Hyvin menee kun huonoja uutisia puskee valtakunnanmedioihin useamman kerran päivässä.
Tässä tapauksessa noin viikon jälkijunassa muihin verrattuna, mutta kyllä sillä vielä klikkejä irtoaa ja ehkä joku voi luulla että sama moka on toistunut.
Hyvin menee kun huonoja uutisia puskee valtakunnanmedioihin useamman kerran päivässä.
Kannattaisi käydä Jatkoajassa niin pääsisi jo vähän jäljille."Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.
– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
"Ei tässä mitään pahaa ollut eikä tuomita ketään, kiinnostaa vaan että kuka kusipää se oli joka tämän paskan vuoti taas?""Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.
– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
Tästä täysin samaa mieltä.Kannattaisi käydä Jatkoajassa niin pääsisi jo vähän jäljille.
SM-liigaseurassa kuohuu! Mestarivalmentaja kritisoi pelaajiaan WhatsAppissa – viesti lähti eri ryhmään kuin oli tarkoitus
Lappeenrannasta kuuluu kummia.www.is.fi
Eikai tässä muuta.
Veikkaan viestin sisällön olleen tyyliin:
”Hietala ainakin jää ulkopuolelle huomenna kun oli tänään paska”
Voisko olla tuota pahempaa?
Pääasia, että puhutaan. - Jussi MarkkanenHei, nyt vähän uskoa hommaan, there is no such like bad publicy.
Niin. Sitä ajatteli vielä, että Ilves puppeloi huolella Myrrän kenkimisessä, mutta mitä vielä.Kyllä oikeasti harmittaa teidän fanien puolesta tuollaiset puppeloinnit. Ei muuta kun jaksamisia kaiken paskan keskellä. Todellakin yksi idän ihmeistä.
Aika napakkaa kommentointia... :)Katastrofilehden toimituksessa mielikuvitus laukkaa noissa otsikoiden laadinnoissa ! Pekka antoi koronalle selkään, niin ei tässä muutama tappio missään tunnu ! Karjalasta kajahtaa !
SM-liigan katastrofiseuran synkkyys jatkuu – hovioikeudesta tuli lisää maksettavaa
SaiPan vaatimukset hylättiin hovissa.www.is.fi
Surullisinta tässä on vielä se, että tällainen kommentti ei jaksa enää edes yllättää. Mitään virhettä ei ole Pekka taaskaan tehnyt, vaan tässä on nyt käynnissä joku ajojahti häntä kohtaan. Paavo Väyrynen on saanut kovan haastajan Suomen täydellisimmän ja virheettömimmän miehen tittelistä."Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.
Katastrofilehden toimituksessa mielikuvitus laukkaa noissa otsikoiden laadinnoissa ! Pekka antoi koronalle selkään, niin ei tässä muutama tappio missään tunnu ! Karjalasta kajahtaa !
SM-liigan katastrofiseuran synkkyys jatkuu – hovioikeudesta tuli lisää maksettavaa
SaiPan vaatimukset hylättiin hovissa.www.is.fi
Tänä päivänä on joka työpaikassa näitä myyriä jotka levittävät yritystä vahingoittavia viestejä ja juoruja. Kaikille näille myyrille tai rotille jääkiekkojoukkueessa pitäisi antaa kenkää, oli kuinka hyvä tai huono pelaaja hyvänsä.Surullisinta tässä on vielä se, että tällainen kommentti ei jaksa enää edes yllättää. Mitään virhettä ei ole Pekka taaskaan tehnyt, vaan tässä on nyt käynnissä joku ajojahti häntä kohtaan. Paavo Väyrynen on saanut kovan haastajan Suomen täydellisimmän ja virheettömimmän miehen tittelistä.
Kannattaisi käydä Jatkoajassa niin pääsisi jo vähän jäljille.
Surullisinta tässä on vielä se, että tällainen kommentti ei jaksa enää edes yllättää. Mitään virhettä ei ole Pekka taaskaan tehnyt, vaan tässä on nyt käynnissä joku ajojahti häntä kohtaan. Paavo Väyrynen on saanut kovan haastajan Suomen täydellisimmän ja virheettömimmän miehen tittelistä.
Totta, iltapäivälehdille juoruaminen on kuvottavaa ja alhaista toimintaa. Se ei poista sitä faktaa että Virta on (ihan oikeesti) vittumainen äijä. En ihmettele että joku haluaa hänet pois kuvioista.Nyt on vähän hakemalla haettua pöyristymistä. Perseen paskaahan tollanen juoruaminen on eikä yhtään helpota joukkueen duunia.