Salainen suosikki?

  • 192 179
  • 1 070

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun olen täällä näköjään jo tehnyt mainetta, täytyy kehua hieman tuota Jennifer Lopezin On the floor kappaletta nolostuneena.

En tiedä mistä johtuu. Itse Lambada oli pienenä kova sana, mutta jotenkin kertsin rummuista tulee mieleen futiksen mm-kisat. Tuo räppäri sitten tuossa on aivan karmea, mutta se menee siinä seassa.

Olen tuota biisiä itsekin kuunnellut nyt pariin otteeseen ihan vapaaehtoisesti. Pääasiassa välttelen kuulemasta juuri tuon biisin kaltaista musiikkia, mutta joku tuossa herättää kiinnostusta. Toisella kuuntelukerralla piti ottaa Last FM pois päältä etten vain jäisi kiinni.

Biisi on tosin alkanut muuttua koko ajan ärsyttävämmäksi, koska tuo lalalala -kohta jää ikävästi soimaan päähän. Ehkä hyvä niin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No tänne onkin hyvä tunnustaa, että viimeisen 5-6 vuoden aikana olen ollut armoton PMMP-fani. Vuonna 2005 ilmestynyt albumi Kovemmat Kädet on heittämällä, korostan: heittämällä, paras viimeiseen kymmeneen vuoteen Suomessa julkaistu ei-metallialbumi. Uskomaton runsaudensarvi musiikkia kevyestä popista suomirockiin, hc-punkkiin ja täysin psykedeelisiin kappaleihin. Vaikkapa nyt pelkästään Maria Magdaleena on niin upea kappale, etteivät sanat riitä sitä ylistämään.. bändin koko "jutun" kruunaa Paulan ja Miran teatraalisen ylidramaattinen laulunta, ja aivan samaa kaavaa noudattava lähinnä riehumista muistuttava lavaesiintyminen.. vuonna 2005 taisin nähdä PMMP:n livenä viisi kertaa

Muutama kappale tytöiltä on toki soitettu puhki radiossa (Oo siellä jossain mun, Lautturi..), mutta niinhän kaikille käy. Pistänpä pahuuttani tähän näytteeksi vähän tuntemattomamman kappaleen Leskiäidin Tyttäret -albumilta, joka on mainio esimerkki paitsi mainitsemastani ylidramaattisuudesta, niin myös siitä miten käsittämättömän hienosti bändin kappaleet on rakennettu

Kohkausrock (linkki Youtubeen)
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Torstain Pikku Kakkonen on mukavaa katsottavaa sekä isälle että pojalle. Ne jo aiemmin mainitut silmät ovat kyllä lumoavat. Maanantaisin kyseinen ohjelma taasen aiheuttaa isälle suurta ärsytystä, mutta poika tuntuu arvostavan sitä karmeaa kaakatusta.


Makuja on näköjään monia. Mä saan allergiaoireita siitä silmien muljauttelijasta. Sehän yrittää tunkea lähes ruudusta läpi. Maanantain lauleskelija taas on oikein mukava.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jenkki-purkkamainoksen laulava ja flyygeliä soittava blondi. Haluaisin kutitella häntä leuan alta. Peniksellä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uijui, taidan olla snadisti koukussa TV2:n ranskalaiseen nuortensarjaan 'Yhteiseloa'. Nättejä ranskalaistytteleitä (Joséphine Jobert, Lilly-Fleur Pointeaux), jotka kaiken lisäksi osaavat laulaa kuin enkelit. Oih.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Katson Tartu Mikkiin, Biisikärpästä sekä Täydellisiä naisia. Muita salaisia suosikkeja en vielä paljasta, tässä oli yhdelle kerralle ihan liikaa!
 
Neljän tähden illallinen on salainen suosikkini.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tykkään Ron Jeremyn mahasta yllättävän paljon. Visuaalisesti.
Ron, rakkauden siili. Jos joku ei tykkää niin mauton on. Ronille pitäisi pystyttää patsas, sellainen kyrväkäs toteemi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ron, rakkauden siili. Jos joku ei tykkää niin mauton on. Ronille pitäisi pystyttää patsas, sellainen kyrväkäs toteemi.

Mielestäni Ronin naama antaa enemmän oikeutta herra taiteilijalle, kuin hänen sukupuutoton elimensä. Eli Ronin naamasta voitaisiin tehdä patsas vaikka Turun asemalle. Olisi Turussakin jotain kaunista.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Katson Tartu Mikkiin, Biisikärpästä sekä Täydellisiä naisia. Muita salaisia suosikkeja en vielä paljasta, tässä oli yhdelle kerralle ihan liikaa!

Tartu Mikkiin -show'ta tulee joskus katsottua. Siinä orkesterin taso säilyy, tosin sävelkorkeudet ovat joskus ihan järkyttävän matalalla, harvemmin liian korkealla. Kilpailijoiden taso elää illasta toiseen, välillä tuntuu, että minullakin olisi toivoa, jos nuo elävät laulamalla.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Vaikka yleisesti musiikkimakuni on lähinnä rock- ja heavypitoista niin toisinaan - varsinkin lauantai-iltaisin - innostun 80-luvun discomusiikista tyyliin Kim Wilde, Bad Boys Blues ja Sandra. Niissä on jotenkin niin ...erilainen meininki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös