Täytyypä kokeilla. Ei siinä mitään jos kritisoitavaa löytyy ja niin pitääkin löytyä mutta kyseiseltä nimimerkiltä ei löydy kuin negatiivista sanomaa.Samasta syystä ollut mulla ignore puolisen vuotta. En ole menettänyt mitään. Suosittelen.
Täytyypä kokeilla. Ei siinä mitään jos kritisoitavaa löytyy ja niin pitääkin löytyä mutta kyseiseltä nimimerkiltä ei löydy kuin negatiivista sanomaa.Samasta syystä ollut mulla ignore puolisen vuotta. En ole menettänyt mitään. Suosittelen.
Varsinkin noi hiukset. Tukkajumalia on muissakin menestyvissä joukkueissa.Kiva, että Petmannikin on taas vähän harjoitellut maalintekoa. Kai tämä kiekkoilijaksi opiskelu on vaiheittaista ja kaikki opintoviikot pitää vaan suorittaa tietyssä järjestyksessä. En ole aishokilogi, mutta voin vilkaista: Ottelukooste | SaiPa - KooKoo 12.3.2022 | Liiga Ajassa 2:18 on esimerkki, miten opiskelut on tehty huolella ja tentistä otetaan A+papukaija. Tuo potku, liuku, suunnanmuutos, stickhandling, hiukset, ketteryys... Näillä spexeillä tehdään ensi kaudellakin 20 maalia ja syötetään tuplat. Menestys on kohtalonsa.
Sen saat toki tehdä halutessasi. Itse en ole sille linjalle lähtenyt, mahtuuhan tänne kommentteja. Tosin eiliset purkauksesi kannattaisi esittää hieman toisella tavalla, nyt oli vähän ala-alarvoista.Täytyypä kokeilla. Ei siinä mitään jos kritisoitavaa löytyy ja niin pitääkin löytyä mutta kyseiseltä nimimerkiltä ei löydy kuin negatiivista sanomaa.
Olen sen verran samaa mieltä ettei tonne kannattas mennä edes pelaamaan jos tulos on tuo. 2010 luvun alussa oli hieno joku sääliplayoffi voitto. Pekka Virralle annan edelleen aikaa, mutta aika ihmeellinen kausi kun menee ihan vituiksi silti jauhetaan jotain projekti.Eka erä tänään aivan selviytymistä. Erän lopussa ehkä vähän otetta, mutta kokonaisuutena heikkoa.
Ei näytä tuo pelin rakentaminen onnistuvan tippaakaan kaverin alueella. Nyt mennään vain yksilösuorituksilla tai nopealla kahden syötön pelillä aivan maalille saakka survomaan. Onko tämä taktiikka vai seuraus jostain? En tiedä, mutta tämä ei sitä Virran kiekkoa kyllä ole.
Nykymuotoiseen Mestikseen ei ole mitään järkeä mennä, mutta jos jollain kaudella tulee linjaus että runkosarjan jälkeen vain TOP12 jatkaa Liigassa ja loput Mestikseen eikä SaiPa mahdu tuohon TOP12 niin olen valmis hyväksymään asian.Oisko se mestis niin paha? Onko Liigassa pakko pelata? Ainakin itse kattosin jopa innokkaammin jos seura ois Mestis.
Sanakirja antaa sanasta (huom, ei projekti) prosessi tietoa, että tarkoittaa tapahtumasarjaa, kehityskulkua. Yleensä ne alkavat pohjalta ja parantuvat ajan edetessä. Eli voi myös alkuun 'mennä vituiksi'.Olen sen verran samaa mieltä ettei tonne kannattas mennä edes pelaamaan jos tulos on tuo. 2010 luvun alussa oli hieno joku sääliplayoffi voitto. Pekka Virralle annan edelleen aikaa, mutta aika ihmeellinen kausi kun menee ihan vituiksi silti jauhetaan jotain projekti.
Oisko se mestis niin paha? Onko Liigassa pakko pelata? Ainakin itse kattosin jopa innokkaammin jos seura ois Mestis.
Olen sen verran samaa mieltä ettei tonne kannattas mennä edes pelaamaan jos tulos on tuo. 2010 luvun alussa oli hieno joku sääliplayoffi voitto. Pekka Virralle annan edelleen aikaa, mutta aika ihmeellinen kausi kun menee ihan vituiksi silti jauhetaan jotain projekti.
Viittaan siihen että SaiPa on ainoa seura joka ei ole mitään saanu aikaseksi. Se on noloa vaikka asia puhtaammaksi kirjottais. Mestiksessssä-.Noi rahat tippuu, mutta ainakin kiva ois kattoa joukkuetta joka taistelee voitosta. Pekalle annan aikaa mut on tämän kauden tulos sellanen että miksi yhdenkään katsojan pitäs lippu ostaa?Jos tulos on mikä? Viittaatko KooKoon 0-1 -johtoon 1. erän lopussa vai ottelun lopputulokseen?
Liigassa on 15 joukkuetta, ja joka saatanan kaudella 5 joukkuetta jää pudostuspeliviivan alapuolelle. Miksi kenenkään kannattaisi ostaa sijoille 11-15 jäävän joukkueen otteluihin lippuja?Viittaan siihen että SaiPa on ainoa seura joka ei ole mitään saanu aikaseksi. Se on noloa vaikka asia puhtaammaksi kirjottais. Mestiksessssä-.Noi rahat tippuu, mutta ainakin kiva ois kattoa joukkuetta joka taistelee voitosta. Pekalle annan aikaa mut on tämän kauden tulos sellanen että miksi yhdenkään katsojan pitäs lippu ostaa?
En voi puhua muiden puolesta, mutta itse en ainakaan tee päätöstä peliin menemisestä sen perusteella että mitä sarjataulukko näyttää tai miten viimeiset 5-10 peliä joukkue on suorittanut. En ole tehnyt sitä aiemminkaan, mutta viimeistään pandemia avasi omat silmäni sen suhteen että mikään asia ei ole itsestään selvää ja itselle ainakin SaiPa on sen verran tärkeä asia että kannan mielelläni omalta osaltani euroja heidän kassaan että seuran talous olisi jatkon kannalta parempi.Pekalle annan aikaa mut on tämän kauden tulos sellanen että miksi yhdenkään katsojan pitäs lippu ostaa?
Nyt olet ytimessä ja tässä törmätään suljetun Liigan ongelmaan ja runkosarjan lopun merkityksettömiin peleihin. SaiPa, Ässät ja JYP olivat jo joulukuussa käytännössä menettäneet paikan pudotuspeleissä, jolloin niiltä loppuivat kaikki panostukset tähän kauteen. Tästä on seurauksena se, että kun katsotaan 20 viimeisen pelin kuntopuntaria, niin sen bottom 3 on yllätys yllätys nämä samat kolme joukkuetta. Kun katsoo esimerkiksi SaiPaa, niin joukkueen viimeisen 20 pelin pistekeskiarvo on 0,8 pistettä/peli! (Siis paljon huonompi kuin koko kauden keskiarvo). On todellakin ihan aiheellista kysyä kannattaako tällaisten joukkueiden peleihin maksaa lippuja.Liigassa on 15 joukkuetta, ja joka saatanan kaudella 5 joukkuetta jää pudostuspeliviivan alapuolelle. Miksi kenenkään kannattaisi ostaa sijoille 11-15 jäävän joukkueen otteluihin lippuja?
Viittaan siihen että SaiPa on ainoa seura joka ei ole mitään saanu aikaseksi. Se on noloa vaikka asia puhtaammaksi kirjottais. Mestiksessssä-.Noi rahat tippuu, mutta ainakin kiva ois kattoa joukkuetta joka taistelee voitosta. Pekalle annan aikaa mut on tämän kauden tulos sellanen että miksi yhdenkään katsojan pitäs lippu ostaa?
On todellakin ihan aiheellista kysyä kannattaako tällaisten joukkueiden peleihin maksaa lippuja.
Minulla ei ole kiveen hakattua mielipidettä Liigan sulkemisen tai avoimuuden suhteen. Jos joskus päätettäisiin että Liigan viimeinen karsii Mestis-voittajan kanssa, niin se olisi minun puolestani ok. Nykyinen suljettu sarja mahdollistaa Liigassa (vähän NHL:n tyyliin) useamman kauden kestävän suunnitelmallisen uudelleenrakennusprojektin toteuttamisen ilman putoamisriskiä, ja sekin sopii minulle.Nyt olet ytimessä ja tässä törmätään suljetun Liigan ongelmaan ja runkosarjan lopun merkityksettömiin peleihin...
Huttula on viime peleissä parantanut paljon ja jollain tavalla tuntuu että sieltä on jäämässä pian pois se ratkaiseva 0,5sek miettimisaika ja pelitapatyyppiset ratkaisut alkavat tulemaan pikkuhiljaa enemmän selkäytimestä. Samalla kun tuo miettiminen alkaa jäämään vähemmälle niin se näkyy väistämättä myös rohkeampana pelaamisena jossa on mahdollisuus käyttää nopeutta ja luistelua paremmin hyödyksi.Lisäksi uskon, että Huttula tulee parantamaan paljon jos vain saa jatkaa ensi kaudella.