Salainen suosikki?

  • 192 181
  • 1 070

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mats Sundinista
Minä olen aina kunnioittanut Sundinia. Vaikka Devils-mies olen, on minulla ollut sympatioita Leafsille maailman sivu. Ja Mats on kantanut ontuvaa joukkuettaan reppuselässä yksikseen jo niin kauan, että pakko ukolle on nostaa lätsää.


Tex Willer kirjoitti:
Lätkän puolella salainen suosikkini on HIFK, toki valovuoden Kärppien jälkeen. Asia jota kyseistä seuraa kannattavat ystäväni eivät tiedä, enkä anna heidän sitä koskaan tietääkkään.
Tule vaan rohkeasti ulos kaapista ja jätä ne näivettyneet näätäeläimet. Liity meihin!
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tule vaan rohkeasti ulos kaapista ja jätä ne näivettyneet näätäeläimet. Liity meihin!
Heh! Mulle tämä näivettynyt näätäeläin on ikuisesti ärjyvä Kärppä, jota en hylkää edes sokaton käsikranaatti suuhuni teipattuna. Mutta 1/100 000 osa minusta tulee aina ihailemaan teidän suoraselkäistä ja miehekästä toimintaa ja ennen kaikkea teidän faneja, jotka ovat suomenmaan asiantuntevimpia jääkiekon ystäviä. Te osaatte oman jengin lisäksi nähdä positiivisiä asioita myös muista joukkueista kuten case Raimo Helminen tässä taannoin osoitti. Hienoa HIFK-fanit.

Ei ole sattumaa, että kuusi vuotta Pk-seudulla asuneena n. 80% täkäläisistä ystävistäni ovat IFK:n kannattajia. Hieno asenne jääkiekkoon nimittäin heijastuu mielestäni myös muuhun elämään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mutta 1/100 000 osa minusta tulee aina ihailemaan teidän suoraselkäistä ja miehekästä toimintaa ja ennen kaikkea teidän faneja, jotka ovat suomenmaan asiantuntevimpia jääkiekon ystäviä. Te osaatte oman jengin lisäksi nähdä positiivisiä asioita myös muista joukkueista kuten case Raimo Helminen tässä taannoin osoitti. Hienoa HIFK-fanit.

Allekirjoitan tämän täysin. Jostain ihmeen syystä multa löytyy IFK:lle aina sympatiaa. Onpahan tänäkin vuonna ollu jotain seurattavaa :)
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on Hansonin Middle of Nowhere levyhyllyssä.

Movetronin Romeo ja Julia on oikeastaan ihan kiva biisi.

Tapasin katsella KPS:ää Voicelta.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Allekirjoitan tämän täysin. Jostain ihmeen syystä multa löytyy IFK:lle aina sympatiaa. Onpahan tänäkin vuonna ollu joyain seurattavaa :)
Voisin tehdä tunnustuksen, että jos SaiPaa ei olisi liigassa, niin saattaisin gloryhuntata HIFK:ta.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uskallanko paljastaa vai en? Räväytetään nyt tämä ensimmäinen päivä Jatkoajan keskustelupalstoilla tyylikkäästi päätökseen ja kerrotaan kaikki salaisuuteni kansalle julki.

Musiikissa suurin salaisuuteni on ehdottomasti Poets of The Fallin Late Goodbye, vaikka kuinka "hempeitä" biisejä vastaan olenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Bubbling under James Blunt - Same Mistake

Jääkiekossa salainen suosikkini on jotenkin aina ollut Espoon Blues. Joukkue joka jokainen vuosi satsaa pelaajiin paljon ja tuo Suomeen taitavia ja hiomattomia timantteja. Lisäksi kun menestystä ei tule niin ei tarvitse pelkää omankaan joukkueen puolesta :P
 

julle-jr

Jäsen
Taitoluistelu. Näiden virtuoosien meno jäällä on jotenkin epäinhimillisen kevyttä ja vaivatonta. Toki kauniit luistelijanaiset olisivat ihan hyväksyttävä perustelu seurata lajia, mutta kun omasta mielestäni nimenomaan parikilpailut ovat parasta antia. Juuri tällä hetkellä (silmä) kovana tuijotan kakkoselta jotain skabaa.

Ja olen vielä kaiken lisäksi HIFK-fani, eli kaiken järjen mukaan minun pitäisi haluta nähdä jäällä vain taklauksia, myllyjä ja verta, eikä mitään tällaista hempeily-moskaa.

Joku Pete 2004 varmaan sanoisi että HOMO, mutta ei mahda mitään.
 

nikozwan

Jäsen
Levyhyllyn takaa löytyy kavereilta ja tyttöystävältä piilossa oleva Avrilin levy :).
Myös Anna Abreun hittibiisiä "Ivory Tower" olen kuunnellut salaa MP3-soittimella. Onhan noita noloja suosikkeja aina jotain.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hevimies henkeen ja vereen mutta tämän Rihannan uusin hitti putoaa jostain perverssistä syystä. Ei pysty käsittämään mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Hevimies henkeen ja vereen mutta tämän Rihannan uusin hitti putoaa jostain perverssistä syystä. Ei pysty käsittämään mitenkään.

Itsekkin hevimies henkeen ja vereen mutten häpeile kertoa sitä että kuuntelen myös Hans Zimmeriä,Howard Shorea, Harry Gregson-Williamsia (kaikki elokuvamusiikin säveltäjiä)

Myös Red Hot Chili Peppers uppoaa allekirjoittaneeseen ihan kympillä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Linkin Parkin Given up on varsin menevä kappale ja Amelie on hieno leffa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amelie on hieno leffa.

Niin muuten on! Yleensä en ko. lajityypistä hirveästi välitä mutta Amelie iskee kyllä kuin metrin halko! Siinä on jotain hienoa vilpittömyyttä joka vie mukanaan. Tulee muuten huomenna Subilta klo 21.00!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Itsekkin hevimies henkeen ja vereen

Myös Red Hot Chili Peppers uppoaa allekirjoittaneeseen ihan kympillä.

Tämä on itsekin tuntemieni hevimiesten perversio (useampien), että RHCP uppoaa ja syvälle.. It's my aeroplane...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vaimolla on Il Divon viimeistä edellinen (?) levy, jossa on poikain ja Celine Dionin yhteinen I Belive In You. Herkempi puoleni pitää tuollaisista hienon melodian ja komian laulun yhteensovituksista.

Lisäksi pidän irkkuballadeista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Poliisi-TV. Katsooko sitä muut?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en poliisi-tv.tä tai tuota rikostarinoita suomesta -ohjelmaa oikein viitsi katsoa kun pelkään kokoajan että seuraava juttu kertoo musta.

Mutta salainen suosikki. Muuten oon rokkimiehiä, mutta joskus myös kotimainen iskelmä iskee. Varsinkin karaokebaareissa on jostain syystä mielenkiintoista kuunnella muiden tulkintoja. Sellainen tangomarkkinatango-iskelmä ei taas iske ollenkaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitänee kai jotain kirjoittaa, että pääsee hetkeksi eroon imurista ja pölyrätistä. Tanssiorkesteri Yölintu on aivan ehdotonta siivousmusiikkia.

Yölintu on ollut sitä jo viisi-kuusi vuotta, mutta ihan tarkkaa syytä tälle en ole keksinyt. Joskus Porin vuosinani (2000-04) tuli kyllä PK:ssa vietettyä yksi ilta samassa porukassa Simo Silmun kanssa. Seuraavana päivänä tietysti legendaariset krapulasiivoilut ja silloin tuli varmaan ensimmäistä kertaa kuunneltua Yölintua siivotessa. Olisikohan tuosta jäänyt päälle?
 

rinkeli22

Jäsen
Rauman Lukko

Jos vaikka metsäretkellä sattuu näkemään ketun tai jonkun äijän suolla, niin vetää kyllä heti munat lukkoon ja saa toteemin kohoamaan kohti Otavaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mariko. Siis se laulaja, joka aiemmin tunnettiin Kwan-yhtyeestä ja joka viime vuonna voitti Tanssii tähtien kanssa -kilpailun. Vielä jokin aika sitten olisin kirjoittanut Marikosta viestiketjuun Ketä et polkaisisi mistään hinnasta. Mutta niin ne mielipiteet muuttuvat. Kwanin musiikkia en voinut sietää, mutta tämä Marikon uusi soolobiisi Unstoppable kolahtaa hiton hyvin.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Joo, nyt täytyy sitten tunnustaa tässä ketjussa eräs asia. Yksi "salainen suosikki" on löytynyt TV1:n ohjelmistosta, nimittäin brittiläistä Sydämen Asialla -sarjaa on tullut seurattua nyt parin kuukauden ajan lähes muutamaa jaksoa lukuunottamatta joka kerta. En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin sarja vaan on vienyt mennessään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös