Hienoa jos SaiPa tekee pitkäjänteisen projektin, jonka päätteeksi tulee sitten todennäköisesti se suuri menestys keväällä 2024. Kysyisin silti vain sen, että miksi kenenkään satunnaiskatsojan pitäisi olla tässä hetkessä kovinkaan kiinnostunut SaiPasta? Kun kaikki tähtää vain siihen maagiseen kevääseen 2024, niin mitä väliä sillä on, mitä nyt tai ensi kaudella tapahtuu? Ymmärrän, että HC-fanit totta kai jaksavat syttyä jo siihenkin, kun nuorista junioreista koostuva porukka treenaa tuon suomalaisen jääkiekon kaikkien aikojen suurimman mastermindin pelikirjaa, joka on ilmeisen vaikea oppia. Mutta miksi jonkun peruskatsojan pitäisi tuntea suurempaa kiimaa, kun varsinaisesti menestystä ei vielä edes tavoitella, mutta toisaalta sarjastakaan ei voi pudota? Jos lippu peliin maksaa jonkun 15 euroa, se on aika paljon sen katselemisesta, kun joukkue vain harjoittelee Virran kiekkoa. Itse olen lipunut sille tasolle, että hyvä jos jaksaa pelien tulokset katsoa, mutta toki hienoa, jos mahdollisimman moni jaksaa seurata aktiivisesti kun projektia kehitetään. Itse taidan kuitenkin olla tässä kohtaa törkeä ihminen ja tulla mukaan sitten vasta 2023 gloryhunterina, niin pääsee fiilistelemään sitten mitalia keväällä 2024. Niin paljon kaikkea muutakin vapaa-ajan tarjontaa, niin pitää priorisoida.