SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 441 997
  • 9 802

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Etelä-Saimaan toimittaja sivalsi täysin ansaitusti sellaisten fanien suuntaan (kuten minä), miten Terosta tuli kahdessa viikossa hylkiöstä nero. Tosin en minä häntä ole neroksi kutsunut, mutta se oli kuitenkin hyvä kuitti. Sitä paitsi mistä minä tiedän kuka on nero ja kuka ei, Jukka Jalonen ehkä. No Mozart oli varmuudella. Tero kestää kyllä kuumuuden kun keittiössä kerran työskentelee, samoin pelaajat. Sitä paitsi Zaborsky muistaakseni totesi joskus ennen kauden alkua tai juuri kauden alussa, että hän on 100% varma että SaiPa pelaa pudotuspeleissä. Eikö ole tärkeintä, että pelaajat, valmentajat ja muu organisaatio uskovat itseensä? Mm. Pekka Saravo arvioi tässä muutama viikko sitten, että tokihan SaiPa voi pelata pudotuspeleissä mutta hän ei taida siihen uskoa. SaiPan pelaajat ja Tertsi ovat varmasti asiasta hyvinkin erimielisiä verrattuna Pexi Saravon ennustukseen. Toki kauteen tulee mahtumaan vielä isoja haasteita, kenties haasteet on kuitenkin tehty voitettaviksi. Aikahan senkin meille tulee näyttämään.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Tero on ansainnut nyt työrauhan, katsotaan missä ollaan sitten maaliskuussa. Aiemmillakin kausilla ollaan joulun lähestyessä käyty ylemmän pudotuspeliviivan päällä mutta aloitettu sääleissä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vaikka nyt lentomatka on lyhyt ja ketju väärä, niin onhan tässä pelissä aivan eri meno kuin vaikkapa viime kaudella. Viime kausi jatkui vieläkin alavireisempänä alkukaudella, mutta menon muututtua peliä ei ole tarvinnut kenenkään tosiaan haukkua väärin / tuurilla / limaisella träpillä / eiollutkaunistamuttakaikkilasketaan voitetuksi.

Muistelen (ehkä) Perssonin sanoneen jossain haastattelussa, ehkä ennen kauden alkua, että odottelee pelin olevan uomissa parinkymmenen pelin jälkeen. Sitä ja uusia vahvistuksia odotellessa!
 

ahal

Jäsen
Etelä-Saimaan toimittaja sivalsi täysin ansaitusti sellaisten fanien suuntaan (kuten minä), miten Terosta tuli kahdessa viikossa hylkiöstä nero. Tosin en minä häntä ole neroksi kutsunut, mutta se oli kuitenkin hyvä kuitti.... Aikahan senkin meille tulee näyttämään.
En minäkään ole havainnut merkittävää takinkääntöä asian suhteen. Joku on voinut ohimennen tokaista jotain neroudesta, leikillä tai ilman, mutta ei siihen kannata takertua. Vaikka sanotaan, että nerouden ja hulluuden raja on häilyvä, kuten veteen piirretty viiva. Onhan toki upeaa, että peli on saatu uomiinsa ja valmentajat palkkion tekemästään duunista. Sitähän tässä on lähinnä odotettu kuin kuuta nousevaa. No kuu on vihdoin noussut ja valaisee sen minkä pystyy. Fanien yksi tehtävä on vahtia, että seura ja joukkue tekevät parhaansa menestyksen eteen, ollaan täpöillä mukana eikä peesaamassa tai pellailemassa. Ammattilaisia kun ovat. Heittelyyn sopivat lumipallot ovat pakkasessa odottamassa, jos havaitaan lusmuilua.
 

redpecka

Jäsen
On se nyt helvetti jos ei saa sen Lukko-matsin nöyryytyksen jälkeen kritisoida akuuttia tilannetta ja missä-mennään-moodia. Teron näytöt ei vieläkään ole sellaiset, että itse (vaikken ole häntä edes juuri haukkunut ja päin vastoin toitottanut "reilua mahdollisuutta") voisin vaikka epävireyden keskellä turvautua lauseeseen että onneks meillä on sentään Tero. Kyllä se nyt ihan oikeasti saa osoittaa olevansa hehkutuksen arvoinen ja tällä hetkellä näyttää erittäin hyvältä, mutta edes jonkinlaiseksi stabiiliksi selkärangaksi on pitkä matka.

Vituttaa nää jälkiviisaat, vaikka itsekin sellainen olen.
 
Kärpistä on lähtökuopissa ainakin hyökkääjiä. En tiedä ketä, mutta arvaisin olevan akselilta Humaloja-Anttila-Hermonen-Lindsten.

En niin oo seurannu teidän tarvetta, mutta ainakin Hermonen voisi olla potentiaalinen hyökkääjä
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kärpistä on lähtökuopissa ainakin hyökkääjiä. En tiedä ketä, mutta arvaisin olevan akselilta Humaloja-Anttila-Hermonen-Lindsten.

En niin oo seurannu teidän tarvetta, mutta ainakin Hermonen voisi olla potentiaalinen hyökkääjä
Njääääääh... Kyllä mielestäni nyt täytyy satsata laatuun seuraavissa hankinnoissa.
 

Barney

Jäsen
Njääääääh... Kyllä mielestäni nyt täytyy satsata laatuun seuraavissa hankinnoissa.
Onhan Lindsten nyt ainakin SaiPan tasolle laatua. Melko rutinoitunut 30 pisteen mies ja isossa roolissa sekä oikeassa ympäristössä voisi ihan hyvin tehdä +40 pistettä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viimeksi muokattu:

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Maistuisiko tämmöinen pakki?


Kaveri kuuli Korkeasaaren paviaanilaumaa seuratessaan saman huhun. Tosin muut paviaanit hakkasivat kyseisen paviaanin välittömästi ennenkuin lisätietoa ehti tulla... Odotellaan pitääkö huhu paikkaansa.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo

ahal

Jäsen
Miika Koivistoa huhutaan nyt Bernhardtin korvaajaksi. Toivotaan, että ruotsalaiset huhut olisivat luotettavampia kuin omamme.
 
Suosikkijoukkue
Liiga: Kärpät&SaiPa NHL: Kings&Hurricanes
Mikä lie sitten loppupeleissä akuutein hankintatarve; pakki, hyökkääjä vai valmis maalivahti. Westis ja Kaarlehto vetää molemmat 87%:lla....voi olla ettei riitä noilla otteilla huhtikuun loppuun pelejä. Tietenkin kun köyhä seura kyseessä, niin ostaisivat edes isommat räpylät pojille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös