Tein tuossa huvin ja urheilun vuoksi pientä listausta viime kaudella lähteneistä ja tänne saapuneista pelaajista. Noita nyt toki voi pyöritellä miten haluaa, mutta näin minä tilanteen tällä hetkellä näen.
Puolustuksen osalta tilanne lienee aika samanlainen kuin viime kauden alussa. Ehkä tuo vielä yhtä maalinedustan siivoajaa kaipailisi. Kunhan Glennin paikalle saadaan se ''The Johtava'' (ei Sihvonen) niin ihan on mukavasti pullat uunissa muuten. Larsson olisi kieltämättä vähän siinä ja siinä, mielummin se Salcido. Pukka ja Cutta hommattiin enemmän tai vähemmän loukkaantumissuman takia, joten heitä nyt ei varmaankaan tällä hetkellä tarvitse korvata. Toki Pukan mentävä aukko löytyy aina minun kokoonpanossa ja Cutta nyt olisi ehkä voinut olla se maalineduspuolustaja.
Glenn <-> torstaina?
Spang <-> tulee kesken kauden?
Taipalus <-> Lappalainen
Savilahti-Nagander <-> Lofquist
Cutta <-> -
Pukka <-> -
Piipponen <-> -
Hyökkäys näyttää tällä hetkellä jopa yllättävänkin hyvältä. Davis oli suuri menetys, mutta McIntyreen on luotto, että täyttää paikan. Giliati oli suuri säheltäjä, joka toi energiaa kentälle, mutta uskon, että Pitkänen pystyy tekemään saman duunin. Tosin Giliati teki myös pisteitä, mutta siihen lisäksi otti hirmuisen määrän turhia jäähyjä. Spinan näen kakkosketjussa Rissasen tilalla ja hoitaa varmasti sen paikan paremmin kuin Rissanen itse. Piitulaisella oli se yksi suonenvetokuukausi, mutta muuten anti jäi laihaksi ja Vauhkosesta ei taas ollut oikein mihinkään, joten eivät ne maailman suurimpia menetyksiä olleet. Kuronen ja Järvinen hoitanee nämä paikat. Tuohon kauden edetessä se yksi täsmähankinta ja hyökkäys näyttää jälleen kerran todella hyvältä.
Davis <-> McIntyre
Giliati <-> Pitkänen
Rissanen <-> Spina
Piitulainen <-> Kuronen
Vauhkonen <-> Järvinen
Hämäläinen R. <-> -
Ei tässä siis mitään aihetta negailuun ole. Tärkein asia tällä hetkellä on mielestäni saada Bernardin pää kuntoon, että pystyy otteluita torjumaan ja mielellään ottamaan voittoja. Markkanen tarvitsee huilia ja nuo tulevat CHL pelit eivät ainakaan taakkaa vähennä. Siinä on mielestäni suurin kysymysmerkki tällä hetkellä.