No tänne onkin hyvä tunnustaa, että viimeisen 5-6 vuoden aikana olen ollut armoton PMMP-fani. Vuonna 2005 ilmestynyt albumi Kovemmat Kädet on heittämällä, korostan: heittämällä, paras viimeiseen kymmeneen vuoteen Suomessa julkaistu ei-metallialbumi. Uskomaton runsaudensarvi musiikkia kevyestä popista suomirockiin, hc-punkkiin ja täysin psykedeelisiin kappaleihin. Vaikkapa nyt pelkästään Maria Magdaleena on niin upea kappale, etteivät sanat riitä sitä ylistämään.. bändin koko "jutun" kruunaa Paulan ja Miran teatraalisen ylidramaattinen laulunta, ja aivan samaa kaavaa noudattava lähinnä riehumista muistuttava lavaesiintyminen.. vuonna 2005 taisin nähdä PMMP:n livenä viisi kertaa
Muutama kappale tytöiltä on toki soitettu puhki radiossa (Oo siellä jossain mun, Lautturi..), mutta niinhän kaikille käy. Pistänpä pahuuttani tähän näytteeksi vähän tuntemattomamman kappaleen Leskiäidin Tyttäret -albumilta, joka on mainio esimerkki paitsi mainitsemastani ylidramaattisuudesta, niin myös siitä miten käsittämättömän hienosti bändin kappaleet on rakennettu
Kohkausrock (linkki Youtubeen)
Muutama kappale tytöiltä on toki soitettu puhki radiossa (Oo siellä jossain mun, Lautturi..), mutta niinhän kaikille käy. Pistänpä pahuuttani tähän näytteeksi vähän tuntemattomamman kappaleen Leskiäidin Tyttäret -albumilta, joka on mainio esimerkki paitsi mainitsemastani ylidramaattisuudesta, niin myös siitä miten käsittämättömän hienosti bändin kappaleet on rakennettu
Kohkausrock (linkki Youtubeen)