Kolme tehtyä maalia oli ihan kiva. Tosin siihen kusi niin tulosveto, kuin monari. Mutta menköön posiksi silti.
Otetaan nyt sitten huumorilla tämä mitä kirjoitan jookos, mutta edellinen viestisi "päivän positiivinen" ketjussa on 13.1.2022. Eli aika tarkalleen kahden kuukauden takaa. Ja noh, onhan tuo positiivinen viesti, kai.
Vedä sinä se päähäsi ja painu hemmettiin. Ja samat sanat tykkääjille, jos oikeasti olette sitä mieltä, että tällaisessa kommentissa on aihetta tykkäykseen?? Huhhuh...tuo on aivan paskapuhetta, että joka kommentti on negaa, ehkä luetun ymmärtämisessä on ongelmia?
Ja totta helvetissä tän kauden touhuista on enemmän negaa sanottavana, kuin posia. Oletko sitä mieltä, että hienosti menee ja on mennyt?? Kyllä kritiikkiä saa antaa, kun on aihetta. Posia, jos on aihetta. Ja kaikkea siltä väliltä. Sana on vapaa. Silti se on aina ollut SaiPa ja on jatkossakin.
Ymmärrän ihan täysin mitä tarkoitat. Kävin myös lueskelemassa aikaisempia viestejäsi ja en minä ihan hirveästi posia sieltä löytänyt. Mutta ei siinä mitään, en minä ole ketää kieltämään mitä tänne kirjoittelee.
Enemmänkin on ehkä kyse tuosta sinun vähän "spämmäämisen" tyylisestä kirjoittelusta. Täällä moni haluaisi keskustella ihan pitkiäkin keskusteluja asiallisesti. Sinne väliin kun joku käy aina kirjoittelemassa yhdellä lausellaa, että "on tämä aina tätä samaa SaiPan kanssa". Niin ei se tuo mitään uutta keskusteluun.
Kritiikin antaminen parhaalla mahdollisella tavalla, ei välttämättä toimi niin että kirjoitetaan kymmenen viestiä putkeen kuinka kuraa kaikki on mutta mitään ehdotuksia paremmasta ei ole. Ymmärrän, että vitutusketju täyttää vaikka mistä viesteistä pelien jälkeen mutta pitää pystya myös suhteuttamaan nämä nykyiset pelit siihen, millä joukkueella tuolla nyt pelaillaan.
Ja minä en missään nimessä tarkoita, että sinun tarvitsee muuttaa omaa kirjoitteluasi pätkän vertaa. Päin vastoin, senkun jatkat vaan. Ei se minua niin häiritse. Mutta kun tunnuit ottavan niin henkilökohtaisesti tuon
@Torsti56 viestin ja siihen tulleet tykkäykset niin ajattelin että yritän sinulle selventää mistä se mahdollisesti johtuu.
Ja tämä viesti ei nyt tosiaankaan kuulusi tähän ketjuun ja varmaan tästä joku pelikieltokin mahdollisesti napsahtaa, mutta eipä tuo haittaa. Jatketaan kesämmällä kun alkaa taas ensi kauden joukkue muodostua. Sitten voi taas unelmoida vaikka mistä.
Loppujenlopuksi tää on vaan jääkiekkoa.
Maailma vetää tällä hetkellä sellaista kärrynpyörää, että SaiPan huono kausi ei ainakaan minua enää niin hetkautakkaan.