Salainen suosikki?

  • 192 466
  • 1 070

d2uce

Jäsen
Biffy Clyro - That Golden Rule

Eikä edes pelkästään sen lopun mahtipontisuuden takia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä väliä tuolla on? En minäkään ole mikään harras ihminen, mutta pidän silti amerikkalaista Theocracya tällä hetkellä yhtenä parhaimmista melodisen heavyn taitajana.
Metalcoren puolelta löytyy aika monta suosittua bändiä, jotka joko ovat avoimen kristillisiä tai joiden juuret johtavat seurakuntien bändikerhoihin. Underoath, As I Lay Dying, Norma Jean, August Burns Red ja Demon Hunter nyt vaikka.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Chisu. Tai ei oikeastaan vain Chisu, vaan sen biisi. Baden-Baden. Tai ei oikeastaan vain kyseinen biisi, vaan siitä kyhätty musavideo. Chisun Baden-Baden -musavideo. Jaksaisin katsella sitä uudestaan ja uudestaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä hiukan salaa diggailen tästä Baseballs-yhtyeestä, joka on vääntänyt rockabilly / Elvis -tyyliin näitä nykypäivän listahittejä. Ei ehkä pitkään toimiva konsepti, mutta näin tuoreeltaan mielenkiintoinen svengi ja hyvältä kuulostaa.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Jippu - Tuonelan koivut. Tässä minun mielestäni erittäin hyvä cover, joka on ehkäpä kotiteollisuuden versiotakin parempi. Varsinkin tuo musavideo on aika kiva. :)
 
On tämä kyllä niin väärin että mies joka kuuntelee Black Sabbathia ja Led Zeppeliniä aamusta ja illasta toiseen saattaa välillä laittaa nostalgia hakuisesti Riki Sorsan Haaveissa vainko oot mun biisin soimaan.

Väärin kohtelee elämä kun näin rankaisee.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Julkaisen salaisia suosikkejani. Tykkään kuin hullu puurosta muutamasta ruotsalaisesta biisistä. Carolaa, ABBAA ja Christer Sjögreniä kuuntelisi vaikka viikon syömättä.

Oikeasti, onko hulluutta skalpin alla, jos tämä jäi soimaan päähän? Huolestun, Komarovin tavoin en ymmärrä itseäni.
 

passenger

Jäsen
Nelosen iltapäivässä ilmeisesti uusintana pyörivä Tanssi jos osaat-ohjelma. Mitä vittua siis, vihaan kaikkia tosi-tv ohjelmia, enkä myönnä edes tanssista pitäväni mitenkään. Kuinka hintahtava paljastus tämäkin on, olisiko pitänyt jättää kertomatta. Pidetään tämä sitten todella salaisena, jooko?
 

passenger

Jäsen
Lisätään tähän vielä, että vaikka kuinka on tyylikästä ja asiallista haukkua the baseballs suohon, niin kyllähän se ihan mukava ralli on se UmbrellaH. Lisäksi pidän myös joistain Lauri Tähkän biiseistä. Nyt on tullut tunnustettua ihan oikeasti salaisia suosikkeja. Ni!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chisu. Tai ei oikeastaan vain Chisu, vaan sen biisi. Baden-Baden. Tai ei oikeastaan vain kyseinen biisi, vaan siitä kyhätty musavideo. Chisun Baden-Baden -musavideo. Jaksaisin katsella sitä uudestaan ja uudestaan.
En nyt tiedä puhutaanko kohdallani edes salaisesta suosikista tai edes muutenkaan suosikista, mutta kyllä tuo Chisun uusin levy on varsin hyvä. Riittää, että löytyy se 3-4 hyvää biisiä, niin voidaan ainakin minun kirjoissani puhua ihan kelvollisesta levytyksestä. Ei mitään asiaa korkeimmille sijoille tämän vuoden listoillani, mutta kyllä ainakin yllättäjästä voisin puhua.

Myös tuo mainitsemasi kappale on ihan kelpo tuolta levyltä.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noin yleensä ottaen Lauri Tähkän tuotanto aiheuttaa lähinnä ärtymystä mutta nyt olen huomannut jalan alkavan naputtamaan tuoreen(?) sinkun (suojaan kaikelta?) tahtiin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mä tykkään Hulluista japanilaisista. Siis siitä TV-ohjelmasta Takeshi's Castle. Aivan loistava ja saa aina hymyn naamalle. :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Heviä ja vanhaa rokkia kuuntelevana täytynee tunnustaa, että tykkään Olavi Uusivirran biisistä Tuu mun vaimoksein.

Kyllä, nolottaa. Ei, en voi tälle mitään.
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
Viime kevään Euroviisu-sankari Alexander Rybak. Ostin jopa pojan levyn, mutta nyt kuuntelu on vähän hiipunut vaikka muutama hyvä biisi levyllä onkin.
Toinen mitä en pahemmin hehkuta on, että muutamaa Antti Tuiskun biisiäkin olen alkanut kuuntelemaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jonkun pitäisi kertoa ensin, saako tästä tykätä ja kuuluuko tämä tänne, mutta näin jälkikäteen on tullut katottua sarjaa nimeltä Samantha (Samantha Who?). Nelonen lähetti 15 jaksoa aamuisin uudenvuoden ja loppiaisen välissä, kolmena aamuna 5 jaksoa. Satuin ensimmäisen katsomaan ja loput meni talteen. Viisi on vielä jäljellä ja ihan hyvältä on vaikuttanut.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minähän en mitään suosikkejani häpeile, mutta täytyy myöntää että vannoutunutta Idols/Popstars-vihaajaa miltei vituttaa se, että Jenni Vartiaisen uusi sinkku "En haluu kuolla tänä yönä" on kolissut kovaa, kun sen on pariin kertaan radiosta kuullut. Toki se on aiemminkin esittänyt kelvollisia biisejä.

Ja ei se Anna Kakkakaan kovin paha ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös