Selvä. Ja kiitos vastauksesta.Koska pudotuspelien aikana Lappeenrannassa ei järjestetä lehdistötilaisuutta.
Selvä. Ja kiitos vastauksesta.Koska pudotuspelien aikana Lappeenrannassa ei järjestetä lehdistötilaisuutta.
Joukkue ei myöskään ole vielä valmis.
Ei toki, mutta on tuossa analyysissa silti oiottu mutkia aika tavalla ja ilmeisen heikosti käsitys pelaajista ja heidän otteistaan koko kauden osalta.Yhtä pelaajaa vaille, saa olla aikamoinen jaageri että nostaa hyökkäyksen viime kauden tasolle.
Se nyt on selvää ettei meillä ole yhtä hyvä hyökkäys kuin viime kaudella. Mutta eipä monikaan viime kauden alussa veikannut Rauta maalipörssin voittajaksi.
Iltalehden viiltävän analyyttinen näkemys:
Tärkeimpiä lähtijöitä: Jani Nieminen (mv), Johan Larsson (p), Sam Lofquist (p), David McIntyre (kh), Petteri Nokelainen (lh), Vojtech Polak (lh), Chad Rau (lh), Sami Venäläinen (lh)
Larssonin lähtö lienee varma koska puolustus on jo kasassa eikä Johan ole mikään erityisen halpa täytemies. Polak taasen on palkkasoturi eikä edes esittänyt mitään erityisen ihmeellistä SaiPassa. Rau tai Nokelainen parista toinen voi jatkaa, mutta tuskin molemmat. Mä itse asiassa pidän Petterin jatkoa SaiPassa varmana jos mies ylipäätään pelaa ensi kaudella.Onko jossain vahvistettu että Larsson, Nokelainen, Polak ja Rau lähtevät? Vai perustuuko nuo toimittajan mainitsemat neljä lähtijää Tuomenoksan kommentteihin että "yhtä hyökkääjää haetaan" jolloin nuo neljä eivät voi jatkaa?
Mä itse asiassa pidän Petterin jatkoa SaiPassa varmana jos mies ylipäätään pelaa ensi kaudella.
Petteri Nokelainen Ilta-Sanomissa 19.1.2016 kirjoitti:Apuvalmentaja Ari Santanen on luisteluttanut minua kovasti. Se on ollut tärkeää, ettei kaukalossa ole tarvinnut olla yksin, Nokelainen summaa.
Urheilulehti veikkasi ennakossaan SaiPan sijalle 13. Luotto on siis kova.
No joo. Ei kannata sijoitukseen hirttäytyä, sillä totesivat molemmat, että sijoille 5-14 on kovasti tunkua ja vaikea veikata. Muuten ihan asiallista pohdintaa etenkin Ikalta, seuraa näköjään kiekkoamme varsin laajasti. Moni heppu saa nyt elämänsä tilaisuuden osoittaa olevansa pelimies, ja jos siinä onnistuu, myös SaiPa on paljon korkeammalla taulukossa. Itse veikkailen varovasti paikkaa 10-sakissa, siinä 5-10 -haarukassa. Pleijareista ulos jääminen olisi ilman muuta iso pettymys, muttei maata kaada kumminkaan.Urheilulehti veikkasi ennakossaan SaiPan sijalle 13. Luotto on siis kova.
Urheilulehti veikkasi ennakossaan SaiPan sijalle 13. Luotto on siis kova.