Luojan kiitos. Lehterä kuulostaisi ihan hyvältä. Kunhan ei nyt mitään täysin tuntematonta ensikertalaista tänne raahata.Ainakaan Suikkanen ei ole SaiPan uusi päävalmentaja, tämän voin näin ulkopuolisena kertoa 100% varmana asiana.
Immonen se ei voi olla, sillä hän viettää seuraavan viikon Sveitsissä.
Hyvä huomio. Lisäksi missään ei ole ilmeisesti sanottu, että nuo kaikki Twitterissä olevat sitaatit on SaiPan tulevalta päävalmentajalta, vaan voihan osa niistä olla myös valmennusryhmään kuuluvilta apuvalmentajilta. Noiden perusteella voisi kuitenkin olla melko varma, että Tero Lehterä tulee kuulumaan ensi kaudella SaiPan valmennusryhmään. Mielenkiinnolla odotetaan huomista, jos ja kun se ei ole Suikkanen, niin olen tyytyväinen. Toivottavasti koko valmennusryhmä on laadukas, eikä apuvalmentajina ole mitään selänpesijöitä. Lehterä on kuitenkin käsittääkseni erittäin innovatiivinen valmentaja, joten tasapainottamaan tarvitaan myös sitten vähintään yksi vähän kokeneempi kaveri, oli hän sitten apu- tai päävalmentajana. Olen sanonut tämän jo aikaisemminkin, mutta itse toivoisin SaiPan penkin takana olevan ensi kaudella Immonen ja Lehterä. Se, kumpi heistä on päävalmentaja on ainakin minulle itselleni ihan se ja sama.Toinen vaihtoehto on, että tuohon "tilaisuuteen" liittyy joku virtuaalitrikki kuten etäyhteys tai nauhoite.
Tulppu on ilmeisesti sitä mieltä, että olisi SaiPalta nerokas veto palkata joko Ropo, Viljakainen tai Janne Mälkiä. Voi veikkoset miten kausikorttimyynti räjähtäisi uuteen uskoon!Veikkaanpa että sieltä tulee joko keltanokka tai joku nykyporukasta. Toinen vaihtoehto on, että tuohon "tilaisuuteen" liittyy joku virtuaalitrikki kuten etäyhteys tai nauhoite.
Huhut kun eivät yleensä täysin väärässä ole.
Jonon jatkeeksi voitais heitellä ilmoille vielä Mattilan Pete, kun ei oo vielä tullut spekuloinneissa esille.Tulppu on ilmeisesti sitä mieltä, että olisi SaiPalta nerokas veto palkata joko Ropo, Viljakainen tai Janne Mälkiä. Voi veikkoset miten kausikorttimyynti räjähtäisi uuteen uskoon!
Hyvä huomio. Lisäksi missään ei ole ilmeisesti sanottu, että nuo kaikki Twitterissä olevat sitaatit on SaiPan tulevalta päävalmentajalta, vaan voihan osa niistä olla myös valmennusryhmään kuuluvilta apuvalmentajilta.
Jonon jatkeeksi voitais heitellä ilmoille vielä Mattilan Pete, kun ei oo vielä tullut spekuloinneissa esille.
SaiPan twiitti: "Tänään ja huomenna luvassa twiitin muodossa muutama lehdistötiedotteeseen laitettava kommentti tulevan valmentajan sanoin."
Kommentteja on siis antanut vain yksi valmentaja, joka ei ole vielä Lappeenrannassa.
Niiden tarinoiden perusteella, jotka olen kuullut, niin ei kiitos.
Ja yleensä kun kiistetään tulo, niin aika usein sitten juuri hän tuleekin. :DSuikkanen kiistänyt suoraan Etelä-Saimaalle tulonsa SaiPaan. Eli hänet voi todellakin pyyhkiä pois.
Niin no eihän sitä voi ikinä tietää. Varmasti kerkeäisi piipahtamaankin, mutta itse en tykkäisi jos SaiPa finaalien aikaan antaa Sveitsin huonoimmalle joukkueelle luvan ilmottaa meidän valmentajan olevan heidän valmentaja ensi kaudella.Seuraava finaali pelataan tiistai-iltana. Miksi ei ehtisi piipahtamaan Lappeenrannassa?
E: Ja olen tietoinen, että valmentajia joilla kausi jatkuu ei julkisteta, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Erittäin mielenkiintoinen näkökulma, ja miksei voisi olla tottakin. SaiPan somejehut tuntien voisi vaikka olla tarkoituksellinen päivämäärä. 12 tunnin päästä jo kylläkin tiedetään, joten melko turhaa spekulointia osaltani tähän aikaan. On se kuitenkin hienoa että nimpparisankarit on tiedossa, propsit siitä.Huomenna on Teron nimipäivä, joten tervetuloa SaiPan valmentajaksi Tero Lehterä. Tästä lähtee uusi nousu!
En usko, että Heikkilän nihilistikiekkoa palkitaan enää yhdelläkään pidemmän aikavälin valmennuspestillä Liigasta. Aika alkaa olla jo ajanut ohi.Mites tuo Heikkilä on ollu niin vähillä spekuloinneilla, eikö kuitekin ihan mahdollinen hänkin vai onko soppari jonnekin? Toki Lehterä tai Pikkarainen mieluummin ja uusi alku 17-18. Mielenkiinnolla ootellaan huomista, musta tuntuu että aika freshillä ilmeellä lähdetään ensi kauteen... on se sitten hyvä tai huono.