Eikös tuo McFarland kuitenkin Sveitsin B-liigaan soppari ole tehnyt ja harjoituspelejä pelailee.
Ah, tämä on mennyt ohi silmien. Seison korjattuna.
Eikös tuo McFarland kuitenkin Sveitsin B-liigaan soppari ole tehnyt ja harjoituspelejä pelailee.
KooKoo vei voiton viikonlopun toisestakin kohtaamisesta | SaiPa SaiPan sivuilla ainakin on. Jatkoajan mielenkiinnonpuutteen syytä en tiedäMikähän on kun ei ole raporttia eilisestä pelistä SaiPan sivuilla, eikä myöskään täällä jatkoajassa....ainut jatkoajan peli, josta raporttia ei tullut. Ei toimittajia kiinnostanut KooKoo-SaiPa....? Luulisi, että SaiPan sivuille olisi juttua tullut, eikös sinne aina tule joka pelistä?
Hieman asian vierestä, tai itse asiasta...
Uusi Urheilulehti povas SaiPalle tahmeaa kautta ja Lehterälle työntäyteistä debyyttikautta. Toisaalta, vuoden -95 maailmanmestari on ex-IS toimituksen työkaveri lähihistoriasta joten se luo omat asetelmansa kritiikin suhteen.
Samaan aikaan toisaalla: Hämeen Sanomissa pyörii ihan pätevä ja asiallinen kiekkostudio Kiekkokiuas Samuel Savolaisen ja Petteri Sihvosen voimin. Ja he ovat Vanhan Urheilulehden toimijoita. Analyysit ja juttutuokiot on hyviä, mutta pientä piikkiä Uuden Urheilulehden suuntaan olen ollut havaitsevinani. "Tietyissä medioissa" tai "erityisesti Urheilulehdessä" kuultu muutamaan kertaan. Pelin nopeuttamisesta, uusista valmentajista jne.
Lehterä putoaa sitten tähän slottiin. Viimesimpiä inserttejä Kiekkokiukaassa otsikoitu rönkämäiseen tyyliin "Täyskiulullinen löylyä pyrkyri-Lehterän niskaan – sympaattinen SaiPa tuhoamassa identiteettiään!" Sillain semisti provokatiivisesti ja kärjistetysti.
Peliä pelin sisällä ja aikusten miesten hiekkalaatikoilla. Ihan mielenkiintonen analyysi Lehterästä valmentajana kaikkinensa tuon artikkelin alla, mutta se että Lehterä on ex-IS:n miehiä ja saanut tulokasvalmentajana ääntä ja kasvonsa näkyviin Uudessa Urheilulehdessä ei ole jäänyt Vanhan Urheilulehden toimittajilta noteeraamatta. Ja runtua tulee hieman tuostakin syystä.
Oli kyllä aika paska setti ylipäätään. Lehterällä ei kuullemma ole oikeutta avata suutaan, kun ei ole tarpeeksi kauaa valmentanut, mutta Dufva on ansainnut oikeuden suoltaa mitä sylki suuhun tuo. Lisäksi asemamme sympaattisena seurana voi nyt Lehterän takia vaarantua. Onhan se muutenkin nyt katastrofi jos Saimaan rannalla ei pelata sitä kusipääkiekkoa, mitä kaikki niin rakastavat.
Tässä kyseinen analyysivideo kaikille katseltavaksi. Aika kertoo kuinka ennustuksen käy.
Täyskiulullinen löylyä pyrkyri-Lehterän niskaan – sympaattinen SaiPa tuhoamassa identiteettiään! | Hämeen Sanomat
Voihan se olla, että Tero joutuu vielä tilille sanomisistaan. Kommenttiryöpyssä tahtoo tulla väliin sammakoita suusta itse kultakin. Tv-kommentaattorin rooliin kuuluu, että pidät sanan koko ajan hallussa ja jos ei ole asiaa, heität värikynää päälle. Mutta joukkueen kanssa homma ei toimi niin. Sanomiset pitää säännöstellä ja rytmittää eri tavalla. Tamimaista (tai kenen tahansa jatkuvaa) meuhkaamista ei kauaa kukaan jaksa kuunnella ja sanoma vesittyy sekä kaikuu seinille.No mutta onhan nuo Lehterän höpinät vähän hassuja. Uusimmassa Urheilulehdessä on herran haastattelu. Vertailee siinä kuinka paljon heillä on yhteistä John Woodenin kanssa. Jatkaa lisäksi myös juttua siitä, miten todella suuressa roolissa tämän kauden Saipassa on yksilökeskeisyys ja itsekkyys. Jalostettu itsekkyys.
Toisaalta Lehterä kertoo kuinka hänen ei tarvitse "heittää mitään bullshittiä, mitään sotavertauksia tai muuta skeidaa". Aikoo kuulemma kertoa pelaajille asiat siten, että he ymmärtävät. Kuitenkin mies jutussa kertoo kakun jakamisestä ja veden kantamisesta kaivoon kuvatessaan miten onnellisuus elämässä tulee itsekkyydestä.
Tulee noista Lehterän jutuista vähän mieleen Raimo Summanen, lentokorkeus alkaa olla ajoittain samaa tasoa.
Eikös nerouden ja hulluuden raja ole hiuksenhieno. Ehkä SaiPa pelaa jossain vaiheessa nerokasta kiekkoa...No mutta onhan nuo Lehterän höpinät vähän hassuja.
Mies on varmaan nero ja mä vaan tyhmä kun en ymmärrä.
Niinpä. Joku raja omahyväisyydellä. Maailman helpoin asia on syyttää aina muita. Tää on asia on just mikä Lehterässä mättää. Aika näyttää johtaako mies joukkoja edestä. SaiPa on kuitenkin pieni yhteisö. Ihan mukavaa olisi, ettei siitä tule vain jonkun opportunistin koekenttä. Olen mielelläni väärässä. Aika näyttää.Tuo Urheilulehden juttu oli kyllä hyvin erikoinen ja ainakaan minun mielikuvaani Lehterästä kohottanut. Eipä minulla mitään ole miestä vastaan, mutta ei tuo juttu nyt sytyttänyt muitakaan tunteita. Outojen vertausten lisäksi pitää itseään ainoana ihmisenä, joka käy metsässä lenkillä koiran kanssa. Juttua lukiessa tuli myös mieleen, että pelaajille voi jäädä aika paska maku suuhun kommenteista Urheilulehdessä ja muissakin medioissa. Tuntuu että heppu valittaa paskoja pelaajia ja painottaa, että ei heistä mitään tule vielä pitkään aikaan.
Juuri olin tulossa laittamaan samaa, huikea veto :DMenkööt vaikka tänne. Eli SaiPan cheerleadereille ehdotetaan Turun malliin lisätehtäviä ja ennen kaikkea tiukentuneen turvallisuustilanteen takia.
SaiPan Cheerleadereille ehdotetaan laajennettua tehtävänkuvaa
:DD
–En ole taikuri. En usko taikuuteen vaan kovaan työhön. Jos pystyy 1,5 kuukaudessa kehittämään Liigan alemman kastin pelaajista ylemmän kastin pelaajia, sitten täytyy sanoa, että hän on minua selvästi parempi valmentaja, Lehterä kuvaili keskiviikon Ilves-voiton jälkeen.
–Meillä on pelaajia vielä jonkun aikaa sivussa. Se näkyy kiekollisessa pelissämme. Ilves-pelin ylivoimallakaan ei voi ylpeillä. Mutta meillä on, ketä on, Lehterä sanoi.