Oikea laituri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Laitan kolikkoni tämän puolesta. About kaikki käy järkeen. Kohtahan tuo nähdään.
Laitan kolikkoni tämän puolesta. About kaikki käy järkeen. Kohtahan tuo nähdään.
Tai jos tykkää palindromeista ja likaisesta pelistä, voisi myös sanoa:Eiku sehän lopetti jo...Heh
Ihan en nyt ymmärrä mikä homma? Minulle on nyt tullut 5 eri kirjoittajalta yksityisviestinä järjetön lasti paskaa niskaan. Yksi kirjoittaja intti minulle noin 10 viestin verran, että minun on aivan pakko kertoa nimi tai edes nimikirjaimet henkilöstä keneltä tämän huhun kuulin. Lisäksi sanottiin, että perässäni on nyt noin 20 "palstastalkkeria" (hieman kyllä nauratti, tämä on kuin jostain mafia elokuvasta) ja, että minun henkilöllisyys kyllä selvitetään. En tiedä mihin ryhmään te kuulutte jossain sosiaalisessa mediassa mutta sen voin sanoa, että itse en siihen ryhmään kuulu. Tuon nimen kuulin ihan eri lähteistä mitä te nyt lilmeisesti kuvittelette. Tällä kertaa se meni väärin ja ilmeisesti tässä nyt oli kyseessä sumutus. Mitä sitten? Voin myöntää sen, että ei mennyt oikein tuo huhu minkä heitin mutta jotain rajaa myös teidän suunnalta. Ilmeisesti joku ryhmä on kyseessä jossa tuo nimi on laitettu ilmoille ja se on sieltä lähtenyt leviämään pitkin kyliä. Ei todellaakaan käynyt mielessä, että kyseessä on joku salaisuus josta ei saa hiiskua mihinkään suuntaan varsinkin kun henkilö jolta tämän kuulin on antanut minulle luvan näitä tänne kirjoitella.
Kyseessä on huhuketju ja jokaisessa viestissä vielä erikseen painotin kyseessä olevan huhu. En tiedä tiedättekö itsekään mitä tarkoitaa huhuketju. Mielestäni touhu on mennyt nyt hieman liian vakavaksi jos tälläinen asia tuntuu olevan joillekkin nyt aivan ylitsepääsemätön asia. Tämä on vain jääkiekkoa, sen vakavemmasta asiasta ei ole kyse.
Toivottavasti tänään julkaistaan hyvä pelaaja!
Kiitos ja anteeksi.
Ilmeisesti jostain faniryhmäm ryhmächatista tässä on ollut kyse. En mene varmaksi sanomaan mutta siltähän tuo vaikuttaa. Eikö kyllä yllätä jos näin on. Itseäni ei henkilökohtaisesti häiritse se, jos minua lynkataan täällä, mutta jos ruvetaan menemään henkilökohtaisuuksiin niin siihen vedän rajan. Sitten tullaan tänne leikkimään jotain maailmanomistajaa.Mitä helvettiä? Faniryhmäkö siellä mylvii, kun kapukin tuli paikalle huutelemaan? Sairasta touhua ja ilmeisesti liian vakavaa monelle.
E: nuo Willimiehet tekevät ihan hienoa hommaa, mutta olivat toki naureskelemassa joukkueelle kotiharkkapelissä oikein joukolla. Aina tukena jne
Ei kai tässä ollut kyse siitä että ei osunut, vaan siitä että "osui", eli ongelmana oli aiempi luottamukselliseksi tarkoitetun tiedon (Kiiskisen sopimus) vuotaminen. Ymmärsin että tämän vuotokanavan tukkimiseksi keksittiin tarkoitusta varten räätälöity 100 % perätön Texeira-huhu, jonka päätyminen jatkikseen "paljasti vuotajan". Eiköhän kaikki asianosaiset ottaneet opikseen, mentäiskö etiä päin.... Mitään muuta palstalla ei olekaan kuin spekulaatioita milloin mistäkin pelaajasta ja sopimuksesta milloin mihinkin jengiin, niin täytyykö niistä alkaa noin hysteeriseksi, jos välillä ei jollain osu kohdilleen.
Noh, olen toki itsekin haukkunut iltapäivälehdistön siitä, että vetävät huomioarvon mattoa pois seurojen alta, kun julkaisevat pelaajasiirtoja ja muita ennen seurain tiedotuksia. Toisaalta olen alkanut miettimään, että mitä sitten? Pelaajaliikenne varsinkin näin köyhissä seuroissa ja varmasti kaikissa muissakin lähtee urheilullisesta tarpeesta ja lippuja myydään sillä ajatuksella, että nyt seura panostaa ja reagoi, kun tarve on. Ei mysteerihypellä, vaikka se kiva onkin arvuutella, että onko joku tulossa ja jos onkin, niin kuka. Pääasia on kuitenkin se, että mitä se hankinta saa aikaan peleissä. Tätä tämä on nykyään. Julkivapailla saa heittää vesilintua ja nyt kun tavan janttereillakin on tämä fantastinen mahdollisuus tuottaa sisältöä, tai tekstiä nyt ainakin muiden ihmisten luettavaksi, niin myös journalismin, kansalaisjournalismin ja silkan paskanpuhumisen raja on hämärtynyt.Ei kai tässä ollut kyse siitä että ei osunut, vaan siitä että "osui", eli ongelmana oli aiempi luottamukselliseksi tarkoitetun tiedon (Kiiskisen sopimus) vuotaminen. Ymmärsin että tämän vuotokanavan tukkimiseksi keksittiin tarkoitusta varten räätälöity 100 % perätön Texeira-huhu, jonka päätyminen jatkikseen "paljasti vuotajan". Eiköhän kaikki asianosaiset ottaneet opikseen, mentäiskö etiä päin.
Painotettakoon vielä että en tiedä tästä tapauksesta mitään muuta kuin sen mitä olen tältä palstalta lukenut. Päätelmäni saattavat siis olla myös vääriä.
En tiedä, onko vakituiseen AHL:ssä kiekkoilevilla suuremmat tulot kuin NHL:stä alas pudotetuilla eli n. 70 kilotaalaa. Tuskin ECHL:ssäkään enempää maksetaan. Se jotenkin selittää, että pohjoisamerikkalaiset tarttuvat helposti eurooppalaisten täkyihin, jos onnistuessaan saavat palkan hinattua 100-200 ke välille ja parhaat vielä korkeammallekin.Tämä Salituro vaikuttaa kyllä ihan hyvältä haulta, sillä tuskin on ainakaan mitenkään erityisen kallis. Jotenkin tästä aikaisesta hankinnasta jäi itselleni sellainen kutina, että verorajalla voidaan tänne roudata vielä jokin astetta kovempi hyökkäysvahvistus? En tiedä mitä pelaajat ECHL:ssä tienaavat, mutta se on varmasti AHL:ää vähemmän.
En tiedä, onko vakituiseen AHL:ssä kiekkoilevilla suuremmat tulot kuin NHL:stä alas pudotetuilla eli n. 70 kilotaalaa. Tuskin ECHL:ssäkään enempää maksetaan. Se jotenkin selittää, että pohjoisamerikkalaiset tarttuvat helposti eurooppalaisten täkyihin, jos onnistuessaan saavat palkan hinattua 100-200 ke välille ja parhaat vielä korkeammallekin.
Ymmärsinkö nyt rivien välistä oikein, ettei Texiera olekaan tulossa?
Onpas täällä säälittävää porukkaa. Ketä jaksaa viritellä jotain ansoja jollekin ja katsoa astuuko.. Menkää vaikka ulkoilemaan välillä.
Vaikea tuota on pahalla katsoa.
Ongelman ydin tässä ei varmasti ole pelaajajulkistus vaan se, että jos ryhmässä vallitsee täysi luottamus ja yhtäkkiä asioista saa lukea palstoilta, niin totta kai se vuoto yritetään tukkia. Toki tämän olisi voinut hoitaa hiukan nätimminkin.No juu en sitä itsessään pahalla katso. Mutta aika henkilökohtaiseksi on tuntunut menevän ja se on aina ihan perseestä.