SaiPa mediassa

  • 1 174 400
  • 4 233

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Sori, mutta miulle meni nyt kuppi nurin tämän puuhasteluseuran osalta. On tuo organisaatio kyllä sekaisin, ei hyvää päivää. Täysin päivänselvä juttu ja vielä kehtasivat hakea hovista päätöstä ja lisää verta nokkaan. Ei muuta kuin samoilla vauhdeilla korkeimpaan oikeuteen.

Kaikille kenkää vittu.
Tämä oli kyllä ihan älytön juttu ja täysin typerää rahan tuhlausta, kun jokainen työmarkkinalaista edes vähän tietävä ymmärsi jo tuon uuden lomautuksen hetkellä, että pieleen meni. Ja sitä olisi jokaisen ihan hyvä tietää jo omien oikeuksien puolesta, sillä tälläisiä tapauksia voi sattua ihan meidän jokaisen työuran aikana. Puhumattakaan siitä, että tälläistä töpeksintää vedetään johtoportaassa. Sitten vedetään juttu hoviin ja hakataan päätä Karjalan mäntyyn selvän jutun takia.

Valmentajisto saa ihan oikeutetusti rahansa ja hyvä näin, vaikka Lehterän naama kuinka vituttaisi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
"Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.

– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
 

emz1

Jäsen
"Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.

– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
Kannattaisi käydä Jatkoajassa niin pääsisi jo vähän jäljille.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
"Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.

– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
"Ei tässä mitään pahaa ollut eikä tuomita ketään, kiinnostaa vaan että kuka kusipää se oli joka tämän paskan vuoti taas?"
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Kuitenkin kutsuttu taas jotakuta myrkyttäjäksi.
 
Suosikkijoukkue
Lehterän tammi
Veikkaan viestin sisällön olleen tyyliin:
”Hietala ainakin jää ulkopuolelle huomenna kun oli tänään paska”

Voisko olla tuota pahempaa?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei, nyt vähän uskoa hommaan, there is no such like bad publicy.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veikkaan viestin sisällön olleen tyyliin:
”Hietala ainakin jää ulkopuolelle huomenna kun oli tänään paska”

Voisko olla tuota pahempaa?

Voi, en yllättyisi jos viesti olisi aika rajukin , koska ei SaiPa eroa muista yrityksistä kun ruvetaan etsimään syyllisiä paskaan tulokseen, johtoportaassahan se vika ei ikinä ole.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Kyllä oikeasti harmittaa teidän fanien puolesta tuollaiset puppeloinnit. Ei muuta kun jaksamisia kaiken paskan keskellä. Todellakin yksi idän ihmeistä.
Niin. Sitä ajatteli vielä, että Ilves puppeloi huolella Myrrän kenkimisessä, mutta mitä vielä.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Katastrofilehden toimituksessa mielikuvitus laukkaa noissa otsikoiden laadinnoissa ! Pekka antoi koronalle selkään, niin ei tässä muutama tappio missään tunnu ! Karjalasta kajahtaa !

Aika napakkaa kommentointia... :)
OIKEUSSALITAPPIOIDEN lisäksi tappiot kaukalossa ovat tulleet SaiPalle tutuksi. Viime vuodet SM-liigaan pohjasakkaan kuulunut joukkue on tukevasti SM-liigan viimeisenä.
 

Barney

Jäsen
"Virta on hämmentynyt eniten siitä, että tieto viestierehdyksestä lähti leviämään.

– Tämä tuli ihan puskista. Tämä mua tietenkin kiinnostaa, että kuka tästä on ottanut yhteyttä Ilta-Sanomiin. En tiedä kuka tässä oikein haluaa savustaa minua ulos tai mustamaalata. Olisi mielenkiintoista tietää, kenellä on sellainen agenda, Virta sanoo."
Surullisinta tässä on vielä se, että tällainen kommentti ei jaksa enää edes yllättää. Mitään virhettä ei ole Pekka taaskaan tehnyt, vaan tässä on nyt käynnissä joku ajojahti häntä kohtaan. Paavo Väyrynen on saanut kovan haastajan Suomen täydellisimmän ja virheettömimmän miehen tittelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös