Nyt pitää antaa vähän risuja tästä markkinointipuolesta. Eilen oli perhepäivä jäähallilla, oltiin siellä koko perheen voimin ja lapset tykkäsi samoin kuin vanhemmatkin ja väkeä tuntui olevan paikalla paljon. Mutta, tätä tilaisuutta olisi kyllä mielestäni voinut markkinoida huomattavasti enemmän samoin kuin nyt ei ole minkään valtakunnan julkaisua ollut ei instassa eikä esim naamakirjan puolella, eikä verkkosivuillekaan ole tullut mitään uutista tilaisuudesta.
Tässä olisi kyllä markkinointi/some-puolelle paljon skarpattavaa. Tilaisuus oli mielestäni erittäin mukava ja tuolla tavalla niitä uusia pikkufanejakin syntyy, meilläkin lapset heilutteli kotimatkalla autossa hallilta ostettua SaiPa-lippua ja hoilasi SaiPa SaiPa tää on SaiPa...Tuokin tilaisuus kertoo kuitenkin sen, että vaikka peli onkin nyt ollut kuraa, niin SaiPa kuitenkin liikuttaa väkeä ja kiinnostaa, mutta se miten SaiPaa tuoda eri medioissa esiin on kyllä parantamisen varaa. Sen verran ikävää uutisointia ollut viime aikoina, että luulisi että tälläisiä positiivisia tilaisuuksia vähän enemmän tuotaisiin esiin myös SaiPan markkinoinnin toimesta