Hiukan hävettää tunnustaa, mutta Reckless Love -bändillä on pari kivaa biisiä ja samoin Antti Tuiskun uusi kappale Hyökyaalto kuulostaa hyvältä. (Linkki YouTubeen)
Mielestäni tuo Anna Abreun biisi Hysteria on oikeenkin menevä rallatus. Hmhmmmh....
Mielestäni tuo Anna Abreun biisi Hysteria on oikeenkin menevä rallatus. Hmhmmmh....
Pikku Kakkosessa maanataisin esiintyvä juontajatäti on tavallaan aika mehevä. Muina päivinä ei kyseisessä ohjelmassa ole yhtä paljon nähtävää.
Haloo Helsinki!, varsinkin tämän viimeisen levyn kappaleet ovat yllättävät kovia. Ehkä paikoitellen vähän naiiveja sanoja mutta ei se minua ainakaan haittaa, sillä plussaa tulee kuitenkin niin paljon laulajan persoonallisesta äänestä ja hyvästä meiningistä.
Kokeile minua ja Maailman toisella puolella toimivat ainakin minuun.
Toimivat täälläkin.Kokeile minua ja Maailman toisella puolella toimivat ainakin minuun.
Pingu on kyllä aivan huikea.
Sama + henk.koht. supersuosikkini Napero joka tuli Pikku2ssa joskus viime talvena kerran viikossa. Digiboksi täynnä näitä. Loistava.Puuha-Petestä en erityisemmin pidä, mutta pongon mainitsema Pingu on kyllä aivan huikea. Sille naureskeltu monesti koko perheen voimin.
Kun olen täällä näköjään jo tehnyt mainetta, täytyy kehua hieman tuota Jennifer Lopezin On the floor kappaletta nolostuneena.
En tiedä mistä johtuu. Itse Lambada oli pienenä kova sana, mutta jotenkin kertsin rummuista tulee mieleen futiksen mm-kisat. Tuo räppäri sitten tuossa on aivan karmea, mutta se menee siinä seassa.