Väitätkö ettei Pelicansin joukkue viime kautena turhautuneena koittanut loukkaanuttaa SaiPan pelaajia?
Sinulla vain meni Pelicansin tusinaulkkarit sekaisin keskenään. Dane Byershan siellä kunnostautui tässä sekoilussa Bloodin sijaan.
Väitätkö ettei Pelicansin joukkue viime kautena turhautuneena koittanut loukkaanuttaa SaiPan pelaajia?
Ollaan siellä toimistolla ainakin päivän uutiset luettu.
https://twitter.com/Liiga_SaiPa/status/786551487879143425
Ehdottomasti. Onhan tuo win-win-tilanne niin kannattajille kuin seurallekin. Kannattajat pääsevät läheltä seuraamaan joukkueen meininkiä ja samalla SaiPa säästää lentokustannuksissa pitkän pennin tämän kannattajamatkan avulla. Tai niin ainakin luulisi.
Tämä on sitä nykyajan laatujournalismia. Toimittajan työ alkaa olla aika helppoa, jos uutisia aletaan toimittaa niin, että lähteeksi riittää "Eräs mies Facebookissa...".Erään kertomuksen mukaan päävalmentaja Santanen olisi saanut ns. "suoraa palautetta" aka. huutelua kaupassa SaiPan alkukauden otteita koskien.
Väite: SaiPan päävalmentajalle huudeltiin kaupassa – Santanen ei kommentoi | Imatralainen
Aluelehdissä taitaa rima "uutisen" julkaisuun olla melko alhaalla, täälläkin olen huomannut. Toisaalta toimittajan ammattitaitoon kuuluu lähteen ja uutisen tai jutun (artikkelin) kriittinen arviointi. Huomiotaloudessa valitettavasti rima roikkuu toisinaan luvattoman alhaalla, huhunpoikasestakin saatetaan repiä isot otsikot. Lukijalle on raskasta ja työlästä arvioida kerta kerran jälkeen, mikä on jutun fokus ja totuusarvo - siinä turhautuu helposti.Tämä on sitä nykyajan laatujournalismia. Toimittajan työ alkaa olla aika helppoa, jos uutisia aletaan toimittaa niin, että lähteeksi riittää "Eräs mies Facebookissa...".
Hetkeäkään en kyllä epäile! Eikös Atullekkin vittuiltu jossain kaupassa ja taisi saada lapsetkin osassa, jotta kyllä täällä osataan tuo pässeily.Erään kertomuksen mukaan päävalmentaja Santanen olisi saanut ns. "suoraa palautetta" aka. huutelua kaupassa SaiPan alkukauden otteita koskien.
Väite: SaiPan päävalmentajalle huudeltiin kaupassa – Santanen ei kommentoi | Imatralainen
Näinpä. Tuon valmentajalle vapaa-ajalla huutelun voin vielä sinäänsä ymmärtää. Peli ei ole oikein kulkenut, odotukset korkealla ja joitakin ilmeisesti ketuttaa jo pelkkä valmentajan olemus. Ei toi silti hyväksyttävää ole, mutta oletettava kohde purkaa omaa pahaa oloaan.Hetkeäkään en kyllä epäile! Eikös Atullekkin vittuiltu jossain kaupassa ja taisi saada lapsetkin osassa, jotta kyllä täällä osataan tuo pässeily.
Jos menee hyvin, niin selkään taputellaan..
No täällä se palaute on ainakin osittain rakentavampaa. Tuskin se mitenkään hienoa on uskaltaa huutaa kaupan jonossa kuinka paska toinen on työssään.No eihän tuo huutelu kaupan jonossa kovin mukavaa ole, mutta onhan siinäkin oma rohkeutensa, että uskaltaa palautteen antaa naamatusten. Monet heittää pahempaa lokaa esim. täällä jatkoajassa nimimerkin suojin.
Mielessään saa toki jokaikinen pyöritellä ihan mitä ikinä lystää. Se ei kuulu yhtikäs kenellekään, eikä myöskään ketään loukkaa/vahingoita. Sitten jos ne aivopierut alkaa sieltä pölähdellä ulos, niin tilanne muuttuu radikaalisti. Jokainen on vastuussaan sanoistaan, oli ne sitten missä mielentilassa tai yhteydessä hyvänsä heitetlyjä. Mieltään saa osoittaa, kritiikkiakin myös antaa, mutta asiallisesti, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja sekoittamatta ketään sellaisia mukaan jotka ei asiaan millään muotoa liity. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos vaikka valmentaja on vapaa-ajalla missä paikassa hyvänsä, niin se on väärä foorumi alkaa antaa palautetta, varsinkaan solvaavaa ja syyllistävää. Tsemppaukset on ok, mutta niissäkään ei nyt liiemmälti kannata alkaa tunkeilemaan ja olemaan turhan tuttavallinen. Edelleen vapaa-ajallaan monet ei halua niin pyöritellä välttämättä työjuttujaan.Miettikääpä itse mitä olette peleissä huudelleet, tai mitä on mielessä pyörinyt?
Mutta se ei tee mistään näistä hyväksyttävää. Tottakai kaikki noita hommia tekevät tietävät nuo asiat.Pointti oli se että ne on eri miehet ketkä niitä ruumiita tekee ja ketkä niitä pesee.
Kaikki työt ei sovi kaikille - ja kaikki eivät edes pääse kokeilemaan.
Eli jääkiekkovalmentajana olet ammatissa jossa kuulet mahdollisuuksien mukaan erilaisia komentteja työstäsi halusit tai et.
Jos ajat bussia on mahdollista että saat turpaasi helposti työpaikalla, jos valmennat etelä-amerikkalaista tai pohjoiskorealaisia jalkapallo joukkuetta voit kuolla milloin vain.
Riskejä on.
Oli pointti mikä hyvänsä, ei pitäisi kirjoitella hyväksyvään sävyyn moisista typeryyksistä. Eikä halventaa jeesusteluksi asiallisia mielipiteitä. Yleisen mielipiteen tulisi vetää selvä raja sille mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei.Pointti oli se että ne on eri miehet ketkä niitä ruumiita tekee ja ketkä niitä pesee.
Kaikki työt ei sovi kaikille - ja kaikki eivät edes pääse kokeilemaan.
Eli jääkiekkovalmentajana olet ammatissa jossa kuulet mahdollisuuksien mukaan erilaisia komentteja työstäsi halusit tai et.
Jos ajat bussia on mahdollista että saat turpaasi helposti työpaikalla, jos valmennat etelä-amerikkalaista tai pohjoiskorealaisia jalkapallo joukkuetta voit kuolla milloin vain.
Riskejä on.
En olisi uskonut sanovani tätä, mutta Jukurit on todellakin mennyt KooKoon ohi markkinointiviestinnässä. Jukurit on nyt se värikäs ja KooKoo tuntuu hieman HMV:ltä. Tompalle voin kertoa, että nyt ei ole kyse mistään ottelupäivien mainostamisesta. Oma tuntuma on, että niillä ei ole mitään merkitystä; jokainen varmasti tietää milloin KooKoo pelaa, jos haluaa. Kyse on siitä, että luodaan tarinoita. Sitten ihmiset puhuvat keskenään näistä tarinoista, ja näin tuote alkaa itse markkinoida itseään. Liiga-kausi ja joukkueen kausi on se päätarina, mutta siihen on Mikkelissä luotu päälle erilaisia teemoja kannattamaan ja assosioimaan koko suurta näytöstä. On heimoa, saunaa ja zigizagia. Joukkue on koko ajan esillä somessa ja kaupungilla. Jukurien ympärillä on yksinkertaisesti niin hyvä pöhinä, että kaiken maailman "otteluilmoitukset" ja kadunvarsimainokset ovat täysin turhia, vaikkakin välttämättömiä perusasioita. Seura luo aktiivisesti yhteishenkeä koko kaupunkiin ja maakuntaan, pyrkii päivä päivältä lujittamaan yhteisöä ja parantaa imagoaan/houkuttelee kaiken maailman periaate-ihmisiä yhteiskuntavastuuohjelmalla. Lisäksi yksittäisiin peleihin houkutellaan satunnaiskatsojia eri teemoilla ja kampanjoilla. Tällä hetkellä Jukuribrändi on Mikkelissä erittäin vahva ja houkutteleva, suorastaan muoti-ilmiö. Ja tämä kaikki on tapahtunut yhdessä kesässä.