Jostain syystä SaiPa Shopia halutaan pitää verkossa omana linnakkeena josta ei pyritä myymään mitään vaan ostopolkuna toimii usein enemmänkin eksyminen shopiin. Tuottaako kivijalkaliike niin hyvin ettei tarvitse tehdä toimenpiteitä verkossa? Itse vierailen satunnaisesti ja useamman kuin kerran olen törmännyt tilanteeseen että ai, shopiin on tullut tällainenkin tuote? Ei ole nähty vain tarpeelliseksi kertoa siitä mistään. Joskus on satunnaisesti nostoja SaiPan Instagramin puolella ja toki shopilla on siellä oma tilikin olemassa mutta seuraajia vain 497.
SaiPan verkkosivujen etusivulla on pitkän skrollauksen takana nostettu yksi tuote mutta minulla on vahva tuntuma että tuo tuote ei ole tällä hetkellä kysytyin tuote joka kerää eniten klikkauksia shopin puolelle (liitetiedosto).
Vaihtuvia tuotteita paremmalle paikalle etusivulla ja uutuudet nostona vaikka viikkoinfoon. Nämä pienemmätkin purot täytyy ottaa hanskaan kun rahat ovat tiukassa. Tuotteiden suunnittelu, houkuttelevuus ja tyylikkyys on sitten ihan oma aiheensa ja siinäkin on petrattavaa paljon.
SaiPan verkkosivujen etusivulla on pitkän skrollauksen takana nostettu yksi tuote mutta minulla on vahva tuntuma että tuo tuote ei ole tällä hetkellä kysytyin tuote joka kerää eniten klikkauksia shopin puolelle (liitetiedosto).
Vaihtuvia tuotteita paremmalle paikalle etusivulla ja uutuudet nostona vaikka viikkoinfoon. Nämä pienemmätkin purot täytyy ottaa hanskaan kun rahat ovat tiukassa. Tuotteiden suunnittelu, houkuttelevuus ja tyylikkyys on sitten ihan oma aiheensa ja siinäkin on petrattavaa paljon.