Eikös aika pitkälti ole nuo ottelunaikaiset somet jne ollut tässä Oskari Nikkisen käsissä?
Useampi siellä ilmeisesti somea päivittää tästä viestiketjusta päätellen:
Eikös aika pitkälti ole nuo ottelunaikaiset somet jne ollut tässä Oskari Nikkisen käsissä?
Useampi siellä ilmeisesti somea päivittää tästä viestiketjusta päätellen:
Tuon Oskarin twiitin aiemmin nähtyäni en ihan osannut arvata, että siinäkin on jotain väärää ja sen myötä toimitaan jotain tahoa kohtaan väärin. Jos asiakkaan asiakas veikkailee hymiöiden perusteella sometuotannon oletettua sukupuolta ja siihen yksi sometuottajista (tulkintani mukaan) itseironisesti naureskelee niin saa kyllä loukkaantua aivan rauhassa ja ei varmaan ole ainut loukkaantuminen päivän aikana hänelle. Ja eihän tätä asiaa edes nostanut esille alkuperäisen jatkoaikakommentin kirjoittaja eli ei minulta sinne suuntaan mitään.On muutama sivu työelämän opintoja Oskarilla vielä käymättä, kun menee Twitteriin naureskelemaan asiakkaan asiakkaille...
Eikai tuossa asiakkaille naureta, vaan noille typerille spekulaatioille. Jaha, olin hidas ja @53300 ehti eka.On muutama sivu työelämän opintoja Oskarilla vielä käymättä, kun menee Twitteriin naureskelemaan asiakkaan asiakkaille...
No onko tuo ok kirjoitella keskustelupalstalle tuollaisia juttuja? Voit osoittaa kysymykset varmaan suoraan kirjoittajalle, ei tarvitse kovin montaa klikkausta mennä sivuun tästä, niin viestit löytyy kyllä.@53300 @Läts
Oskarin viesti ja sitä seuraavat kommentit näyttävät minusta kovasti siltä, että siellä somemarkkinointipoikien kanssa pilkataan asiakkaan asiakkaita, jotka ovat niin kujalla ja sovinisteja, että luulevat vain naisten viestivän somessa noin ja että ylipäänsä moderni some näyttää tuolta.
Ei hyvä look. Asiakasta ja sen sidosryhmiä pitää kunnioittaa.
Viestintä on sen kannalta vaikea laji että yksi emoji antaa aika paljon tulkinnanvaraa koska moni tulkitsee jo pelkästään niitäkin hyvin eri tavalla.Eikai tuossa asiakkaille naureta, vaan noille typerille spekulaatioille.
On ok. Oskari ei maksa minulle sisällöntuotannosta eikä brändimarkkinoinnista.No onko tuo ok kirjoitella keskustelupalstalle tuollaisia juttuja? Voit osoittaa kysymykset varmaan suoraan kirjoittajalle, ei tarvitse kovin montaa klikkausta mennä sivuun tästä, niin viestit löytyy kyllä.
Ei vaan, tuo mistä kaikki alkoi. Onko ok todeta, että nämä ovat varmaan jonkun naisen tekemiä, kun tyyli on tämä?On ok. Oskari ei maksa minulle sisällöntuotannosta eikä brändimarkkinoinnista.
En ole Twitterissä, koska se on juuri tuota tänne linkitettyä paskaa, eikä minulla ole myöskään mitään halua jutella Oskarin kanssa suoraan asiasta. Hänellä lienee nimetty esihenkilö sitä varten.
No mutta, tämä tästä osaltani.
Se oli minusta ehkä vähän tyhmä kommentti.Ei vaan, tuo mistä kaikki alkoi. Onko ok todeta, että nämä ovat varmaan jonkun naisen tekemiä, kun tyyli on tämä?
Harmittaako, kun vinkumisen aiheet ovat vähentyneet?SaiPa jatkaa ”hakuja” näköjään toimistonkin puolelle. Googlasin uuden markkinointi- ja viestintäpäälikön: asikakkuuspäällikkö Eekoossa. Ts aika kaukana ollaan ainakin nykyisen pestin perusteella kovan luokan markkinointi- /viestintäosaajasta. Seuraava kysymys on osaaminen urheilumarkkinoinnista. Onko? Urheiluseura on työpaikkana aivan erilainen kuin normaalit työpaikat, koska siinä tapahtuu kauden aikana joka viikko yllättäviä asioita, joukkueen peliesitykset vaikuttavat mielikuvaan/imagoon, rahat on koko ajan lopussa ja resursseja on vähän. Yleisesti voi ajatella, että urheiluseuraan markkinointiin kannattaa palkata: a) kovan luokan urheiluosaaja b) kovan luokan markkinointiosaaja. Nyt näyttää, ettei kumpikaan osu oikein kohdalleen. No toisaalta rekrylinja ei kovin suuresti poikkea kentälle tehdystäkään rekrytoinneista.
Juu, oon myös eri mieltä tästä. Saipalla ei kyllä makseta viestintä+markkinointipäällikölle mitään 8k e per kk vaan täällä joutuu pelaamaan ns logolle. Ei ne kovimman kärjen osaajat lähde parempipalkkaisista duuneistaan tänne grindaamaan ylityötä kyntöpalkalla. Sanoisin että tosta duunista saa Max 4k per kk. Ja siinä on edelleen kaks pestiä yhdistettynä ja iltatyötä tiedossa ja yleisön odotukset ihan katossa edellisen jäljiltä. Hatunnosto tälle meidän uudelle rekrylle joka lähtee nyt hakemaan uraboostia itselleen ja täyttämään Viljakaisen lähes legendaarisia saappaita. Suhtaudutaan nyt vaan posin kautta ja katsotaan mitä uutta verta hän tuo tullessaan. Eekoon asiakkuuspäällikkönä arvelisin verkostojen olevan kunnossa ja toivottavasti on tehnyt hyvää työtä aiemmassa hommassa ja saisi verkostojensa kautta kumppanuuksia tulille myös SaiPassa.SaiPa jatkaa ”hakuja” näköjään toimistonkin puolelle. Googlasin uuden markkinointi- ja viestintäpäälikön: asikakkuuspäällikkö Eekoossa. Ts aika kaukana ollaan ainakin nykyisen pestin perusteella kovan luokan markkinointi- /viestintäosaajasta. Seuraava kysymys on osaaminen urheilumarkkinoinnista. Onko? Urheiluseura on työpaikkana aivan erilainen kuin normaalit työpaikat, koska siinä tapahtuu kauden aikana joka viikko yllättäviä asioita, joukkueen peliesitykset vaikuttavat mielikuvaan/imagoon, rahat on koko ajan lopussa ja resursseja on vähän. Yleisesti voi ajatella, että urheiluseuraan markkinointiin kannattaa palkata: a) kovan luokan urheiluosaaja b) kovan luokan markkinointiosaaja. Nyt näyttää, ettei kumpikaan osu oikein kohdalleen. No toisaalta rekrylinja ei kovin suuresti poikkea kentälle tehdystäkään rekrytoinneista.
Mitä tarkoittaa markkinointi ja viestintäpäällikön ominaisuudessa jos joku on kovan luokan urheiluosaaja, mitä hän silloin osaa mitä voi hyödyntää tuossa vakanssissa ja sama juttu jos joku on on kovan luokan markkinointiosaaja?SaiPa jatkaa ”hakuja” näköjään toimistonkin puolelle. Googlasin uuden markkinointi- ja viestintäpäälikön: asikakkuuspäällikkö Eekoossa. Ts aika kaukana ollaan ainakin nykyisen pestin perusteella kovan luokan markkinointi- /viestintäosaajasta. Seuraava kysymys on osaaminen urheilumarkkinoinnista. Onko? Urheiluseura on työpaikkana aivan erilainen kuin normaalit työpaikat, koska siinä tapahtuu kauden aikana joka viikko yllättäviä asioita, joukkueen peliesitykset vaikuttavat mielikuvaan/imagoon, rahat on koko ajan lopussa ja resursseja on vähän. Yleisesti voi ajatella, että urheiluseuraan markkinointiin kannattaa palkata: a) kovan luokan urheiluosaaja b) kovan luokan markkinointiosaaja. Nyt näyttää, ettei kumpikaan osu oikein kohdalleen. No toisaalta rekrylinja ei kovin suuresti poikkea kentälle tehdystäkään rekrytoinneista.
En ole ollenkaan eri mieltä UTJ:n tarpeen suhteen, ja onneksi sellainen onkin tulossa. Sen sijaan tapaus Meskaseen on pakko tarttua. Meskanen on pelannut SaiPan kaikki 16 ottelua. Ensimmäiseen 4 otteluun tehot 0+3=3, sitten 8 ottelua kiikareilla, ja sitten neljään otteluun 8+1=9. Minun mielestäni oli itsestään selvää, että SaiPan piti tarttua Meskaseen, jos/kun siihen oli tilaisuus. Tähän näkemykseen ei vaikuta tuo 8 ottelun kiikariputki, eikä myöskään Villen edellisellä kaudella KooKoossa kärsimä 13 ottelun maaliton putki....Nyt ilmeisesti haluttiin pelata tuota Virran kulmapyöriskelyä ja hankittiin käytännössä joukkueen ykköstykiksi suoraviivaisena pelaajana tunnettu Meskanen. Mitä helvettiä? Ehkä sen strategian kanssa kannattasi kohta tulla ulos ja tehdä sen jälkeen strategian mukaisia toimia myös pelaajahankintojen suhteen.
SaiPan joryn kuvitteellinen pöytäkirja kirjoitti:Pekka Virta: Nyt olisi SaiPaan tyrkyllä kotimainen maalitykki, otti itse yhteyttä ja sanoi että SaiPa kiinnostelisi kovasti. Tää olis potentiaalinen yli 20 maalin äijä, korjataanko pois kuleksimasta? Kun on noita ulkkareita muutenkin aika paljon, ja kotimaisia ei oo tän tason tekijämieihiä muita tarjoalla?
SaiPan UTJ: Haloo Pekka, sulla taitaa olla taas jotain Long COVID oireita. Ei me tänne mitään vitun meskasia tarvita. Kato kun me pelataan sitä sun kulmapyöriskelylätkää, niin silloin ei joukkueessa tarvita ensimmäistäkään suoraviivaista pelaajaa, eikä varsinkaan maalitykkiä. Kato kun ne ei osaa pyöriä kulmissa.
PV: Okei.
Liigan sivujen mukaan 2768 ollut kotiotteluiden keskiarvo Kisapuistossa.Tänään iltasanomissa listausta katsoja keskiarvoista. SaiPalla 2270 kun melkein poikkeuksetta ilmoitetaan kuitenkin lähemmäs 3000 peleissä. Miten voi olla noin matala tuo ka.?
Toisaalta jos pitää paikkansa niin ollaan mallia 750 katsojaa perässä tavoitetta, mikä meinaa aika montaa euroa. Huonolta näyttää tulevaisuuden kannalta.
Kuulostaa huomattavasti tarkemmalta omaan silmään myös, minkä takia tuo IS:n juttu ihmetytti. Tosin voiko noihin Liigan sivuihinkaan enää luottaa. *Hymiö*Liigan sivujen mukaan 2768 ollut kotiotteluiden keskiarvo Kisapuistossa.
Näyttäisi olevan hänellä monet luvut samoja kuin Liigan sivuilla olevat, ja esim Jukureilla on edellistä peliä edeltävä tilanne. SaiPan kohdalla on selkeä näppäilyvirhe, ei noin 6000 katsojan eroa kokonaissummassa selitä mikään muu.Kuulostaa huomattavasti tarkemmalta omaan silmään myös, minkä takia tuo IS:n juttu ihmetytti. Tosin voiko noihin Liigan sivuihinkaan enää luottaa. *Hymiö*
Mikähän kämmi Hoffrenilla käynyt tässä: SM-liigan yleisömäärissä suuria eroja – yhdellä paikkakunnalla järisyttävä muutos: ”Selittää osaltaan”
Jutussa sanotaan, että taulukon tilanne on 24.11. mukainen. SaiPalla ennen kyseisen päivän peliä oli keskiarvo 2770, eli todennäköisesti 2270 pitäisi olla 2770 taulukossa, ja SaiPan katsoja-alijäämän 230 silmäparia keskimäärin. Tuolloin viidellä joukkueella olisi suurempi takamatka tavoitteeseen kuin SaiPalla.Kuulostaa huomattavasti tarkemmalta omaan silmään myös, minkä takia tuo IS:n juttu ihmetytti. Tosin voiko noihin Liigan sivuihinkaan enää luottaa. *Hymiö*
Mikähän kämmi Hoffrenilla käynyt tässä: SM-liigan yleisömäärissä suuria eroja – yhdellä paikkakunnalla järisyttävä muutos: ”Selittää osaltaan”