Salainen suosikki?

  • 191 487
  • 1 070

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti Risa


...no sitähän ne pojat jonottaa, että tuo ...15 muuttuu vähintään ...18!

Eli enää VAIN kolme vuotta, kuinka te kestätte :p ?? Koittakaa nyt edes jonkinlaista tekemistä hankkia ajan kuluksi ;)
 

-human

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Jukurit
Enrique Iglesias. Vain vaimo tietää eikä jaksa ymmärtää, mitä siinä niin hyvää on.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei siinä kyllä mitään salaista ole, mutta monen kaaliin ei mahdu, miksi raavas raskaan musiikin ystävä ja muusikko itsekin diggaa Nylon Beatia.

Toisaalta eihän niin huonoa musiikkia olekaan, että suosikkiaan tai jonkun diggailua pitäisi jotenkin salailla. On vain ahdasmielisiä paskoja ihmisiä.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Hyi hyi Girlzilla, pakotat ihmiset paljastamaan tällaisia... baaaddd giiiiiiirrllllll :D

Pakko myöntää, että itselläkin tällaisia "hairahduksia" on... Mm. Anna Hanski (!) ja J. Karjalainen...
Viestin lähetti Risa
..no sitähän ne pojat jonottaa, että tuo ...15 muuttuu vähintään ...18!
Mitäs jos onkin itse alaikäinen jonkin verran...
;)
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Noniin.. no se on tanssimusiikkina tuo Britney Spears ja Backstreet Boys ja muut ihanat pojat, N'Syncit ja muut. Tanssimisen ykkösmusaa, kylläh.:D
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Se transu!

Dana International

Siinä teille yks tyttöbändi lisää.

Turhaan Euroviisun tuijottajat päätänne puistatte, Danan ensilevy (Turtolan CM 29:90) sisältää nerokasta luvatun maan natkutusta. Syntikka soi ja naisellinen kurkkuääni korahtelee. Sääli että kaveri on seemiläinen riistäjä, muuten teippaisin kuvan Metaani-pukukaapin peltioveen.

"Cinque Milla cinque centa... I sell bananas bananas potatoes ynts ynts ynts..."
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kantria

Kantrimusiikkia kuuntelevat eivät taida paljon meteliä itsestään pitää. Junttimusaa?

Minulta löytyy Willie Nelsonin Across The Borderline ja Johnny Cashin Murder. Myös Kristoffersson, Jennings, Raitt ja Highwaymen kelpaavat mainiosti. Uudemmasta popahtavasta kantrista en piittaa laisinkaan. Lehmät minulta vielä puuttuvat mutta ne ovat kyllä kauppalistalla ja nimetkin on valmiina. Myös pihviveitset on teroitettu.

M.A.Numminen ja Kake Singers ovat myös maistuneet. Kantrista ne eivät kyllä ymmärrä mitään. Mutta muuten kyllä jytää.

Neil Diamondin Jazz Singer. :o
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti BigRedBob
Ei siinä kyllä mitään salaista ole, mutta monen kaaliin ei mahdu, miksi raavas raskaan musiikin ystävä ja muusikko itsekin diggaa Nylon Beatia.

Niinpä,mulla vähän sama juttu.Eli Nylon Beat on se juttu.
Ja kuten aiemmin jo mainittiin,meikäläiseltäkin löytyy tätä Stock-Aitken-Waterman osastoa Kylie Minoguen muodossa..I should be so lucky....
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin kuulun Niken ja BigRedBobin kanssa samaan joukkoon ja diggaan Nylon Beatia, vaikka muuten tuleekin kuunneltua raskaampaa musiikkia.
Joskus synkässä nuoruudessa tuli kuunneltua jopa New kids on the blockia...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Metallimiehenä miehenä ei oikein kehtaa tunnustaa, mutta seuraavat laulu- ja soitinyhtyeet kolahtavat:
-I´Dees (näin ekan kerran firman bileissä runsas vuosi sitten ja rakastuin oitis sekä musisointiin että tyttöihin)
-TikTak (mä tahdon jotain muuta... jotain parempaa...)

TV-sarjoista:
-Passions (sen verran outoa kamaa, ja Sheridan Crane aaah...)
-Emmerdale (loistavaa brittidraa.. tai mitä sitten onkin)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kantria

Viestin lähetti Skoda
Kantrimusiikkia kuuntelevat eivät taida paljon meteliä itsestään pitää. Junttimusaa?

Minulta löytyy Willie Nelsonin Across The Borderline ja Johnny Cashin Murder. Myös Kristoffersson, Jennings, Raitt ja Highwaymen kelpaavat mainiosti. Uudemmasta popahtavasta kantrista en piittaa laisinkaan. Lehmät minulta vielä puuttuvat mutta ne ovat kyllä kauppalistalla ja nimetkin on valmiina. Myös pihviveitset on teroitettu.

Tämä kantriosasto ei ole meikäläiselle mikään salainen juttu; se on pikemminkin jokapäiväistä. Tässä joitakin nimiä: Kearen Kane, Mary-Chapin Carpenter, Tammy Rogers, Dale Watson, Chris Knight...jne.

Eikä mullakaan lehmiä pihalta löydy, mutta naapurissa on toki lihakarjaa! kantrivyö ja buutsit löytyy. Kovin paljon en perusta kantrirekvisiitasta; musiikki itsessään miellyttää. Juntti tai ei - country rules! :D
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Mickey
Kyllä se melkein mulla on tuon legendaarisen KARATE-PEKAN tulkitsema hempeä balladi Ressun älämee:stä.

Pekka on kyllä vapaan ilmaisun lähettiläs. On muuten laadukasta musiikkia eroottisiin hetkiin. Vaikka äitin kanssa.
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Spencer


Pekka on kyllä vapaan ilmaisun lähettiläs. On muuten laadukasta musiikkia eroottisiin hetkiin. Vaikka äitin kanssa.

Osuit asian ytimeen. Nahat ja pekka taas laulaan, eks jeh?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Mickey


Osuit asian ytimeen. Nahat ja pekka taas laulaan, eks jeh?


Sehän passaa. Raulikin odottelee jo lämpimänä. (?)
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Iskelmät

Mä saan hyvät kicsit kotimaisista iskelmistä olen saanut jo monta vuotta... eikä mitään tapani kansan r-a-k-a....ne on mun mittapuulla jo disco hittejä ollut monta vuotta... Vaan Yölintu, Anna Ericsson, Kirsi Ranto ja yms yms nuorekkaat iskelmät.. uusin "ihastus" on Anne Mattila

Eikä tää enää niin salainenkaan juttu ole. olen rohkesti illan istujaisissa kalja huuruissani laittanut jonkun Yölinnun soimaan eikä kukaan ole nauruun vielä kuollut vaa päin vastoin..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Frederik!

Viestin lähetti Hese
pakko se on jo hyväksyä...


Ei Reetu ole olenkaan huono valinta, sillä Reetu on Jumala! :)

Irwin on toinen ikisuosikki. Minun ikäisellenikin.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
jahas, mitäs sitä nyt löytyy....

hyi helevetti!!! Koneella on BCB:tä:eek: , mutta oikeasti toi Drowning on ihan kohtis biisi, varsinkin kun ite katon sitä täältä muusikon silmien läpitte (NOH!! ei tekosyitä!!!!!)

Hyllystä löytyy Fat Boy Slim, mutta sitä mä en oikeastaan muuten häpeä, mutta kun olen onnistuneesti markkinoinut itseni kaikenlaisen muun musiikin, kuin konehömpän ihannoijaksi, MUTTA hyvin tehty musiikki näyttää kolahtavan, oli se sitten konetta tai jotakin muuta...

Nii juu....Bomfunk MC's on eksynyt, sain sen kyllä ilmatteeks:rolleyes:

Ostelen kuitenkin pääasiassa sellaisia levyjä jotka menevät Nu Metallin tai Rap Coren kategoriaan. Red Hot Chili Peppers on helmi, kuten RATM, Guano Apes, Clawfinger tms...

Löytyy myös Cranberries, Deep Purple, THE WHO:N Live at Leeds(joka on mun mielestä yks parhaimmista live-levyistä!) Tom Petty & Heartbreakers oli ihan pakko hommata.

Sitten tietty näitä suomalaisia: Apulantaa, Tehosekoitin, Hanoi Rocks, Smack yms.


Koneella on sitten taas kaikenlaista helmee, mutta ehkä mää arvostelisin itteni sellasen musiikin kautta, jota olen ostanut...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Ei tässä mitään pahaa ole mutta tätä bändiä en luultavasti koskaan oo hehkuttanut mut Metallica! siltä kuuntelee kaikki biisit mitä se on tehny! Tai jos totta puhutaan niin oon hehkuttanut Whiskey in The jaria, kokeillaanpas jotain muuta... Aarne Tenkanen...eei...Rammstein...ehkä... no viddu... Pink Floyd ja The Doors
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, pääsi unohtumaan aikaisemmin... KISS on kovä bändi. Tulloo nuoruus mieleen, mutta en sitä ainakaan kirkossa kuuluttele.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Kuuntelen silloin tällöin Helloweenia. Varsinkin sitä Keeper I:sen slowaria. :(

Joskus myös kuuntelen jotain niitä suolaisia RnB-misuja, kun ne itkevät siinä levyllä. Chirstina Miliania yms. Kaikenlaisia ne videot saa ihmiset kuuntelemaan.

Niin, ja girlzillalle, Never grow old! Prinsessa Madeleinekin oli paljon hemaisevampi joskus 4 vuotta sitten! :p
 

Miguel

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti Janos
Mitäs jos onkin itse alaikäinen jonkin verran...
;)

Minäkin taidan tällä etuoikeudella päästä jonon kärkeen;) . Ja Chip, mitä sinä tähän puutut?! Joku voi tajuta sinun olevan täysi-ikäinen nainen ja hyökätä kimppuusi!:D Sanoinko minä tuon ääneen?

Mutta aiheeseen. Abba sun muut bändit ovat miellyttävää musaa, niiden väittäminen huonoiksi on valehtelua itselleen. Omalta koneelta löytyy vain vähän lauluja, mutta tyyliltään kaikenlaista musiikkia Zager&Evansista ja Bonnie Tylerista Rammsteiniin. Monipuolinen kuuntelu on hienoa, vinkiksi muillekin.
Simon&Garfunkel on loistava. Ultra Bra on hyvä. Siinä vain muutamia esimerkkejä.

Muutamista bändeistä olen kuitenkin itsekin vähemmän äänekäs julkisesti:
TikTak on hyvä.
BSB ja useimmat muutkin poikabändit ovat leppoisaa kuunneltavaa.
Klassinen musiikki on todella rauhoittavaa.

Eilen olin muuten The Rasmuksen konsertissa. Etukäteen en ollut kuullut montakaan biisiä, mutta ne harvat olivat ihan hyviä. Menin sinne vain mielenkiinnosta ja koska sain ilmaisliput. Mutta konsertti tekikin loistavan vaikutuksen! Piakkoin on kokoelmalevyn osto edessä. Oudolta kyllä tuntui konsertissa pikkutyttöjen joukossa, mutta mitäpä se haittaa.

Muutossa yritin piilotella 2unlimited- ja DanceZone- levyjä (ala-asteen peruja), ettei kukaan huomaisi minun omistavan niitä (vaikka eivät ne kauheita olekaan). Haluaako joku ostaa? Puhelinnumeroni on....:)
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Tää on paha, tää on vaikee...

Tuossa ylempänä on ollut jo muutamakin sellainen jonka diggaamista en edes julkisesti kehtaisi väittää kauhean noloksi toiminnaksi, mutta toki enemmistö sellaisia että parempi olla puhumatta ihan omalla nimellä moisia.

En nyt tiedä onko minulla mitään erityisiä salaisia suosikkeja. Enemmänkin ihan julkisia häpeitä, kuten Geri Halliwell joka on aivan uskomattoman seksikäs naisihminen, huh huh! Tutut ovat kantaneet aikoinaan kotiin naisen kuvia, kuvakirjoja, nappeja ja onpa postikorttejakin pudonnut laatikkoon. Joissakin on jopa aika vähän vaatetusta - tai ei lainkaan! Vielä kun kehtaisi jotenkin naisen julisteen kodin seinälle kohottaa...

Toinen julkisalaisuus on argentiinalainen tango ja erityisesti Astor Piazzolla. Aijaijai mitä musiikkia, aivan eri asia kuin kotimaisen tangon keskinkertainen "tunnelmointi". Tai no Olavi Virta ehkä... Astorin kanssa siinä sivussa soljuu myös tuo bossanova ja esmes Gilberto Gil tai Joabim. Tiedättehän, "Girl from Ipanema..."

Ai niin. Sitten on tällainen itkuvirsi kuin "On viulu vaiennut" by Konsta Jylhä? Voi jeesus miten masentavan surullinen meloodia, ihan kyynel kirposi silmäkulmaan kun vain ajatteleekin. Melkein yhtä paha kuin Noitalinna Huraan "Pikkuveli" joka on kanssa sellainen kipale että meitsi tipahtaa ihan kappaleiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös