Salainen suosikki?

  • 192 483
  • 1 070

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Paramore

Vaikka itseni metallimeheksi listaan, niin tässä bändissä on sitä jotain.

Provinssirockin veto oli live-streamin välityksellä aivan tautinen, en ihan olettanut heitä noin kovaksi livebändiksi.

Täsmälleen sama. Aikaisemmin on tullut tyttöystävälle ko. bändiä disautettua, koska mimmi on aivan rakastunut yhtyeeseen ja laulajattareen, enkä itse pahemmin mainstream-MTV -musiikista piittaa. Nyt hävettää ja ankarasti myöntää, että Paramorehan on ehdottomasti kovin bändi, joka on viime vuosina pinnalle noussut.

Pitikin mennä katselemaan se perkeleen Provinssi-stream.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei voi kertoa salaisista suosikeista kun sitten ne ovat julkisia...sorry.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jippu on ihmisenä käsittämättömän rasittava ja kijrotusvihtreinen blogi ajaa kenet tahansa raivon partaalle, mutta jostain käsittämättömästä syystä musiikki kuulostaa todella hyvältä ja puhuttelevalta. Lisäksi elämääkokenut asenne 22-vuotiaalta on kauniisti sanottuna ärsyttävää, mutta silti mm. viimeisenä suosikkina duurinen Kottari-tribuutti Tuonelan Koivut todella toimii.

Tuo Tuonelan koivut veto on kyllä uskomattoman kova. Kotiteollisuus on suurimpia suosikkejani ja tieto siitä että Jippu tekee Tuonelan koivuista oman versionsa sai kylmät väreet kulkemaan niskassa mutta sehän on huippu! Ja tätä ei muille kerrota.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tännehän sai laittaa muitakin salaisia suosikkeja kuin vain musiikkia? Katselin tuossa Leffat top 10 -listauksia, eikä kenelläkään tainnut olla Water Worldia. Kerran olen tämän nähnyt, mutta silloin se merimaailma teki vaikutuksen. Pitäisikin katsoa uudelleen, josko aika on tehnyt tehtävänsä ja minä tullut järkiini? Leffahan oli järjettömän kallis ja hirmuinen floppi, mutta minä pidin kovasti. Leffahan on edelleen ajankohtainen: leffan lopussa olevan Exxon Valdes -laivan vahingonkorvaustuomioita jaettiin eilen Yhdysvaltain korkeimmassa oikeudessa. Toki laiva on sittemmin muuttanut nimeään, mutta kuitenkin.. Spoileri meni tuossa valkoisella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarvii kyllä myöntää, että tuo Désenchantée on silloin tällöin hyvä menobiisi.

On kyllä. Itse tosin pidän enemmän siitä Mylene Farmerin alkuperäisversiosta mutta myös tuo Ryanin versio on ihan hyvä.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Onko teillä jotain salaista suosikkia esim. musiikin rintamalla, jotain laulajaa, bändiä jota diggaatte mutta ette kauheasti muille sitä hehkuta?

Itselläni on montakin joita häpeän suuresti.
Jostain syystä innostun esim. Kirkasta, Matista ja Teposta, Tapani Kansasta ym.
Myöskin Village People, ja muuten haukkumani TikTak ja Britney Spears saavat minut tanssimaan ja laulamaan.

Kertokaa omista salaisista mieltymyksistänne?
Omia "salaisia" suosikkejani on mm. Saijat Lentonen ja Palin. En sulje radiota, jos TikTak tai PMMP on soimassa. En myöskään Eija Kantolan, Anna Erikssonin tai Jonna Tervomaan ollessa äänessä.

Ehkä jokin yhdistää näitä kaikkia. Mikä lie onkaan...
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alkaa tulla tästä salaisuudesta mulle jo brändi, mutta annetaan mennä vielä tän kerran.

Jännäähän se on kun eilen olin lumoutunut täysin Machine Headin Ten Ton Hammerin pariin ja viimeiset pari tuntia on mennyt sitten Natasha Bedingfieldin Pocketful of Sunshinen siivellä. Mut ku se on vaan niin tolkuttoman hyvä, että tekee tiukkaa lopettaa kuunteleminen.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Ystäväni pitävät tätä enemmänkin fetissinä, mutta mielestäni Anna Eriksson on helvetin hyvä artisti. Olen ostanut useampia levyjä, viimeksi joululevyn pari viikkoa sitten.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ystäväni pitävät tätä enemmänkin fetissinä, mutta mielestäni Anna Eriksson on helvetin hyvä artisti. Olen ostanut useampia levyjä, viimeksi joululevyn pari viikkoa sitten.

Joululevy taitaakin sopia aika hyvin tähän kesään..(hymiö)
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Fazerina ja Geisha-suklaati-rullaati-levyt ostaneena ja kieltämättä syöneenäkin jo... Ai kui paino ei laske tiäkssää...=)
 
Viimeksi muokattu:

Aralcho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Anaheim ducks
Kyllähän tätä on hieman hävettävää myöntää... Itse en henkilökohtaisesti tykkää räpistä missään muodossa... Ehkä kolmen promillen humalassa menee joku, mutta
2pacin - Changes on aivan helvetin kova kipale...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Coldplayn Viva La Vida ei ole minun korvaan ihan paska kappale.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Salainen suosikki on HIFK:ta vastaan pelaava joukkue, ei sillä, että minulla HIFK:ta vastaan jotain olisi, ainakaan yhtä paljon kuin muutamaa muuta joukkuetta, mutta jatkoajan lukeminen on selvästi hauskempaa noiden tsaddin kingien tappioiden jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös