Salainen suosikki?

  • 191 494
  • 1 070

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti mauri


Niin onkin. Janos on toisena. Minä olen kolmantena (jiiiihhhaaa!)! Repikää siitä! Ei tönitä siellä jonossa...!

Mitä te muka jonotatte? ;)
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Re: Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti Chip


Mitä te muka jonotatte? ;)

...no sitähän ne pojat jonottaa, että tuo ...15 muuttuu vähintään ...18!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kirka on kova jätkä... Pääsi rinnallein paiiiiiiinuuuu....!!!

Joskus ihan hävettää kun Eino Grön kuulostaa niin mahtavalta.. Täysi kuu.. hehe..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
*köh* no jos vielä ruvetaan oikein kaivamaan, niin kyllähän niitä löytyy..

Eli tyttöbändeistä Spice Girls ja All Saints. Spaissareiden debyyttilevy löytyy kokoelmastani ja se on oikeasti toimiva levy. Eikä hymiötä perään. Ja Geri oli mun suosikki sillon kun se oli vielä enemmän lihaisa ja punapää :p

All Saintsin debyytti jää huomattavasti Spaissareiden vastaavasta, mutta sekin on ihan ookoo. Tähän pitää jo laittaa hymiö :D

Modern Talking! Kyllä, Back For Good, legendaariset kasarihitit 90-luvun remixeissä (ups, teinix :D) ja pari uutta kappaletta. Tämäkin on hyvä levy. Oikeesti..

Näitähän löytyy liikaa, oho... :eek:

Suomi-iskelmästä Tauski ja T.T. Purontaka. Aikoinaan meen äippä osti sen levyt (tai toisen ostin minä lahjaksi sille) ja oon ominut ne levyt itselleni. Tauskin legendat "Ole sinä minun" ja "Koskaan et muuttua saa". Aah! T.T. Purontaalla (vaikea sana muuten taivutta) on "Sano" ja 80-luvun coveri "I Just Died Your Arms"-viisusta.

Joo eiköhän nämä nyt toistaiseksi riitä...
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä hävettävää muka tyttöbändeissä on? Spice Girlsin parilla ekalla albumilla oli loistavia popsävellyksiä ja esim. Nylon Beat (jota kukaan ei tosin ole täällä maininnutkaan) on tehnyt jo viisi oikein kivalta kuulostavaa levyä.

Ja kun nyt oikein tarkkaan rupesin miettimään, niin taitaa aika monissa muissa tyttöbändeissä olla jotain pikku vikaakin. :)

Niin juu, pidin muuten aikanaan Essi Wuorelan (?) "Oo me mennään naimisiin" -kappaleesta, mutta syykin selvisi, kun biisi paljastui All My Loving -plagiaatiksi. :)

Ja vielä: Arnold, kyllä Beibe Spice oli se ainoa oikea. :p
 

pykli

Jäsen
Abba, Mel C, Tiktak; joskin näistä ensimmäinen on kyllä varsin yleisesti hyväksytty. Myös Alanis Morissetten ensimmäistä levyä kuuntelin aivan sairaita määriä ja se onkin erinomainen. Mitäs hävettävää naisartisteissa muuten on, saa kai niistä pitää ... ja Maija Vilkkumaa kans siihen listan jatkoks joo.

Ni ja kaikki ei älyä sitä että Satumaasta nimenomaan Reijo Taipaleen esittämänä pitääkin pitää. Siitä voitaisiin jopa tehdä kansallislaulu. Oikeasti.

Lisäksi ohimennen keskustelun ulkopuolelta voin todeta että en o botti (enkä Antsa).

--- pykli
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
pykli, ja suako pitäis vielä uskoa? Ainakin IRCin puolella äijältä tulee vaan !ff -läppää :)

"uuuhhhhhhhh...."
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Mitäs ihmettä?!? Miten kukaan VOI HÄVETÄ, jos kuuntelee esim. Morissettea tai Abbaa? Eikä nuo Vilkkumaat, Nylon Beatit, Tiktakit jne. aivan mahdottomia ole. Itse en voi nimetä oikeastaan mitään sellaista bändiä, jonka kuunteleminen vaikuttaisi sanottavasti nk. "maineeseen" - musiikkiharrastuksen takia sitä soittaa/kuuntelee vaikka lastenlauluja, jos niistä jotain löytää...

Pykli: "Lisäksi ohimennen keskustelun ulkopuolelta voin todeta että en o botti (enkä Antsa)."

No oletkos sitten Antsan kissa? :-) Vai mikä se nyt oli...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän nuo nyt vielä mitään...

Minä diggaan ihan älyttömästi Jaakko Teppoa. Hänen riipaiseva juntti-huumorinsa uppoaa minuun kuin kuuma naskali voimariiniin. Enkä älyä edes hävetä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No pistetään jotain

Eli ei tää nyt ole ollut varsinaisesti mikään salaisuus, mutta olen ollut jo Naikkareiden alkuajoista asti niiden fani, omistan mm kaikki heidän levyt ja olen nähnyt neitokaiset jokuseen kertaan livenä, ensimmäinen kerta oli armeija aikoina kun tämä tehokaksikko tuli alokasaikana esiintyyn meille Parolannummelle. Nykyisinhän tuo Nylon Beatin kuunteleminen ei ole mitenkään ihmeellistä eikä se vähennä ns. katu-uskottavuutta, mutta silloin alkuaikoina tuo leimattiin varsin vahvasti vain pikkutyttöjen musiikiksi.

Toinen vastaava on Spice Girls, jonka ensimmäisen levyn omistan itsekin. Ja kun tämä poppoo taitaa olla hajonnut niin ex-spaissareista Mel C ja Geri biiseineen iskee edelleen. Gerin ja Mel C:n levyjä en siltikään omista.

Olen pitänyt myöskin Kylie Minoquesta silloin alkuaikoina, "I should be so lucky" ja "Locomotion" yms Kylien vanhat biisit saavat yhä mukavia fiilareita pintaan. Ja nykyisinkin pidän myös Kylien musiikista, en pelkästään tuon tasku-Venuksen ulkonäöstä. Kylien levyistä mulla on Greatest Hits kokoelma (juuri näitä vanhoja hittibiisejä) ja sitten nämä molemmat uudet albumit, sekä helmenä tuo Nick Caven kanssa tehty sinkku "Where the wild roses grow".

Ja kun kerran aloitettiin niin tunnustetaan että olen myöskin Britney Spears-fani ja levyhyllystäni löytyy myös kaikki Britneyn levyt.

Ja viimeisimpänä mutta ei ehkä vähäisimpänä tunnustuksena täällä rock-henkisissä jääkiekkopiireissä kerrottakoon että tuo Euro-Dance musa (a'la E-Type, Aqua, Alice Deejay, jne, jne, jne) on kuulunut suosikkieni joukkoon jo 2 Unlimitedin alkuajoista asti.

Kaiken kaikkiaan olen varsin kaikki ruokainen tuon musiikin suhteen, ja lähtökohdallisesti vain lähes kaikki hiphop, rap, R&B ja Jazz musa saa karvat pystyyn.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pet Shop Boys ja Bananarama ovat salaisia paheitani. Tosin nykyään niiden diggaaminen on melkeinpä hyväksyttyä. Niinhän siinä aina käy kun aika kuluu. Enempi nykyisistä artisteista ehkä Jonna Tervomaa.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti werther
Pet Shop Boys ja Bananarama ovat salaisia paheitani. Tosin nykyään niiden diggaaminen on melkeinpä hyväksyttyä. Niinhän siinä aina käy kun aika kuluu. Enempi nykyisistä artisteista ehkä Jonna Tervomaa.

Ryhdistäydy hyvä ihminen!!!

Pet Shop Boysin diggaamisessa ei todellakaan ole mitään vikaa. PSB on maailmankaikkeuden viiden parhaan bändin joukossa omalla listallani, sellaisella johon kuuluu Nirvana, the Clash, Crowded House ja ehkäpä Weezer.
Vaikka PSB on monesti vaihtanut tyyliään, se harvoin on vajonnut tuuliviiriksi tai trendien seuraajaksi. Ehkä Very-albumilla tuota oli havaittavissa, hieman europoppiin kallistunut levy oli kuitenkin sarjassaan loistava, ja pinnan alta pyrki esiin PSB:n peri-brittiläinen hienostunut soundi.
PSB:n biisesitä It´s a sin on ylvään holvimusiikin ylittämätön klassikko (MoonTV:n videoraatikin osui oikeaan) ja Behaviour-levy on millä mitta-asteikolla tahansa mestariteos, harmoninen, hienostunut, melankolinen ja oivaltava taidepoplevy.
Pet Shop Boys pystyi hieman takeltelevan Bilingual-levyn jälkeen tekemään mainion Nightlifen, joka ei päästä kuulijaansa helpolla mutta toisaalta palkitsee fanin avautuessaan koko uljaudessaan. Lähes viisikymppiset popparit Neil Tennant ja Chris Lowe ovat hyvässä vedossa.
Kuunnelkaa Pet Shop Boysia.

Oli IHAN pakko!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Salainen suosikki... koska nyt olen kerännyt ikää ihan riittävästi ja teinihömpän pitäisi jo riittää, niin myönnän, että olin Bomfunk Mc:n konsertissa ja omistan levynkin. The Rasmus toimii kans ihan hyvin ja samoin Linkin Park...

Nim. Vakavasti otettava aikuinen
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Niin, näistähän ei sitten kiusata eikä jälkikäteen muistutella, eihän?

Asia vaan on niin, että Barry Whiten laulanta kuulostaa mielestäni aika hienolta. Kappaleiden siirappisuus jollain tavalla vaan parantaa asiaa. Ja pahinta tässä tietty on se, että BW-faniuteni alkoi siitä yhdestä televisiosarjasta... :o

Robbie Williams on luonut itselleen melkoisen uskottavan pop-uran, ja pidän hänen kappaleistaan. Alkuun poikabänditausta häiritsi, mutta kyllä se pentele tekee vaan sen verran tasokasta poppia että ei siitä voi olla pitämättä.

Sitten on kappaleita, joista vaan tulee hyvä fiilis. Sellaisia ovat mm. lukuisat Hausmyllyn biisit, muutama Matin & Tepon (ei tänne kirjoittavan nimimerkin) rallatus sekä poikabändi Westlifen If I let you go...

Sinne se uskottavuus sitten meni. Menköön.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: No pistetään jotain

Viestin lähetti flintstone
Ja viimeisimpänä mutta ei ehkä vähäisimpänä tunnustuksena täällä rock-henkisissä jääkiekkopiireissä kerrottakoon että tuo Euro-Dance musa (a'la E-Type, Aqua, Alice Deejay, jne, jne, jne) on kuulunut suosikkieni joukkoon jo 2 Unlimitedin alkuajoista asti.



No, minä olen sen verran nuori, että teininä minun lempimusiikkia oli eurodance, joten sitäkin löytyy vino pino. Juuri E-Typeä ja muita. Enkä häpeä yhtään.

Joku mainitsikin Robbie Williamsin. Todellakin soolona Robbiella on monta loistavaa pop-viisua. Yksi levy löytyy sitäkin.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15

Ja se todellinen salainen suosikki, josta en usein kenellekään puhu...No, kai sen voin kertoa, ainoa joka minut täältä henkilökohtaisesti tuntee on Sparrow.

Suomalainen kansanmusiikki. Kaustisten viulupelimannien musiikki. Kuuntelen sitä faijani kanssa autossa. Rakastan tuota musiikkia ihan jumalattomasti.

Hey, et sä tuollaista mulle ole ennen kertonut? Että minäkö tunnen sut? Ei ei, tunnenhan minä. ;)

Anyway, omia salaisempia suosikkejani ovat edelleenkin muutamat Mattieskon biisit. Pienenä poikana kuuntelin isän kanssa autossa kyseisen äijän "Rekkamies" ja "Huomenta Suomi"-biisejä aivan into piukassa. Olin muutenkin pienenä aivan hulluja kuorma-autoihin ja rekkoihin. Sitten nuo kappaleet hukkuivatkin vuosiksi unholaan, kunnes viime kesän työ palautti ne taas mieleen. Voi sitä ihanuutta, kun viiden aikaan kesäaamuna sai jäteautossa kuunnella "Rekkamies":stä. Ahh. :D

Ja tavallaan, tuossa hommassa toteutui sen aikoinaan-niin-nuoren Sparrow:n haave: kuorma-autolla ajamista Mattieskon soidessa.

Mattieskon lisäksi ilmoitan myös Girlzillan suosikikseni, mutta se tuskin on "salaisuus" ;)
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Salainen paheeni on Destiny's Child ja Jewel. DC:n R&B jostain syystä vain kolahtaa, mutta varsinkin Jewelin live-esiintymiset ovat suorastaan loistavaa kuunneltavaa. Olen muutenkin aina ollut heikkona tyttöihin jotka osaavat laulaa ja soittaa kitaraa...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mc Nikke T

Niin, itse olen peräti orgastisessa tilassa aina kun kuulen MC Nikke T:tä. ;)

Mitä muuten tapahtui MC Nikke T:lle?

Täältä tähän
 

Rocco

Jäsen
Mulla on kirjahyllyssä Army of Lovers -CD... sitä tosin en ole kuunnellut ostokerran jälkeen mutta siellä se on...
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Julkisesti uskallan kuunnella mm. Klamydiaa, Turo´s Hevi Geetä, Vilperin perikuntaa, Jaakko Teppoa ynnä muuta täydellistä amismusiikkia. Kuuntelen joskus myös iskelmää, mm. Martti Innanen, Esa Pakarinen, M.A. Numminen ja Erkki Liikanen.

Enemmän kyllä häpeäisin, jos kuuntelisin jotain Nylon Beatia, Darudea, Nightwishiä, Stratovariusta tai E-Typea. Ja vielä enemmän, jos Hansonia, Backstreet Boysia tai Robbie Williamsia. Ja kaikkein eniten, jos kuuntelisin Fintelligenssiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Mc Nikke T

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen peräti orgastisessa tilassa aina kun kuulen MC Nikke T:tä. ;)

Mitä muuten tapahtui MC Nikke T:lle?

Täältä tähän



MC Nikke T vaikuttaa nykyään nimellä Chydenius Ritarikunta-nimisessä suomirappiyhtyeessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös