No pistetään jotain
Eli ei tää nyt ole ollut varsinaisesti mikään salaisuus, mutta olen ollut jo Naikkareiden alkuajoista asti niiden fani, omistan mm kaikki heidän levyt ja olen nähnyt neitokaiset jokuseen kertaan livenä, ensimmäinen kerta oli armeija aikoina kun tämä tehokaksikko tuli alokasaikana esiintyyn meille Parolannummelle. Nykyisinhän tuo Nylon Beatin kuunteleminen ei ole mitenkään ihmeellistä eikä se vähennä ns. katu-uskottavuutta, mutta silloin alkuaikoina tuo leimattiin varsin vahvasti vain pikkutyttöjen musiikiksi.
Toinen vastaava on Spice Girls, jonka ensimmäisen levyn omistan itsekin. Ja kun tämä poppoo taitaa olla hajonnut niin ex-spaissareista Mel C ja Geri biiseineen iskee edelleen. Gerin ja Mel C:n levyjä en siltikään omista.
Olen pitänyt myöskin Kylie Minoquesta silloin alkuaikoina, "I should be so lucky" ja "Locomotion" yms Kylien vanhat biisit saavat yhä mukavia fiilareita pintaan. Ja nykyisinkin pidän myös Kylien musiikista, en pelkästään tuon tasku-Venuksen ulkonäöstä. Kylien levyistä mulla on Greatest Hits kokoelma (juuri näitä vanhoja hittibiisejä) ja sitten nämä molemmat uudet albumit, sekä helmenä tuo Nick Caven kanssa tehty sinkku "Where the wild roses grow".
Ja kun kerran aloitettiin niin tunnustetaan että olen myöskin Britney Spears-fani ja levyhyllystäni löytyy myös kaikki Britneyn levyt.
Ja viimeisimpänä mutta ei ehkä vähäisimpänä tunnustuksena täällä rock-henkisissä jääkiekkopiireissä kerrottakoon että tuo Euro-Dance musa (a'la E-Type, Aqua, Alice Deejay, jne, jne, jne) on kuulunut suosikkieni joukkoon jo 2 Unlimitedin alkuajoista asti.
Kaiken kaikkiaan olen varsin kaikki ruokainen tuon musiikin suhteen, ja lähtökohdallisesti vain lähes kaikki hiphop, rap, R&B ja Jazz musa saa karvat pystyyn.