Tulee noista Lehterän jutuista vähän mieleen Raimo Summanen, lentokorkeus alkaa olla ajoittain samaa tasoa.
Eikös nerouden ja hulluuden raja ole hiuksenhieno. Ehkä SaiPa pelaa jossain vaiheessa nerokasta kiekkoa...No mutta onhan nuo Lehterän höpinät vähän hassuja.
Mies on varmaan nero ja mä vaan tyhmä kun en ymmärrä.
Niinpä. Joku raja omahyväisyydellä. Maailman helpoin asia on syyttää aina muita. Tää on asia on just mikä Lehterässä mättää. Aika näyttää johtaako mies joukkoja edestä. SaiPa on kuitenkin pieni yhteisö. Ihan mukavaa olisi, ettei siitä tule vain jonkun opportunistin koekenttä. Olen mielelläni väärässä. Aika näyttää.Tuo Urheilulehden juttu oli kyllä hyvin erikoinen ja ainakaan minun mielikuvaani Lehterästä kohottanut. Eipä minulla mitään ole miestä vastaan, mutta ei tuo juttu nyt sytyttänyt muitakaan tunteita. Outojen vertausten lisäksi pitää itseään ainoana ihmisenä, joka käy metsässä lenkillä koiran kanssa. Juttua lukiessa tuli myös mieleen, että pelaajille voi jäädä aika paska maku suuhun kommenteista Urheilulehdessä ja muissakin medioissa. Tuntuu että heppu valittaa paskoja pelaajia ja painottaa, että ei heistä mitään tule vielä pitkään aikaan.
Juuri olin tulossa laittamaan samaa, huikea veto :DMenkööt vaikka tänne. Eli SaiPan cheerleadereille ehdotetaan Turun malliin lisätehtäviä ja ennen kaikkea tiukentuneen turvallisuustilanteen takia.
SaiPan Cheerleadereille ehdotetaan laajennettua tehtävänkuvaa
:DD
–En ole taikuri. En usko taikuuteen vaan kovaan työhön. Jos pystyy 1,5 kuukaudessa kehittämään Liigan alemman kastin pelaajista ylemmän kastin pelaajia, sitten täytyy sanoa, että hän on minua selvästi parempi valmentaja, Lehterä kuvaili keskiviikon Ilves-voiton jälkeen.
–Meillä on pelaajia vielä jonkun aikaa sivussa. Se näkyy kiekollisessa pelissämme. Ilves-pelin ylivoimallakaan ei voi ylpeillä. Mutta meillä on, ketä on, Lehterä sanoi.
Menkööt vaikka tänne. Eli SaiPan cheerleadereille ehdotetaan Turun malliin lisätehtäviä ja ennen kaikkea tiukentuneen turvallisuustilanteen takia.
SaiPan Cheerleadereille ehdotetaan laajennettua tehtävänkuvaa
:DD
Minun nuoruudessani Kauppakadulla Adriano Barin vieressä oli ravintola Kolme Lyhtyä eli Lamppu, jossa järjestyksenvalvonnasta vastasivat kypsään ikään ehtineet 50-kiloiset naiset. Homma toimi niin että joskus harvoin tarpeen vaatiessa muut asiakkaat hoitelivat (henkilökunnan siunauksella) rähinöitsijät pihalle. Ja ei kai siellä yleensä kukaan alkanut henkilökunnalle ryppyilemään, koska 50-kiloisen mummelin kanssa myllyttäminen olisi varmasti jopa laskuhumalaisen Jonne Virtasen mielestä huono idea.Mainio läppä :-) "Oisko teillä ketään yli 50-kiloista tyttöä tohon ravintolan ovelle jeesaa järjestyksenvalvonnassa, kun siellä on välillä vähän rähinää?"
Voisi.Pikkaisen tarkkuutta voisi medialle annettaviin lausuntoihin Tero kyllä mielestäni lisätä.
Minusta tuntuu, että Lehterän puheita vähän ylianalysoidaan.Tero Lehterä valmentaa SaiPaa ensimmäistä kauttaan - Aamulehti
Boldatut kohdat on sellaisia mitä en haluaisi pelaajana kyllä kuulla/lukea valmentajan sanoneen, etenkään kauden alussa. Tottahan Tero sinällään puhuu, mutta miten joukkueen sisällä moisiin kommentteihin suhtaudutaan? Pikkaisen tarkkuutta voisi medialle annettaviin lausuntoihin Tero kyllä mielestäni lisätä.
Minun nuoruudessani Kauppakadulla Adriano Barin vieressä oli ravintola Kolme Lyhtyä eli Lamppu, jossa järjestyksenvalvonnasta vastasivat kypsään ikään ehtineet 50-kiloiset naiset. Homma toimi niin että joskus harvoin tarpeen vaatiessa muut asiakkaat hoitelivat (henkilökunnan siunauksella) rähinöitsijät pihalle. Ja ei kai siellä yleensä kukaan alkanut henkilökunnalle ryppyilemään, koska 50-kiloisen mummelin kanssa myllyttäminen olisi varmasti jopa laskuhumalaisen Jonne Virtasen mielestä huono idea.
Tämä muistelo siis ajalta jolloin Ralp Cox dominoi Kisapuistossa, en tiedä mikä on tilanne vuonna 2017.
Minusta tuntuu, että Lehterän puheita vähän ylianalysoidaan.
Minusta tuntuu, että Lehterän puheita vähän ylianalysoidaan.
Aviisi odottaa yöpöydällä. Täytyy lukaista.Uusimmassa Elmo-lehdessä on ilmeisesti juttua SaiPasta otsikolla "SaiPalle pieni on kaunista". Onko kukaan lukaissut?