Salainen suosikki?

  • 192 466
  • 1 070

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
80-luvun Italo-disco kolahtaa aika mukavasti. Youtubesta täytyy käydä silloin tällöin urkkimassa näitä vanhoja videomixejä.

Onko Dan Harrow tuttu mies?
Häpeäkseni tunnustan että omistin 80-luvulla pari LP-Levyä, kunnes kadotin ne joskus muuttaessani. En edes muistanut miehen nimeä kunnes jokin aika sitten nimi taas jostain alitajunnasta nousi mieleen. Pakkohan niitä oli Youtubessa käydä kuuntelemassa..
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Palstalla muita Lily Allen -faneja? Neidon muut toilailut eivät juurikaan kiinnosta, mutta se musiikki. Alkuvaikutelma Allenin tuotannosta oli: renkutusta. Mutta niin vain sitä neidon molemmat albumit löytyvät tätä nykyä sivuunkirjoittaneen levyhyllystä, tai levyhyllyn takaa, jos tarkkoja ollaan. Muutaman kuuntelukerran vaatii, että esim. tämä pari kuukautta sitten julkaistu It's Not Me, It's You -albumi aukeaa, mutta ehdottomasti katsastamisen arvoinen vilautt... artisti.

"Fuck you, fuck you
Very, very much..."
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Palstalla muita Lily Allen -faneja?

On sitä tullut kuunneltua

Ihan näppäriä sanoituksia ja herjasti seksikästä nirppanokkabrittimeininkiä. ärsytystä aiheuttaa tämä räp-musiikista tuttu viimeisen kertosäkeen tuplaaminen. Olisi nyt edes jotain musikaalisia ratkaisuja keksineet.

Näyttäispä Lilyn suomalaiskollegatkin yhtä herkästi tissiä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tännehän tää sopii...


Jotenkin ehkä hävettääkin, koska ohjelma on naisille enemmän suunnattu mutta jostain helkutin syystä mä oon alkanu seuraan Ellen DeGeneres-show:ta. Hauska nainen.
 

Viljuri

Jäsen
Green Dayn Know your enemy. Väliosat ovat tietysti melko popahtavia ja aika lailla täynnä turhaa filliä, mutta kyllä veto on siltikin suorastaan pelottavankin tarttuva.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kesällä ihmisen mieli on muutenkin välillä aika kummallinen, joten ehkä tämä selittyy sillä. Nimittäin jotkut vanhemmat diskobiisit kolahtavat nyt kunnolla. Kool and the Gangin tuotannosta löytyy paljon helmiä, mutta yksi on ylitse muiden: Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero. Oujea.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sonata Arctica! Yleensä kaikki tikitikitikitiki-hevi lähinnä vituttaa mua mutta Sonata on jollain helvetin tavalla ihan ylivoimainen tuolla saralla. Alanko tässä keski-ikäistyessäni pehmenemään? Kohta varmaan soi joku Toto ihan yhellätoista.
 

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
Robbie Williams - Angel
Kelly Clarkson - Because of you
Kate Perry - Hot & cold

Siinä kolme NRJ:n ''soitamme tämän (s)hitin 20 kertaa päivässä'' -biisejä, jotka iskevät totaaliseen AC/DC-faniin tarttuvuudellaan. Noloahan tämä on, mutta pakko myöntää..

Ja lopuksi myönnän, että Toton ja PMMP:n yhteiskeikka Ratinassa pari vuotta sitten oli varsin hyvä keikka..
 

passenger

Jäsen
Chisun Baden-Baden kappale. Olen aiemmin vihannut naisen ääntä ja kaikkea mitä olen artistilta kuullut. Tämä kyseinen kappale on kyllä ihan mukava kesäralli.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Tunnustan. Tykkään Sahara Hotnightsista ja muustakin ruotsalaisten pop ja rock musiikista.

Lisäksi haluan selitellä kaikkea paskaa mitä kuuntelen. Tämän testin mukaan minulla on joko a) aivojen toimintahäiriö b) muistin häiriö tai c) kuulovaurio.

Myöhempien testausten mukaan a ja c pitivät paikansa... =D (lukihäiriö, haittaa myös kuulemista, en myöskään kykene erottelemaan kovinkaan tarkasti nuotin korkeutta)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisäksi haluan selitellä kaikkea paskaa mitä kuuntelen. Tämän testin mukaan minulla on joko a) aivojen toimintahäiriö b) muistin häiriö tai c) kuulovaurio.

Sain äsken 75% oikein. Täytyy kokeilla uudestaan vähemmän väsyneenä ja että kehtaa kuunnella ilman että naapurin mummo herää, huoh.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Pakko kai se on myöntää, kun siirtoa on muutaman päivän sulatellut. Jotenkin alavatsaa hieroo aina välillä kun osaa ajatusmaailmassa mennä niin pitkälle ja kuvitella kuinka Zlatan Ibrahimovic nousee vieläkin fantastisemmalle tasolle Iniestan ja Messin kanssa. Anteeksi, oli pakko sanoa ja tulla kaapista ulos.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Lienen ainoa ihminen ainakin tällä palstalla jonka mielestä Rihannan Umbrella on ihan oikeasti hyvä biisi. Samoin koko good girl gone bad -levy on oikein kivaa poppista, vaikken todellakaan ko. musatyylistä yleensä pidä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lienen ainoa ihminen ainakin tällä palstalla jonka mielestä Rihannan Umbrella on ihan oikeasti hyvä biisi.

Ei se huono biisi ole, tosin tästä Rihannan alkuperäisversiosta en hirveästi välitä mutta esim. tämä (The Baseballs) tai tämä (Boyce Avenue) versio ovat todella hyviä ja osoittavat että biisi ei kyllä ole huono.
 

ditrim

Jäsen
En tiedä onko tuo biisi hyvä vai huono, eikä sillä ole minulle juuri mitään merkitystäkään. Tärkeimpänä pidän Rihannan musiikissa hänen musiikkivideoitaan, sekä alastonkuvia, joissa hänen kaunis, hieman ankkamainen vartalonsa pääsee esille. Todella kuumaa settiä ja ne vihreät silmät! Ehkä hänen nariseva lauluäänensä vähän ärsyttää, mutta toisaalta se ärsytys voi tuntua myös alapäässä. Jaa-a.
 
Lienen ainoa ihminen ainakin tällä palstalla jonka mielestä Rihannan Umbrella on ihan oikeasti hyvä biisi. Samoin koko good girl gone bad -levy on oikein kivaa poppista, vaikken todellakaan ko. musatyylistä yleensä pidä.

Et muuten ole! Kyllähän se on parhaita biisejä, mitä on viime vuosina julkaistu. Ja nimenomaan Rihannan esittämänä, vaikka The Baseballsin versio aika mainio onkin. Harmillisen kertakäyttöinen vaan tuo Amerikan Pesäpallojen koverointi, siihen kun on ehtinyt jo nyt kyllästyä. Rihannan alkuperäisversion taika on kestänyt jo vuosia.

Levystä en kyllä tykännyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En mä tiedä onko siinä mitään salaista, kun ei ole juuri tapana hävetä mitään, mutta Lily Allen ja Katy Perry on ihan v*tun kovaa kamaa.
 

Matsku

Jäsen
Haloo Helsinki. Huikeeta, energistä poprokkia. Taitaa enemmän olla teinityttöjen fanittama bändi. Tosin ei mikään hirveän suuri häpeä tunnustaa diggaavani. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös