Itse en usko että Salcidon korvaaminen jollain "mestispakilla" kääntää SaiPan takaisin voittojen tielle.
Olen samaa mieltä kuin täällä viisaammat jo kertoivatkin että pelikirjan pitää saada paksuutta, ja Tiekkosen touhuihin variaatioita. Päättyneellä kaudella juonet ketjut kokoon haalinut SaiPa oli videoitu jo valmiiksi haavoittuvaksi, ja vastustajat tiesivät miten riisutaan aseet.
Nyt taitaa pöllytä aikalailla joukkueen ympärillä, ja hommaa saadaan tuuletettua. Millään virkamieskiekolla ei yleisöä houkutella halliin vaikka menestys olisikin turvatumpaa, boxiin kaivataan persoonia ja sellaisia kavereita ketkä sytyttää niin omat pelaajat kuin yleisönkin. Dressmanmiehet ja Mikki Hiiret ei sovi siihen sapluunaan.
En tiedä mitä pelejä olen oiken katsonut, mutta tämän kauden joukkueesta puuttui Sikamake poislukien kovuus, ja isompi räiske. Spina kohahduttteli vedossa olleessaan taidoillaan yleisöä, mutta isommat hurraukset jäi hihkumatta kun joukkue oli enemmän isossa kuvassa hämäläinen-venäläinen-koho tyyppistä kovalla työllä tulosta tekevää "massaa".
En tiedä vaadinko ihan mahdottomia, ja onko todellisuuden taju katkolla, mutta pelejä on helvetisti, ja jos siellä putputellaan menemään välillä miten sattuu, keksii omilla rahoillaan pelissä käyvät saipalaiset kyllä muutakin tekemistä kuin tulla halliin. Tämä kilpailu ihmisten rahoista ja vapaa-ajasta pitää toimistonväen varmasti mietteliäänä, kun pelaajavalintoja tehdään.
Tylsällä joukkueella saa pelata pienemmälle yleisölle, ja katsojienkin tuki on ansaittava. Jos löperöidään kuten runkosarjan viimeisissä peleissä, on yleisöltä aivan oikeutettua osoittaa kritiikkiä seuraa kohtaan. Turha voivotella jos Ässiä vastaan mökki on tyhjillään, kun itse on sahattu omilla otteilla oksa jo melkein poikki.