositus tälle. Vähän tuli sellainen kuva, että tilanne on hieman parempaan päin elämänhallinnan osalta.

Ensi viikolla saadaan F-liigakin käyntiin. Pääkallon sivuille on alkanut tippua F-liigan joukkue-ennakoita.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Suosikkijoukkue
Joonas Donskoi on pelannut Kotilaisen seurakaverina Minnesotassa sen jälkeen, kun lopetti NHL-uransa aivotärähdysten takia
Korjataan sen verran, että Kotilainen ei koskaan sinne Jenkkeihin asti päässyt ja sekin tuli tuossa haastattelussa sivuttua. Seppänenkin luuli haastattelua tehdessä, että Kotilainen on käynyt siellä pelaamassa kun tuosta perumisesta ei mitään juttuja ollut.

Takavasara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Manchester United | Orlando Magic | UFC
F-Liiga pyörähti myös tällä viikolla käyntiin. Onko tämä kausi viimein Nokian KRP:n? Paperilla joukkue on kyllä todella kova ja Kainulainen on saanut useamman kauden jo hioa pelitapaa joukkueen runkopelaajien kanssa.

Tämän viikon kahdessa ensimmäisessä ottelussa Nokia löi pöytään aika kovan statementin. Ensiksi kaatui hallitseva mestari Oilers vieraissa 11-6 ja eilen Pirkanmaan derbyssä yksi tulevan kauden mestarisuosikeista Classic vieraissa 9-6.

Täksi kaudeksi Nokialle siirtynyt Luukas Hyvärinen (4+3) ja Juuso Ahola (3+4) ovat soittaneet joukkueen ykkösviulua. Taustalla sitten potentiaalia löytyy vielä melkoisesti, kun Rantala, Kovanen, Jonaeson ja Viitakoski eivät ole esittäneet vielä mitään ihmeitä.

Indians tulee olemaan myös mielenkiintoinen seurattava.

Suosikkijoukkue
Nokian hyökkäys on varmaan sarjan kovin ja itse tykkään erityisesti Hyvärisestä. Saa nähdä joko lyö läpi maajoukkueeseen ihan MM-kisoja ajatellen, voi tulla liian pian. Puolustus sen sijaan on vähän kysymysmerkki kevään peleissä.

Saumat Nokialla on koska paperilla Oilers on heikentynyt eikä Classic vieläkään vakuuta. Inkkarit sitten se potentiaalinen ”yllättäjä” vaikka ei se varmaan enää ketään yllätä.

Takavasara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nokian hyökkäys on varmaan sarjan kovin ja itse tykkään erityisesti Hyvärisestä. Saa nähdä joko lyö läpi maajoukkueeseen ihan MM-kisoja ajatellen, voi tulla liian pian. Puolustus sen sijaan on vähän kysymysmerkki kevään peleissä.

Saumat Nokialla on koska paperilla Oilers on heikentynyt eikä Classic vieläkään vakuuta. Inkkarit sitten se potentiaalinen ”yllättäjä” vaikka ei se varmaan enää ketään yllätä.

Täysin totta. Tosin tuntuu, että kaikkien kärkijengien puolustukset ovat jonkinlaisia kysymysmerkkejä. Oilersilla oli toki kauden avauksessa tyypilliseen tapaan noin kentällinen laatupelaajia sivussa loukkaantuneena. Jotka tosin ovat Oilersia riivanneet kaudesta toiseen.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Nokialaisilla lorahtaa pöksyyn viimeistään finaaleissa eli ei tule tälläkään kaudella pyttyä Suiron suistoihin.

Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
tykkään erityisesti Hyvärisestä. Saa nähdä joko lyö läpi maajoukkueeseen ihan MM-kisoja ajatellen, voi tulla liian pian.
No nyt pääsi Hyvärinen maajoukkueeseen kokeilemaan ja melko mukavasti sujui, joten eiköhän se kisapaikka ole ihan realismia.

Viime kauden OLS:n läpimurtopelaajsta Karjula on purkanut sopimuksensa TPS:n kanssa ja ilmeisesti palaa OLS:n. Muutaman TPS:n pelin olen katsonut ja näissä Karjula on ollut aika statistin roolissa, eikä ole ottanut pallon kanssa isommin vastuuta, että ei tuo ihan hirveästi yllätä. OLS:n saa olla sitten taas pallollisena kappellimestarina.

Naisten puolella isoin uutinen on varmaan, että Miisa Turunen löytyy pistepörssin sijalta 36. Itse sanoi, että jalan rasitusmurtuma ei enää vaivaa mutta paskapuhetta väitän minä. Voitti kuitenkin viime kaudella pistepörssin 25 pisteen erolla.

Brejk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ENCE
Naisten puolella isoin uutinen on varmaan, että Miisa Turunen löytyy pistepörssin sijalta 36. Itse sanoi, että jalan rasitusmurtuma ei enää vaivaa mutta paskapuhetta väitän minä. Voitti kuitenkin viime kaudella pistepörssin 25 pisteen erolla.
Ei kait Miisa ole pelannut kuin vasta pari ottelua kunnolla. Ensimmäisissä peleissä kävi lähinnä testaamassa miltä tuntuu ja ilmeisesti silloin vielä hiukan vaivasi. En itsekään usko että ihan 100 % kunnossa vielä on, mutta kyllä se sieltä vielä tulee ja voittaa pistepörssin tänäkin vuonna.

Suosikkijoukkue
Ei kait Miisa ole pelannut kuin vasta pari ottelua kunnolla. Ensimmäisissä peleissä kävi lähinnä testaamassa miltä tuntuu ja ilmeisesti silloin vielä hiukan vaivasi. En itsekään usko että ihan 100 % kunnossa vielä on, mutta kyllä se sieltä vielä tulee ja voittaa pistepörssin tänäkin vuonna.
Tosiaan ekat pelit oli filassa mutta ainakin kun tuota viimeisintä peliä katsoin, niin aika paljon valui pakin paikalle eikä hirveästi karvannut.

Brejk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, ENCE
Tosiaan ekat pelit oli filassa mutta ainakin kun tuota viimeisintä peliä katsoin, niin aika paljon valui pakin paikalle eikä hirveästi karvannut.
Aivan, Itse olen katsonut vain pätkiä sieltä täältä niin paha alkaa enempää peliä kommentoimaan, mutta kuulostaa kyllä että on siellä vielä jotain tuntemuksia. Onhan noissa vammoissa aina se, että jonkin aikaa menee että ei enää tietoisesti tai tiedostamatta varo täysillä pelaamista. Juoksukuntokin saattaa olla hakusessa jonkin aikaa jos ei ole voinut kuntoa juurikaan ylläpitää.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
O2 vastaan kävi ensimmäisen kerran kentällä. Teki ensimmäisestä pallonpidosta maalin.

Mutta joo, vaikka ei jalkapöytä vaivaisikaan, niin kyllä hän kaukana parhaasta vireestä on.

Takavasara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjula antoi äsken ottelun ennakkohaastattelun englanniksi kun ollut niin pitkään poissa Oulusta, että unohti kielen. Hieno mies.

Mikäs Karjulalle oikein Turussa mahtoi tulla? Koti-ikävä vai pettymys, että TPS:n kärkikenttiin ei käveltykään ilman näyttöjä?

Suosikkijoukkue
Mikäs Karjulalle oikein Turussa mahtoi tulla? Koti-ikävä vai pettymys, että TPS:n kärkikenttiin ei käveltykään ilman näyttöjä?
Aika olemattomaksi jäi rooli ja kun elää pallosta niin siinä kai se syy. Ei nyt ehkä muutenkaan ihan TPS:n näköinen pelaaja, että siirto oli vähän jännä alunperin.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enemmän se Hartikainen oli pihalla. Varsinkin se rankkarituomio oli vähintäänkin eroottinen.

Joo, oli vähän turha oneliner viesti eilen, mutta kun ei sitä taas jotenkin pystynyt katsomaan. Lastikka videokuvan perusteella ihan rehellisesti huitaisi Heiskaa kyykerpäällä naamaan ja jostain syystä tuomarit ei vaan viitsinyt mennä tilannetta katsomaan. Ja sama sitten hetken päästä toisinpäin, jolloin tilanne oli enemmän vahinko.

Sama Classicin oliko neljäs maali ennen riistoa Classic pelaaja antoi selästä kädellä vauhtia Happeen pallolliselle Virrankarille ja otti riiston. Toki noita menee läpi mutta kun työntämisen avulla saat lähes varman maalin niin olisi sen voinut ottaa pois.

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä osa nykyisistä F-liiga tuomareista on aika ylimielisiä. Kun ovat päässeet siihen asemaan, niin päätökset ja välillä tuomiotkin on aivan käsittämättömiä. Ne vielä kuitataankin aika tylysti takasin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy