Onko jossain Westerholmin tilastot harjoituskaudelta?
Edit. Liigan sivuilta: Westerholm, Niclas SaiPa 7 7 0 0 88,30. Tämän iltainen puuttuu.
Pelkkää voittoa, torille!
E: hämmentävän huono tuo prosentti.
Onko jossain Westerholmin tilastot harjoituskaudelta?
Edit. Liigan sivuilta: Westerholm, Niclas SaiPa 7 7 0 0 88,30. Tämän iltainen puuttuu.
Edelleen kaiken hyvän ohella askarruttaa maalivahtitilanne. Westerholmilla tullaan voittamaan pelejä mutta kyllä siihen Markkasen tilalle nyt vaan tarvitsisi jonkun luotettavan veskarin, ei tässä sarjassa voi antaa yhtäkään pistettä pois sen takia että testataan vähän nuorta poikaa. Uskon ja luotan että valmennuksella on tähän todellakin jokin suunnitelma mietittynä valmiiksi.
Kuulostaa hyvältä tämä visiosi. Näitä on odotettu! Otan mieluummin daijuun 0-2 hyvällä pelillä kuin 1-7 paskalla pelillä.Hyvin meni harjoituspelit. Alkaa oma kiima nousemaan ja pitää kokoajan muistuttaa itseään että ne säälipleijarit on se tavoite. Uskon että ensi kaudella tulee myös niitä hetkiä kun joku Tappara tulee kylään, SaiPa pitää kiekkoa, laukoo ja myllyttää hyökkäyksiä, lopputuloksena 0-2 turpaan ja maalit tulee saatanan typerän näköisistä virheistä.
Mielestäni kuka tahansa voi pelata ne 8-10 peliä, jotta saataisiin puolustaja ja hyökkääjä. Ei SaiPa kaadu maalivahtipeliin ja ei muillakaan ole joka peliin laittaa huippumaalivahtia.
Bernard ei minun papereissa olisi yhtään parempi vaihtoehto kuin Markkanen. Ja Markkasen suhteen voidaan sentään ajatella, että pistetään rahaa pankkiin antamalla kokemusta ja kehitystä. Andyn kohdalla ei ole sitä hyötyä saatavissa.Kumma homma, ettei Bernardia ole edes kyselty. Pystyisi kyllä varmasti kakkosveskan tontin hoitamaan mallikkaasti.
Bernard ei minun papereissa olisi yhtään parempi vaihtoehto kuin Markkanen. Ja Markkasen suhteen voidaan sentään ajatella, että pistetään rahaa pankkiin antamalla kokemusta ja kehitystä. Andyn kohdalla ei ole sitä hyötyä saatavissa.
Edelleen kaiken hyvän ohella askarruttaa maalivahtitilanne. Westerholmilla tullaan voittamaan pelejä mutta kyllä siihen Markkasen tilalle nyt vaan tarvitsisi jonkun luotettavan veskarin, ei tässä sarjassa voi antaa yhtäkään pistettä pois sen takia että testataan vähän nuorta poikaa. Uskon ja luotan että valmennuksella on tähän todellakin jokin suunnitelma mietittynä valmiiksi.
Kumma homma, ettei Bernardia ole edes kyselty. Pystyisi kyllä varmasti kakkosveskan tontin hoitamaan mallikkaasti.
Itse näkisin että hankkimalla joku Andyn tyylinen kakkoseksi voitaisiin nimen omaan laittaa sitä rahaa pankkiin, jos Markkanen pääsisi pelaamaan enemmän jossain Mestis-seurassa luukun avaamisen sijasta.
Tuossa on kyllä erittäin hyvä pointti!Itse näkisin että hankkimalla joku Andyn tyylinen kakkoseksi voitaisiin nimen omaan laittaa sitä rahaa pankkiin, jos Markkanen pääsisi pelaamaan enemmän jossain Mestis-seurassa luukun avaamisen sijasta.
@Ferris Olet useaan otteeseen sanonut mielipiteesi, ettei tämmöisellä mokkekaksikolla voi lähteä yksinkertaisesti kauteen (tai ainakaan menestyä moisessa). Saatat olla siinä oikeassa, mutta asioiden niin mennessä tuosta ennusteesta ei paljon kokemuspisteitä jaeta sillä se on ilmiselvä heikkous meillä ja sen tietää kaikki.
@Ferris
- Kukaan ei ole väittänyt, että "tandemi" olisi hyvä.
- Kaikki toivoo pikkumarkkaselle kehittymisen kannalta paljon vastuupelejä kuten vaikka Mestitsissä.
- Odotetaanko me tältä kaudelta montakin gameseveniin menevää sarjaa jossa pitää lepuuttaa ykköstä?
@Ferris
Ihan hölmöjä kysymyksiä sinänsä. Itse luulen, että jos Westeri voittaa omat pelinsä ja pikkumarkkanen häviää omansa niin 10-paikka irtoaa pelkästään sillä. Mutta ainoastaan se pikkuvolvon kehittäminen voi tässä skenaariossa olla se mihin ehkä kannattaisikin puuttua. Mutta eikö jostain löydy aina joskus joku tuurauskeikka viikoksi pariksi? (Ja se joku ihme Varis voi availla luukkua sen aikaa... Ellei ole hänelle hyvä pelata A-pelejä.. Mutta joku myllys jauhamaan tärkeenä purkkaa..)
En siis osaa sanoa oikeaa mielipidettä, mutta pyörittelen ja toivon parasta.
Tässä kohtaa tulee mieleen väkisinkin seuran (tj JM) ja pelaajan (mv JM) välinen konteksti. Kuka (PV, JV, JM) lopulta päättää edarien mv-kuvioista? Juho on huomattu jo maailmalla ja korvamerkitty monen seuran taholta, mutta millä perusteella? Ei se vielä tee mestariveskaria, että isä sattuu olemaan sellainen ja laajalti tunnettu. Pelejä on junnusarjoissa muutama kymmen ja aikuisissa reilut kymmenen ilman suuria mainetekoja. Pojassa on varmasti potentiaalia ja päättäväisyyttä kehittyä, mutta oikotietä onneen harvoin on löydettävissä. Työnteon ja kokemuksen kautta luodaan vahva pohja niin henkisesti kuin fyysisesti. Isän maine saattaa olla joskus enemmän rasitteeksi kuin hyödyksi ja luoda turhaa lisäpainolastia.SaiPa on puhunut siitä, että pitäisi petrata omien nuorten pelaajien kehittämisessä. Istalan, Karjalaisen ja Kautiaisen Ketterä-lainat ovat askel oikeaan suuntaan, mutta Markkasen pitäminen kakkosena ei sitä mielestäni ole. Eittämättä tulee mieleen, että seuran taloudellinen etu (halpa kakkosvahti) ajaa ohi pelaajan suunnitelmallisen kehittämisen.
Unohtakaa nyt jo se Andy. Hän pelaa tulevan kauden ICEHL liigassa. Villacher SV joukkueessa.Andy esim ehkä, mutta saako hän kiinni on ehkä myös kysymys ja tosiaan taisi olla sopimus?
Unohtakaa nyt jo se Andy. Hän pelaa tulevan kauden ICEHL liigassa. Villacher SV joukkueessa.
Itse uskon että Juho Markkanen tulee pelaamaan hyvin SaiPan kakkosvahtina, ei kahta sanaa!Unohtakaa nyt jo se Andy. Hän pelaa tulevan kauden ICEHL liigassa. Villacher SV joukkueessa.